Mijn grootste angst word realiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:41

Wat een verschrikkelijk nieuws... Hier vanaf de computer kan ik je alleen maar heeeel veel sterkte wensen, en je een grote denkbeeldige hug geven... :(:)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:42

Jeetje wat verschikkelijk!
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:42

Heel veel sterkte Charica.. :(:) Heel knap dat je zo sterk bent voor je moeder. Heb je veel steun aan je familie/omgeving?

Wat advies vanuit mijn ervaring, laat iemand eens een foto van jullie maken als jullie gezellig een spelletje aan het spelen zijn, of als je aan het wandelen bent. Neem een keer haar stem op, heel fijn om dat nog eens terug te luisteren straks. Verder, geniet van alle momenten die je nu nog samen hebt. De meest onbenullige momenten kunnen de dierbaarste herinneringen worden. En juist nu, niet teveel uitstellen. Als je nog iets met haar wilt gaan doen moet je dat ook gaan doen. Elk geval is natuurlijk anders, maar bij mijn moeder (ook hersentumor) ging het na 1,5 maand ineens elke dag een stap achteruit en dan gaat het snel.

Nog een dikke knuffel, als je ooit iets wilt vragen of kwijt wilt, ik weet een beetje wat je nu doormaakt. :(:)

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:45

ik huil gewoon met je mee. Wat verschrikkelijk voor jullie, t leven is zo oneerlijk. Ik wens je heel veel steun met deze moeilijke periode en geniet van elkaar zolang het nog kan. :(:)

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:45

Jeetje wat erg, weten dat je je moeder gaat verliezen.

Doe alles wat je voor haar kunt doen en waar je je goed bij voelt, dit zal je waarschijnlijk later een gevoel van voldoening geven en rust geven.

Geniet van alle momenten samen, vraag wat je wilt vragen en denk ook een beetje aan jezelf, de tijd die je tegemoet gaat zal erg zwaar voor jullie allemaal zijn.

Veel sterkte meid.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:47

Wat een vreselijk drama voor je moeder, jou en je hele familie...
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen in de komende tijd en geniet nog van de mooie momenten met je moeder. Praat met haar, zeg dingen die je altijd wilde zeggen en vooral: ga je gevoelens niet uit de weg, jullie allemaal niet.
Nogmaals: sterkte :(:)

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:49

Jeetje dat is heftig om te horen zeg:s Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. En geniet van elk moment wat er nog is, maak nog wat foto's. Doe de dingen die ze nog wil doen, en geniet! Sterkte

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:50

meis,ik weet echt hoe je je voelt!
mijn moeder is uiteindelijk overleden aan galblaaskanker.
het is zo naar als je weet dat je naar haar toe gaat(ze woonde toen bij mijn zusje) en da je,als je naar huis gaat,je haar nooit meer levend terug zult zien
je zorgt nu heel veel voor haar,het is je levenstaak geworden,maar meis,denk er om dat ALS ze er niet meer is,je in een gat zult vallen,juist omdat de zorg zo intensief is.
aan de andere kant kun je wel alles met haar bespreken,je kunt bespreken hoe ze alles geregeld wil hebben enz.
je wilt dit niet,maar het is o zo belangrijk.
hoe zwaar het ook is: geniet van de goede momenten die je nog met haar hebt en geniet van de tijd samen
praat veel samen.
en weet ook dat je alles voor haar kunt doen,het geeft je later zo'n fijn gevoel dat je dit voor haar kunt doen,mag doen.
Wees sterk,maar verstop je gevoelens niet
als je me wilt pben ,gewoon doen hoor!
ongelooflijk veel sterkte en wijsheid om dit alles te doorstaan,ook voor je moeder

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:51

Ik krijg er een brok in mijn keel van. Wat meot dit raar zijn voor jouw Y;(
Echt 10000000000000x sterkte :(:)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:51

Ik snap wat je meemaakt. Mijn vader is drie weken geleden overleden aan de gevolgen van kanker (Kahler: in het bloed en botte). Hij heeft 2 jaar gestreden en geleden samen met mij en mijn moeder. Ik heb 2 jaar lang dag in dag uit samen met mijn moeder voor hem gezorgd, alles on hold gezet voor hem. Maar dat hebben wij met liefde gedaan.

Ik wens je enorm veel sterkte de komende tijd. En als je wilt praten, je mag me altijd pb-en
Laatst bijgewerkt door Douraque op 10-09-11 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:52

Heel veel sterkte in deze tijden meid. Y;(

Marjoo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:53

De ergste nachtmerrie die je kan hebben :'( ik moet er niet aan denken, ik hoop voor je op een wonder! En inderdaad, zo veel mogelijk foto's en filmpjes maken.. Sterkte!

zigranta

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:55

Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:56

Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, maar wil je heel veel sterkte wensen deze zware tijden. Geniet van de momenten samen.

bliksempie

Ik wens je ontzettend veel sterkte en Geniet nog van elk moment die je heb met je moeder. :(:)

KozieZ

Jee wat een heftig nieuws zeg! Kan me voorstellen dat de grond onder je voeten uit geslagen is.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor deze komende tijd. Probeer samen met je moeder nog zoveel mogelijk te genieten van de kleine dingen. Bloemen in huis, een gesprek, een spelletje doen. Zoals gezegd, laat nog mooie foto's maken van jullie samen.

Wat lijkt me dat zwaar en moeilijk zeg... Nogmaal sterkte!

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 21:57

Dit is een foto van mij en papa en mama VOORDAT we de uitslag hadden gehoord. Woensdag is deze foto genomen door mijn zus. We hebben haar door het ziekenhuis geraced... En het paard heeft ze aan mij gegeven als cadeau.

http://94.100.115.67/1405050001-1405100 ... _BRvO.jpeg

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 21:57

Wat een vreselijke situatie, dat wens je niemand toe. Ik kan me voorstellen dat je wereld volledig instort. Ik moest al bijna huilen bij het lezen van je verhaal. In ieder geval ontzettend veel sterke voor jou, je moeder en je familie. Hou moed en wees sterk, ook voor haar en ook al is het zwaar. Geniet van de mooie momenten met haar en koester ze. Sterkte!!

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:00

Allereerst heel veel sterkte! Het is zo ontzettend moeilijk, ook vooral omdat alles zo onzeker en onverwacht is.

Heb zelf een bijna identieke situatie bij een van mijn gezinsleden. Begon ook bij vreselijk hoofdpijn, ze dachten
eerst aan migraine, maar het bleek helaas een ontzettend snelgroeiende hersentumor te zijn.
Eerst een redelijke prognose, toen een hele slechte, nu weer een goede, erg wisselend dus,
over levensverwachting kunnen en mogen ze toch niets zeggen.
Pas na een half jaar werd het leven weer gewoon, niet meer leven om de kanker heen en dat is zo fijn.
We zijn nu een jaar verder, chemo's en bestraling gehad en het is allemaal weer rustig, alsof er niks aan de hand is.

Ik zou je het advies willen meegeven om juist te leven en niet te veel al afscheid te nemen.
Juist dat gewone leven is wat ik mij in ieder geval zou willen herinneren, niet het verdriet, het leven met kanker,
maar de gezelligheid van het gezin. Voor verdriet is nog genoeg tijd :).
Maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk...

Als je ervaringen wilt uitwisselen mag je me pb'n, als je daar behoefte aan hebt :).

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:02

Mijn moeder is vorig jaar gestorven aan lonkanker en ik heb het er nog altijd moeilijk mee....
Praat veel met je moeder, over vroeger, het heden en de toekomst.
Ga lekker met haar in de rolstoel wandelen en winkelen, heb ik ook gedaan en we hebben er beide heel erg van genoten. Dat zijn ook momenten waar je met een lach aan terug denkt als straks je moeder er niet meer zou zijn...
Neem af en toe ook even pauze voor jezelf, heb ik niet gedaan en je stort des te harder zelf in als je moeder overlijd.....
Verder leef je er een klein beetje naar toe.....
Krijgt ze nog wel chemo pillen?
Heel erg veel sterkte er mee!!!
Ik weet wat het is en je mag me altijd pben.

Edit post iets aangepast.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:05

Laat me nog één keer....
Een kus aan je geven,
Voordat je gaat slapen..
Nog één keer,
Zien hoe mooi je bent..

Geef me nog één blik,
Die mij in mijn dromen zal volgen,
En geef me nog één Herinnering
Die niemand anders kent..

Mijn hart is omsingeld,
Met liefde voor jou..
Bij jou vind ik terug,
Waar ik zoveel van hou.
Je vindt rust,
wanneer je zo in slaap wordt gekust..

ik neem nog één keer,
je hoofd in mijn handen,
Voordat je gaat slapen..
Nog één keer,
Laat ik je gaan..

Kijk me nog één keer,
Diep in mijn ogen,
Voordat je het licht dooft...
Nog één keer,
Liefdevol aan..

De liefde voor jou,
Ligt verankerd in mij...
Het leven vliegt in een seconde voorbij..
'k voelde me fijn,
Zolang ik bij je kon zijn...

Ik zeg je nog één keer,
Dat ik je lief heb,
Voordat je gaat slapen...
Nog één keer
Dat ik van je hou....

J.B

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 22:05

De kans op genezing is er niet echt. Oncoloog zei dat we kunnen bestralen, maar dat zou weinig uitmaken. ;( ze heeft nu remmende medicijnen. That's it.

En dat is eigenlijk wel het meest frustrerende aan dit alles. Er is geen hoop meer.

Ik heb het gevoel alsof kanker alles overwint. ;(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:07

Jeetje,, ;(
Heb er even geen woorden voor.. Y;(

Alleen dat ik je zo zo zo zo zoveel sterkte wil wensen aan jouw en je familie!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:07

Charica schreef:
De kans op genezing is er niet echt. Oncoloog zei dat we kunnen bestralen, maar dat zou weinig uitmaken. ;( ze heeft nu remmende medicijnen. That's it.

En dat is eigenlijk wel het meest frustrerende aan dit alles. Er is geen hoop meer.

Ik heb het gevoel alsof kanker alles overwint. ;(

Ik zit hier ook gewoon te huilen ;(
Sterkte :(:)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 22:08

ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.