Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Balou_k schreef:Focussed schreef:En de volgende keer dat je voor de goede gleuf checkt, kun je gewoon iene-miene-mutte doen. Komt daarna toch in dezelfde zak en machine terecht
Waarom zitten die verdomde gleuven er dan in
Focussed schreef:Vraag me het niet. Ik denk dat het vroeger wel gescheiden ging en dat ze daarna over zijn gegaan op alles in 1 machine maar het te duur was om al die tweelingbussen te vervangen. Krijg ook altijd wel scheve blikken van mensen als ik rustig alles vanuit de linkerkant naar rechts haal als ik de bussen leeg. (In de linkerkant, wat voor alle postcodes behalve eigen gebied is, zit natuurlijk altijd veel meer post, dus dan ben je zo ongelijk beladen omdat die tassen waarin je de post doet ook nog gescheiden zijn)
Focussed schreef:Balou_k schreef:
Waarom zitten die verdomde gleuven er dan inVraag me het niet. Ik denk dat het vroeger wel gescheiden ging en dat ze daarna over zijn gegaan op alles in 1 machine maar het te duur was om al die tweelingbussen te vervangen. Krijg ook altijd wel scheve blikken van mensen als ik rustig alles vanuit de linkerkant naar rechts haal als ik de bussen leeg. (In de linkerkant, wat voor alle postcodes behalve eigen gebied is, zit natuurlijk altijd veel meer post, dus dan ben je zo ongelijk beladen omdat die tassen waarin je de post doet ook nog gescheiden zijn)