Bedankt voor de reactie's!
Nou het scheen dus toch een lompe actie van mij te zijn geweest.
Zoontje ( 15 jaar) zou de auto wel even terug over dat muurtje rijden.
Ik ben echt niet zo een held, vind alles snel eng en het is niet mijn auto maar van mijn vriend.
De auto stond dus op de parking en is het bergje schuin afgerold de tuin in, gelukkig was er een klein muurtje van zo een 30 cm hoog wat de auto tegen heeft gehouden ( met 1 kant erover gewipt, band geploft en toen stil)
De auto stond dus met 1 wiel over dat muurtje en de rest er nog achter.
( waarom heb ik nooit een camera bij me, zoonlief zei nu net nog aaaa had ik ook met de gsm vast kunnen leggen)
Maar goed, zoontje gaat erin, ik zeg kunnen we beter duwen, maar hij wist het wel beter.
In zijn achteruit en zo met kapotte band weer terug over dat muurtje gewipt hahahahahaa wat een lef heeft hij!!
Krik eronder ( huh hoe werkt dat ding, en zoontje pakt hem over en zegt mam, ga jij nu maar naar binnen een sigaretje draaien en oproken, dan ben ik allaaaaannngg klaar.
Eerlijk waar, binnen 7 minuten had hij de auto omhoog, band eraf, reserve erop, auto weer omlaag en konden we mijn vriend alsnog op een station ophalen waar hij ook was gestrand.
Toen we de auto openmaakten ( slot van deur) toen zagen we dus....de versnelling stond er niet meer in.
hihihihi hij is dus echt vanzelf eraf gerold.
( gelukkig nergens verder tegenaan want er stonden meer auto's geparkeerd.)
Al met al beel geluk gehad dat er verder geen schade aan anderen is gekomen, behalve dat muurtje, die moeten we wel opnieuw metselen, waren 2 stenen los uit gekomen.
( haha morgen naar de bouwmarkt, stenen kopen en cement en vragen hoe dat moet hihi word nog grappig, wij en metselen)
Maar wat ben ik trots op mijn zoontje dat hij dat wel even gefikst heeft!
( hij woont bij zijn vader en die is auto handelaar, en helpt daar vaak mee en rijd ook auto hoor ik nu) Naja heb ik verder niks over te zeggen helaas.
Vriendlief kwam natuurlijk met een heeeeeele preek, maar ik mag hem van HEM niet in de handrem ( inderdaad, voor de winter dan vriest het vast) haha maar het is nog geen winter!
Nu ook gezegd, of ik rij er niet meer in ( heb zelf een automaatje, zet je in parking stand en klaar) of ik gebruik gewoon de handrem tot het gaat vriezen.
eind goed al goed, en ach die krasjes, ik kras met alle auto's wel eens ergens langs of tegen dus die vallen er niet meer bij op