Iedere dag een andere vriendin langs laten komen die dan een spelletje met haar doet.Misschien heeft die vriendin nog wel een spel thuis staan wat ze dan kunnen spelen?
Hannemarie, wat een lief idee! Wens er iig veel beterschap van me!
Ik had vroeger van die 3D knutselpakketten van paarden, is dat misschien een idee? Ik denk dat je dat wel kan halen bij de Bart Smit oid. Verder zal ik er even over na denken
is ook wel een idee, zo een kussen voor op schoot met een blad erop, kan ze gewoon goed kleuren en tekenen, ws wel bij de action of blokker
Hannemarie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 14:01
Julia, wat leuk, ik moet toch nog een keertje naar de stad van de week, ga ik ook even bij de bart smit langs en dat is zeker een goed idee knollentuin! je hebt ook wel van die laptopstandaards, ik ga morgen even kijken of ze die hier ook ergens hebben..
een boek; 365 paardenverhaaltjes een hellokitty pop die ze kan beplakken boekjes van die boekjes is ook een stickerboek stickerboek; mijn manege prinsessentasje met potloodjes en kleurboekjes
(:
we hebben net een flink stuk met haar gewandeld in de rolstoel van het bejaardentehuis morgen kunnen we er een bij icare ophalen
ah wat ontzettend sneu zeg! doe mij het adres ook maar, dan stuur ik ook een kaartje! en wat lief dat je dat doet natuurrlijk!
moelly
Geplaatst: 18-09-11 17:50
hai!
Wat een lieve zus ben jij!
Is het misschien leuk een dagje naar een concours in de buurt te gaan? Of een dagje kijken bij de manege in de buurt of een plaatselijke kinderboerderij? bij ons in het dorp zit ook een cavia opvang, weet niet waar je woont, maar volgends mij kun je daar ook gewoon even kijken, of de fugelhelling..(opvang voor allerlei kleine dieren)
Heeft ze de sim-games van mindscape al? Mijn manege Mijn renstal Mijn paardenstal etc..
Hannemarie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 17:52
naar de kinderboerderij gaan we zeker nog een keer, of vaker de manege kunnen we ook wel doen maar het is nu weekend, dus heb ik alle tijd doordeweeks heb ik het superdruk met school dus zal het voor haar ook wel wennen zijn maar de komende 6/7 weken ga ik het gezellig maken met haar en helemaal als ze jarig is, over 2 weekjes
moelly; wij hebben mijn renstal, mijn manege en mijn paardenstal maar daar snapt ze nog niks van, ze is nog maar 3 hé ..
Is er in de buurt geen dierenopvang ofzo? of een vriendin die een cavia/konijn/hamster heeft?
BlueStar
Geplaatst: 18-09-11 18:04
Je kan googlen op kinderspelletjes 4 jaar je krijgt een hoop sites. http://www.kinderspelletjes.nl/ is er 1 van. Mits jullie een laptop hebben of de comp zo kunnen plaatsen dat ze erbij kan.
Sneu voor zo kleintje maar o zo lief dat je zo je best doet om haar de tijd door te laten komen.
Klei is ook iets leuks, heb je in verschillende soorten. Winkeltje spelen een blad met zo kussen eronder dan kan je ook theekransje doen