mijn kind zal dit noooooooit hoeven doen..
ik zal het dan ook nooit kunnen accepteren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Tara_ schreef:Tja zo is de cultuur daar. Kijk jullie naar de olympische spelen? Daar worden deze kinderen voor getraind als ik 't me goed herinner. Ga je dan ook over je nek van wat je daar ziet?
Even voor de duidelijkheid, ik keur dit dus zeker niet goed. Maar hoe wil je dit veranderen dan? Wat wil je er verder aan doen? Dit is de cultuur van die mensen.
Citaat:Tja zo is de cultuur daar. Kijk jullie naar de olympische spelen? Daar worden deze kinderen voor getraind als ik 't me goed herinner. Ga je dan ook over je nek van wat je daar ziet?
. Ouders vinden dat vaak goed omdat ze een beter leven voor hun kind willen dan zou hebben. Olympische spelen of circus betekent bekendheid en inkomen. _Pretty schreef:_Tara_ schreef:Tja zo is de cultuur daar. Kijk jullie naar de olympische spelen? Daar worden deze kinderen voor getraind als ik 't me goed herinner. Ga je dan ook over je nek van wat je daar ziet?
Even voor de duidelijkheid, ik keur dit dus zeker niet goed. Maar hoe wil je dit veranderen dan? Wat wil je er verder aan doen? Dit is de cultuur van die mensen.
Nee, want 1. ik kijk dat niet, en 2. dan staan er geen zieke kerels bij die dus die kinderen ondersteboven binnenstebuiten hangen.
Muurp schreef:Ik ken dit filmpje al..
Maar het blijft echt afschuwelijk...![]()
Niet alleen de trainers, maar ook de ouders zouden gestraft moeten worden omdat zij dit allemaal toelaten.
Dit is pure kindermishandeling.
Rody01 schreef:Tsja, dat gebeurd in Nederland net zo goed hoor. Alleen dan wat vriendelijker.
Bij mij hebben ze dat ook allemaal gedaan, maar ik ben er echt niet minder van geworden hoor. Ik was dan wel wat ouder. Maarja op het laatst is je lichaam zo opgerekt dat je het eigenlijk bijna niet meer voelt. Dan ga je je lenigheid gebruiken bij de oefeningen.