GEWELDIG!! wees blij dat je een HIPPE oma hebt.. je hebt ook oma's die dat juist helemaaaal niet meer willen leren.. mijn oma is ook nog wel hip:P loopt met zelf gemaakte nike's rond das toch ook geniaal??:P
randalinpony
Geplaatst: 12-09-11 13:14
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind jouw oma he-le-maal geweldig!
En tja ze heeft nu de smaak te pakken, stel je een kind van 6 voor dat losgelaten wordt in de Jamin, als oma straks gewend is aan het digitale leven wordt ze vast wel wat kalmer.
En oma op Twitter, waarom niet. Heeft ze al Hyves? En een WoW account?
Echt je maakt mijn dag goed met dit topic!
Wietsje92
Geplaatst: 12-09-11 13:15
Geweldig.. Mijn oma weet amper wat een computer is geloof ik
petitparis
Geplaatst: 12-09-11 13:16
geweldig toch
LynnDenise
Geplaatst: 12-09-11 13:17
Geweldig! Toch leuk dat je oma zo een dagbesteding heeft! Helemaal met dit rotweer. Mijn opa komt niet verder dan mailen, zelfs google is zijn beste vriend niet.
Maar ik herken het wel een beetje, maar dan met mijn stiefmoeders moeder. Vooral de berichtjes naar haar kinderen met "Leuk he je moeder op Facebook" kan ik erg waarderen Bij mij doet ze t namelijk niet.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-09-11 13:22
hahahaha, wat een grappige oma heb jij! Doe mij er ook maar zo één! Maar ja, ik denk dat ik wel anders zou piepen als ik in jouw schoenen stond.
ps. De suggestie om haar te introduceren op bokt klinkt als een goed idee! Wij zijn allemaal wereldvreemd voor je granny.
Olga88
Geplaatst: 12-09-11 13:22
Hahahaha echt geweldig!!
Bellarose
Geplaatst: 12-09-11 13:25
Laat oma lekker gaan joh! Je oma vind het waarschijnlijk ontzettend leuk om zo (nog meer) op de hoogte te blijven van wat de kleinkinderen doen. Zo'n hippe oma lijkt me geweldig! Ik zou haar persoonlijk niet opgeven voor dat programma, mijn oma zou het heel kwetsend vinden.
Hahaha toepasselijk Ik vind het wel leuk! Mijn opa heeft ook een laptop en mailt me nu ook van alles en als hij me op MSN ziet wil hij ook altijd even praten
Phillipa
Geplaatst: 12-09-11 13:45
HAHAHA Paulien ik moet zó hard lachen om jouw oma!! Briljant
Paulien, ik zag de reacties inderdaad al op facebook en mijn eerste gedachte was "Wat een waailap" .. ofwel, je oma.
Wel superhip dat je oma op facebook zit en twitter wil. Mijn oma durft een computer niet aan te raken, ze weet toch niet hoe het werkt en ze vindt het een 'poppenkast'.. net zoals de tv.
Ik weet niet wat je er tegen kunt doen. Misschien moet je wat spelletjes op de iPad zetten, zodat ze daar zoet mee is, in plaats van dat ze op facebook iedereen gaat stalken, haha!
Hahaha ik kan me voorstellen dat de lol er voor jou inmiddels een beetje af maar ik moet er wel erg om lachen!
Kwanyin
Geplaatst: 12-09-11 13:56
Hahahahaha raap me op .
Het kan ook heel anders lopen hoor. Een jaar of 5 geleden mijn opa eens voor de allereerste keer bij zijn thuis een computer gebracht. Zelfde dag nog mee teruggebracht: hij kon met geen mogelijkheid het pijltje van de muis op de juiste plaatsen op het scherm krijgen . Muis opheffen en vegen, muis opheffen en vegen "nee opa zo moet..." *muis opheffen en vegen* "ok laat maar"
Mijn opa heeft het ook de hele tijd over "haifuh en feesboeke" maar no way dat ik hem daar mee ga helpen hahaha. Juist om die reden Leuk dat ze met de tijd mee gaan hoor, maar soms kan het ook te worden!
raket
Geplaatst: 12-09-11 14:53
Ik vind het geweldig. Tip: ga msntaal gebruiken. Ik werk in een ziekenhuis, pas vroeg een patiënt (ook ergens in de 80) me iets waar ik geen antwoord op wist, de openingstijden van de een of andere winkel. Ik zei nog: ik zoek het zo wel even op in de computer, maar er kwam een blackberrie boven vanuit het nachtkastje met de mededeling: hoeft niet ik google zelf wel.......
Remark
Geplaatst: 12-09-11 14:56
hahahah ge wel dig!!
mijn oma, ook 82 heeft een paar maanden geleden ook een ipad gekocht, gelukkig heeft ze geen facebook en twitter, nu ik jou verhaal lees ga ik er ook maar alles aan doen om dat zo te houden!!
Maar toch denk ik dat je beter zo'n oma kan hebben dan eentje die verstofd (om het maar even grof te zeggen)