Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:23

Ah zoiets vies heb ik ook meegemaakt.
Tijdens de stage in Griekenland, ging ik hooi geven aan de opvang ezels.
En ik voel wat nats/vochtigs tussen dat hooi. Ik dus kijken wat het was..
Bleek het een in stukken gehakte slang te zijn,, gatverdamme :r

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:24

Onze pup begon flink te smakken hing zijn hoofd netjes over de rand van zijn fatboy kussen en kotste heel de vloer onder met allerlei troep erin. Heb zelf half kotsend het opgeruimd..

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:25

Het zo raar vinden dat mijn staldeur niet dichtging, was donker dus ik denk ik graai er even tussen.
Zit er vaak wat mest of vlas tussen. maar het voelde een beetje vreemd.
Ik nog een douw gegeven, toen ging die dicht.
Bleek de volgende dag dat er een kikker tussen zat :r

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:26

mijn hond had een keer iets in de bek tijdens het wandelen
ik wou het uit haar bekkie pakken.. bleek het hondenpoep te zijn :')

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:27

Briljant topic dit! zit nu al tranen met tuiten te lachen!!!

toen ik nog een jaar of 6 was zat ik op de schommel
en we deden een wedstrijdje wie er als laatste af durfde te springen
dus als de schommel op z'n hoogst was
ik spring er af
en beland met blote voet midden in een hondendrol
de poep kwam zo tussen grote teen en die teen daarnaast er tussendoor geperst
:r dát schoonmaken bah!! (ruik het nu nog :') )

vuurneon

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:30

2 momenten: met mijn sokken aan in een plas warme kattenurine staan (en pas later doorhebben wat het is omdat ik nog slaapdronken was... had dus al met natte sokken rondje door huis gelopen... jasses!!!! Kon het huis ook direct dweilen haha)
Ook favoriet: lekker in bed liggen, ineens wakker worden van een gekke geur en beseffen dat je onder een ondergeplast dekbed ligt.
Leuk hoor, katten :D

xJolien

Zidore, die vind ik echt geweldig! :') Hahaha!

En baaaah, geplette slakken, kikkers, jakkes!

natascha44

Haha wat een vieze verhaaltjes allemaal!!
Op de snotraket na heb ik ook allesz wat er staat al eens meegemaakt haha..
-met blote voeten op naaktslak gaan staan, ook met schoenen aan gebeurt me dit regelmatig..
- met blote voeten in de hondedrol, done that!
- komt pup in huis en begint te kokhalsen, spuugtie katte stront blech...

marijkedam

Ik kreeg laatst van een collega een chocoladereepje met aardbei-yoghurt vulling (duitse lekkernij apart van elkaar verpakt, zoals Kinder).
Ik maakte hem pas s'middags open. Ik schrok me rot, er zat een made op de chocola. Deze had nogal goed van de chocola gegeten.
Maar gatver, wat goor. Gelukkig had ik nog geen hap genomen.
Andere collega's hadden uiteraard hun chocolaatje al lekker op :9k , maar die hoeven er nu ook geen meer.
Er is overigens wel een klacht ingediend (ik had uiteraard bewijsfoto's gemaakt, voor als de made weg zou kruipen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:31

Haha.. ik heb in een bejaardentehuis gewerkt in de huishouding (zal niet in details treden).. maar ik kan iig alles hebben nu :))

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:31

haha! wat een belevingen zeg!

ik heb wel een keer mijn laarzen aangedaan zonder sokken (je vergeet wel eens wat) en plette toen een naaktslak tussen mijn tenen. dat was echt goor....

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:33

Vroeger in een rubberbootje varen met een vriendinnetje.
We varen onder een brug door.
Staan wat van die 'toen grotere' jongens op die brug.
Tuft er één naar beneden, vriendin kijkt net omhoog, recht in haar mond :r
We waren héél snel thuis :D

njiloj

marijkedam schreef:
Ik kreeg laatst van een collega een chocoladereepje met aardbei-yoghurt vulling (duitse lekkernij apart van elkaar verpakt, zoals Kinder).
Ik maakte hem pas s'middags open. Ik schrok me rot, er zat een made op de chocola. Deze had nogal goed van de chocola gegeten.
Maar gatver, wat goor. Gelukkig had ik nog geen hap genomen.
Andere collega's hadden uiteraard hun chocolaatje al lekker op :9k , maar die hoeven er nu ook geen meer.
Er is overigens wel een klacht ingediend (ik had uiteraard bewijsfoto's gemaakt, voor als de made weg zou kruipen).

ow ja! zoiets heb ik ook gehad. Maar dan met een maaltijd roti. had mn bord al half leeg, en wat vind ik: een made :9

toen ben ik ook even lichtelijk over mn nek gegaan...

vuurneon

Juul schreef:
Haha.. ik heb in een bejaardentehuis gewerkt in de huishouding (zal niet in details treden).. maar ik kan iig alles hebben nu :))

Ik ook, daar ben ik voorbereid op ehh ehh ondefinieerbare objecten overal die ik echt niet zo oppak hahaha
Maar thuis is het toch anders, dan heb ik die knop niet omgeschakeld omdat ik thuis toch geen poep in de planten verwacht (nogmaals, bedankt kat :+)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 20-09-11 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xtostarlight

Ieeeeuuwwww

ik heb helaas ook echt iets mega ranzigs mee gemaakt. Ik was met een vriendin bezig mn paarden te voeren en mn merrie kreeg toen pulp. Het was donker dus ik zag niet veel, maar ik controleer alitjd even of de pulpbrokken goed geweekt zijn. Dus ik graai door de emmer heen en ik voelde iets glibberigs. Ik dacht het is nog niet helemaal goed geweekt, dus een pulpbrokje. En ik knijp dat zo uit met mn vingers zoals je pulpbrokjes kapot probeert te wrijven. en het kraakte en het was een heel raar gevoel, dus ik gillen en ik wist niet wat het was. Die vriendin schrok van mn reactie en stond ook te gillen, maar die dacht dat het een spin was (die is er bang voor) hihi, en ineens bedacht ik wat het gevoel was, het was een dooie muis die toevallig in de emmer terecht was gekomen, die ik dus tussen mn vingers gesplet heb...... ieeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww echt daar kom ik nooit meer overheen...
En vroeger heb ik een keer gehad dat ik op mn slippers door de wei liep in het donker. Toen is er zo'n dikke naaktslak tussen mn slipper en mn voet gekomen..... dat heeft ook erg lang geduurd voor ik daar overheen was, maar ik ga never nooit meer op slippers door de wei. Hoewel dit natuurlijk in het niet valt bij de muis....
En ook komt het wel eens voor dat ik sochtens in de kattenkots ga staan, maar ook dat valt in het niet bij de muis helaas

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:35

Qua viezigheid denk ik dat mijn vriend jullie wel kan verslaan.
Hij stapte de bijkeuken in, en dacht: Gatver wat voelt dat vies.
Hij kijkt, en ligt er een dooie platgetrapte rat op de grond. :brr: Cadeautje van onze kater.
Vette bloedvlek op de grond, ik heb er maanden niet durven lopen haha zelf niet op schoenen.
Ik zei: Je hebt je sokken toch wel weggegooid? Hij stapte met zijn sokken erin. Nee hoor die heb ik
in de wasmachine gedaan. Oh neeeee hoe zuinig kun je zijn. :')

Gister had ik een geplette spin in mijn bh, vond ik ook niet echt prettig trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:35

vuurneon schreef:
[naam] schreef:

Ik ook, daar ben ik voorbereid op ehh ehh ondefinieerbare objecten overal die ik echt niet zo oppak hahaha
Maar thuis is het toch anders, dan heb ik die knop niet omgeschakeld omdat ik thuis toch geen poep in de planten verwacht (nogmaals, bedankt kat :+)

Haha ja dat is ook wel weer zo! Maarja aan de andere kant heb ik daar wel écht met vieze dingen leren dealen. Ik woon nu in een studentenhuis en dat is ook alles behalve schoon (muizen in de keuken, schimmel in de douche etc.), maar ik heb er wel voor gekozen. En dat had ik voor dat werk in het bejaardentehuis noooit gedaan :))

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:36

Hahahaha wat een briljant topic :')
Ik kom niet verder dan een vogel die op mijn hoofd heeft gescheten en met 1 arm in de mesthoop vallen. Verder kan ik me niet heel veel ranzige dingen herinneren. Gelukkig maar of ik heb het verdrongen :P

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:36

vuurneon schreef:
Juul schreef:

Haha ja, ik heb ook als hulp in de huishouding gewerkt, daar wordt je op sommige gebieden wel makkelijk van. :')

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:37

Gadverdamme. :r

We zaten een keer 's avonds in het bos, en de jongens zaten met eikeltjes naar elkaar te gooien. Ik pak dus ook een hand eikels, maar het bleken 3 eikels en een naaktslak te zijn. :r :brr:

Op mijn vakantiewerk, ik was een mevrouw aan het wassen, welke diarree had gehad, behoorlijk smerig klusje dus. Mijn collega stond ondertussen met die mevrouw grapjes te maken, en op een gegeven moment, mevrouw moest zó hard lachen, dat er weer een hele berg diarree lag. Fijn collega, het was net schoon. :')

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:38

Zo ging mijn man onze zoon een schone luier aan doen toen hij net geboren was zegt hij tegen de zuster die mee keek: ben benieuwd naar de verschillen tussen een jongentje en een meisje (hebben al een meisje) hij doet de luier uit en kijkt naar beneden wil gaan poetsen met een doekje....................je raad het al plast hij mooi in een boogje omhoog in papa zijn gezicht! :D

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:39

tante_trien schreef:
Gadverdamme. :r

We zaten een keer 's avonds in het bos, en de jongens zaten met eikeltjes naar elkaar te gooien. Ik pak dus ook een hand eikels, maar het bleken 3 eikels en een naaktslak te zijn. :r :brr:

Op mijn vakantiewerk, ik was een mevrouw aan het wassen, welke diarree had gehad, behoorlijk smerig klusje dus. Mijn collega stond ondertussen met die mevrouw grapjes te maken, en op een gegeven moment, mevrouw moest zó hard lachen, dat er weer een hele berg diarree lag. Fijn collega, het was net schoon. :')

OH my...... :')

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:41

mhhh mijn "voorval" is een paar weken gelden gebeurd.

Ze hebben hier bij stal een pruimenboom staan en als ik daar langs kom met m´n paard pluk ik er altijd een paar en eet die op. Zo ook een paar weken geleden....MAAR de laatste was een beetje korrelig en niet zo lekker. Verder niets van gedacht... tot een week later ik er met een stalgenoot langs rij en vraag, wil jij ook een pruim? Zegt ze, nee dank je meestal zitten er maden in.

Ik had er al twee geplukt en dacht het zal wel meevallen. (Van buiten zag de pruim er heerlijk uit) dus heb ik voorzichtig een stukje afgescheurd en het krioelde van de maden en uitwerpsels GADVERDAMME!!! Als ik dit nu weer schrijf moet ik bijna weer kotsen want die ene pruim die ik dus de week ervoor opgegeten heb en niet zo lekker was, Tja moet ik nog meer uitleggen....

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:42

Zidore schreef:
Briljant topic dit! zit nu al tranen met tuiten te lachen!!!

toen ik nog een jaar of 6 was zat ik op de schommel
en we deden een wedstrijdje wie er als laatste af durfde te springen
dus als de schommel op z'n hoogst was
ik spring er af
en beland met blote voet midden in een hondendrol
de poep kwam zo tussen grote teen en die teen daarnaast er tussendoor geperst
:r dát schoonmaken bah!! (ruik het nu nog :') )

Hier hetzelfde :j

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:42

IEWWWWWWWWW zo vuile dingen dat hier langskomen :P.
Zelf al wel n paar dingen tegengekomen, maar die gaan gelukkig niet zo ver als bovenstaande x)..