Medra schreef:Eerst en vooral zou ik eens goed praten met je schoonouders. Ken dat gevoel maar ik denk niet dat die mens het slecht voor zal hebben met jullie en jou; Het is idd wel zo wat dat gedaan is en je er sneller in zou kunnen. Mijn schoonvader woond naast de deur. En ik zou soms ook vloeken en tieren dat hij ons moet gerust laten. Maar dan achteraf bezien is het helemaal niet slecht van bedoeling. Veel sterkte komt wel inorde
Oh help, naast de deur dan nog
Bij ons 25 km, maar dat is nog een reden om iedere dag langs te komen. Ik wou soms dat ik een huis op Timboektoe had gekocht
Woon naast m'n schoonouders en hebben ook verbouwd en hier is dit al 10 jaar zo. kan ze ook wel weg kijken, altijd dat gebemoei overal mee. Hij staat nu te slijpen in de gezamelijke schuur en dat geluid gaat door het hele huis, en hij vertelt me net doodleuk dat m'n hond die ik train en hier 4 uur per week is teveel jankt en hij er gek van wordt.

Ze willen het beste voor jullie, probeer dat toch ook echt te waarderen (ondanks die irritaties).
stiekem hou ik wel meer van men schoonvader dan van men eigen ouders. Grof maar het is zo.
.
)