haffie83 schreef:Ik ken het gevoel en het verhaal maar al te goed.
ik ben op mijn negende jaar verkracht door mijn vader bleek niet mijn echte vader te zijn ma ging veel vreemd en dertien jaar mishandeld zowel geestelijk als
lichaamlijkik heb meedere pogingen gedaan maar leerde door boeken te lezen en alternatieve dingen, dat het leven toch wat te bieden heeft en veel praten helpt mij erg goed,ik snap jou wel,als je mijn msn wilt stuur even een pb,zie het maar als een ervaringsdeskundige ik heb alles mee gemaakt in het leven en mensen veroordelen goed.
Geen veroordelen,pas als je het zelf hebt meegemaakt anders niet. zo verloor ik mijn vriendje op mijn 16 jaar vliegtuigongeluk en liep een vriendin ik zag het gebeuren onder de trein.
En ik loop of zit niet bij ggz hoor,zit ergens anders de politie zij ooit waren er maar zo sterk als jou vol met vechtlustig vuur.dat deed me wel wat hoor
.
Ik zit ergens anders bij,en kan erover praten op mijn eigen stek,edit: ik heb nooit lieve ouders gehad opgegroeid tussen de monsters van ouders.
Dat wil zeggen ze me me als eens willen vermoorden maar bang ben ik niet van hun,omdat ik ze toch te slim af ben telkens.
maar goed als ik wat voor je kan doen een luisterend oor pb maar.
Ik moet je verhaal even laten bezinken en ik zal je dan even pben.
ik heb meedere pogingen gedaan maar leerde door boeken te lezen en alternatieve dingen, dat het leven toch wat te bieden heeft en veel praten helpt mij erg goed,ik snap jou wel,als je mijn msn wilt stuur even een pb,zie het maar als een ervaringsdeskundige ik heb alles mee gemaakt in het leven en mensen veroordelen goed.
,zit ergens anders de politie zij ooit waren er maar zo sterk als jou vol met vechtlustig vuur.dat deed me wel wat hoor
.