Tijdens de stage in Griekenland, ging ik hooi geven aan de opvang ezels.
En ik voel wat nats/vochtigs tussen dat hooi. Ik dus kijken wat het was..
Bleek het een in stukken gehakte slang te zijn,, gatverdamme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marijkedam schreef:Ik kreeg laatst van een collega een chocoladereepje met aardbei-yoghurt vulling (duitse lekkernij apart van elkaar verpakt, zoals Kinder).
Ik maakte hem pas s'middags open. Ik schrok me rot, er zat een made op de chocola. Deze had nogal goed van de chocola gegeten.
Maar gatver, wat goor. Gelukkig had ik nog geen hap genomen.
Andere collega's hadden uiteraard hun chocolaatje al lekker op, maar die hoeven er nu ook geen meer.
Er is overigens wel een klacht ingediend (ik had uiteraard bewijsfoto's gemaakt, voor als de made weg zou kruipen).
Juul schreef:Haha.. ik heb in een bejaardentehuis gewerkt in de huishouding (zal niet in details treden).. maar ik kan iig alles hebben nu
vuurneon schreef:[naam] schreef:Haha.. ik heb in een bejaardentehuis gewerkt in de huishouding (zal niet in details treden).. maar ik kan iig alles hebben nu
Ik ook, daar ben ik voorbereid op ehh ehh ondefinieerbare objecten overal die ik echt niet zo oppak hahaha
Maar thuis is het toch anders, dan heb ik die knop niet omgeschakeld omdat ik thuis toch geen poep in de planten verwacht (nogmaals, bedankt kat)
vuurneon schreef:Juul schreef:Haha.. ik heb in een bejaardentehuis gewerkt in de huishouding (zal niet in details treden).. maar ik kan iig alles hebben nu
Ik ook, daar ben ik voorbereid op ehh ehh ondefinieerbare objecten overal die ik echt niet zo oppak hahaha
Maar thuis is het toch anders, dan heb ik die knop niet omgeschakeld omdat ik thuis toch geen poep in de planten verwacht (nogmaals, bedankt kat)
tante_trien schreef:Gadverdamme.
We zaten een keer 's avonds in het bos, en de jongens zaten met eikeltjes naar elkaar te gooien. Ik pak dus ook een hand eikels, maar het bleken 3 eikels en een naaktslak te zijn.![]()
![]()
Op mijn vakantiewerk, ik was een mevrouw aan het wassen, welke diarree had gehad, behoorlijk smerig klusje dus. Mijn collega stond ondertussen met die mevrouw grapjes te maken, en op een gegeven moment, mevrouw moest zó hard lachen, dat er weer een hele berg diarree lag. Fijn collega, het was net schoon.
Zidore schreef:Briljant topic dit! zit nu al tranen met tuiten te lachen!!!
toen ik nog een jaar of 6 was zat ik op de schommel
en we deden een wedstrijdje wie er als laatste af durfde te springen
dus als de schommel op z'n hoogst was
ik spring er af
en beland met blote voet midden in een hondendrol
de poep kwam zo tussen grote teen en die teen daarnaast er tussendoor geperstdát schoonmaken bah!! (ruik het nu nog
)