http://www.fashioncollection.nl/
groetjes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ilsemarie schreef:Ik snap niet waarom je niet veel keus kan vinden in 75D... dat is echt geen moeilijke maat!
Je hebt Hunkemoller, Livera heeft ook veel, H&M soms ook geloof ik? Esprit heeft ook leuke bh's! (heb je wel bij livera).
Verder heb je merken in het duurdere segment: Marie-Jo is een heel fijn en goed merk (zeker de Avero) dan natuurlijk MarliesDekkers, Freya (die laatste kan je het makkelijkste via ebay uit engeland bestellen, stuk goedkoper!).
sportbh's zweer ik bij Shockabsorber.
Cup 75 D is tegenwoordig een hele normale maat. Van Esprit hebben ze bij de Livera inderdaad redelijk wat keuze, niet overdreven duur en ook niet overdreven aanwezig
rebeltje schreef:Ilsemarie schreef:Ik snap niet waarom je niet veel keus kan vinden in 75D... dat is echt geen moeilijke maat!
Je hebt Hunkemoller, Livera heeft ook veel, H&M soms ook geloof ik? Esprit heeft ook leuke bh's! (heb je wel bij livera).
Verder heb je merken in het duurdere segment: Marie-Jo is een heel fijn en goed merk (zeker de Avero) dan natuurlijk MarliesDekkers, Freya (die laatste kan je het makkelijkste via ebay uit engeland bestellen, stuk goedkoper!).
sportbh's zweer ik bij Shockabsorber.
Dat is makkelijk, er staat al wat ik wilde zeggen.Cup 75 D is tegenwoordig een hele normale maat. Van Esprit hebben ze bij de Livera inderdaad redelijk wat keuze, niet overdreven duur en ook niet overdreven aanwezig

Ilsemarie schreef:@mindim: heb je je al eens goed laten opmeten in een speciaalzaak? want het kan natuurlijk ook zijn dat je geen goede maat draagt.
Verder anders al eens niet-voorgevormde bh's geprobeerd? ik vind die van Freya echt heel goed zitten en ze geven ook mooi vorm door de drie-vlak cups. en via ebay zijn ze ook goed te betalen.
Ik kon tot 70E prima voorgevormd dragen maar nu zit me dat ook niet meer goed, dus zoiets kan bij jou ook best wel eens het geval zijn.
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ene cup de andere niet is en dat je ook met een gangbare maat niet alle merken kan dragen. Máár er is wel veeeel meer keus... ik bedoel vind maar eens iets in 70F/G, als er al iets dan is er niet veel dus als je dan ook nog eens niet alles aan kan heb je wel echt een groter probleem dan wanneer je 75D hebt en niet alles aan kan, dan blijfter nog genoeg over. En dan te bedenken dat er nog veel moeilijkere maten zijn.

Mindim schreef:Kan dan een normale maat zijn, maar velen voldoen niet. Ik heb bijvoorbeeld een 75d gehad van esprit. Probleem de bandjes zijn te dun, de bandjes gaan van je afstaan en je cup hangt aan de bandjes, en dan krijg je een losse bh, ook al is het een 75 d.
Vele bh merken gaan mee met de grotere maten, zonder ze echt aan te passen. Bij Marlies heb je bijvoorbeeld geen push up bh's voor de dubbel d en volgens mij ook niet voor de d. de bandjes zijn iets breder en het tussenstuk tussen de cups ook. Dat heb je bij de goedkopere merken niet, daar is het gewoon een vergroting van de b cup en dat werkt gewoon met zware borsten niet.
Kiichi schreef:MarieJo heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik heb 75E (nog erger) en ik kom dus standaard uit bij Marlies Dekkers, Sapph, L'aventure...BH's die ook echt wel steun geven maar ook nog gewoon onder een shirt/hemd kunnen. Misschien daar eens tussen kijken , succes!
maar da's mijn mening natuurlijk.Sabinee__ schreef:Ik zweer bij de Primark. Ik heb 85 D - En ze hebben daar super bh's voor 6 a 7 euro.
Gaan nog behoorlijk lang mee. Voor de D-F cups hebben ze 'Sexy Plunge', geeft mijn borsten echt een boost omhoog en meer vorm.
Zijn ook niet hoerig oid, ik heb nu een huidskleurige aan met een kanten shiney laag er over heen met een donkerdere tint.
Erg mooi, was 7 euro. ( Heb gelijk alle kleuren ervan gehaald. Had voor 28 euro 4 super bh's!)
En anders vind ik de Hema ook zeker nog te doen. Maar ik vind die van de Primark mooier.
Sabinee__ schreef:Misschien ligt het ook aan de borstvorm ..![]()
Ik vind ze namelijk ECHT heel lekker zitten ..![]()
En voor die 6 euro is het voor de TS wel te proberen denk ik .. Sapph en Esprit gaan richting de 30-40 denk ik?

Optiwolk schreef:Bh's vind ik sowieso passen, een bh over het internet kopenmaar da's mijn mening natuurlijk.