Dom dommer domst.. Help.. Verkeerde postzegel gebruikt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:32

Stond er op je postzegel 'airmail' dan?? _O-

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 22:33

Kentaro schreef:
Stond er op je postzegel 'airmail' dan?? _O-

Nein :')
Er stond Europa, en er stond een fietsje op en uhm een blauw dingetje waarin stond priority geloof ik *D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:35

Balou_k schreef:
Focussed schreef:
En de volgende keer dat je voor de goede gleuf checkt, kun je gewoon iene-miene-mutte doen. Komt daarna toch in dezelfde zak en machine terecht :D

Waarom zitten die verdomde gleuven er dan in :')

:') Vraag me het niet. Ik denk dat het vroeger wel gescheiden ging en dat ze daarna over zijn gegaan op alles in 1 machine maar het te duur was om al die tweelingbussen te vervangen. Krijg ook altijd wel scheve blikken van mensen als ik rustig alles vanuit de linkerkant naar rechts haal als ik de bussen leeg. (In de linkerkant, wat voor alle postcodes behalve eigen gebied is, zit natuurlijk altijd veel meer post, dus dan ben je zo ongelijk beladen omdat die tassen waarin je de post doet ook nog gescheiden zijn)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 22:36

Focussed schreef:
:') Vraag me het niet. Ik denk dat het vroeger wel gescheiden ging en dat ze daarna over zijn gegaan op alles in 1 machine maar het te duur was om al die tweelingbussen te vervangen. Krijg ook altijd wel scheve blikken van mensen als ik rustig alles vanuit de linkerkant naar rechts haal als ik de bussen leeg. (In de linkerkant, wat voor alle postcodes behalve eigen gebied is, zit natuurlijk altijd veel meer post, dus dan ben je zo ongelijk beladen omdat die tassen waarin je de post doet ook nog gescheiden zijn)

Dus volgende keer floep, ogen dicht en gewoon er in proppen, dat is mooi, want ik weet wel aan welke kant hij moet maar dan toch nog twijfelen hoe blond kan je zijn..
:')

DesireeK

Re: Dom dommer domst.. Help.. Verkeerde postzegel gebruikt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 01:42

Als je er nou niet helemaal zeker van bent of je wel genoeg aan postzegels erop hebt geplakt.. gewoon je postcode en huisnummer op de achterkant zetten.. krijg je een briefje dat je bij moet betalen.. maar je post wordt wel bezorgd ;)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 07:44

Focussed schreef:
Balou_k schreef:

Waarom zitten die verdomde gleuven er dan in :')

Het is toch niet zo lang geleden dat alle rode postbussen oranje zijn geworden? en die hebben ook 2! gleuven

Odysseus

Re: Dom dommer domst.. Help.. Verkeerde postzegel gebruikt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:37

De zijn gewoon van kleur veranderd, ze gaan echt niet allemaal gloednieuwe bussen neer zetten omdat de kleur niet goed is :+