Dat zijn vriendengroep je niet ziet staan, boeiend! Echt niet dat het de hele Amsterdam doorgaat, misschien horen ze wel er iets van maar no way dat ze jou kennen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoonChloe schreef:Is dit niet de zoveelste 'kijk-me-eens-ik-ben-zielig' topic van jou?
Dat zijn vriendengroep je niet ziet staan, boeiend! Echt niet dat het de hele Amsterdam doorgaat, misschien horen ze wel er iets van maar no way dat ze jou kennenZeker niet met gaypride waar er duizenden mensen op af komen, ze komen echt niet allemaal uit Amsterdam
MoonChloe schreef:Is dit niet de zoveelste 'kijk-me-eens-ik-ben-zielig' topic van jou?
Dat zijn vriendengroep je niet ziet staan, boeiend! Echt niet dat het de hele Amsterdam doorgaat, misschien horen ze wel er iets van maar no way dat ze jou kennenZeker niet met gaypride waar er duizenden mensen op af komen, ze komen echt niet allemaal uit Amsterdam
Kattenbak schreef:MoonChloe schreef:Is dit niet de zoveelste 'kijk-me-eens-ik-ben-zielig' topic van jou?
Ja dit is idd de zoveelste :d
De hele wereld is stom en ik kan er niks aan doen, boehoeh....
Wildgirl schreef:Kattenbak schreef:Ja dit is idd de zoveelste :d
Is het toevallig dezelfde vriend als in dit topic?
[LZP] Waarom trap ik er toch weer altijd in?
DaisNBenj schreef:Mensen, laat iedereen in zijn waarde. Het is de bedoeling van dit topic om raad te geven,
en verder niets.
mayniac_val schreef:Dwaallicht, onder alle mensen is een hoop drama. Ga eens een middagje op de gemiddelde pensionstal rondlopen en je hebt genoeg stof voor een complete soapserie. Dat heeft niks met holebi zijn te maken hoor
Kattenbak schreef:MoonChloe schreef:Is dit niet de zoveelste 'kijk-me-eens-ik-ben-zielig' topic van jou?
Ja dit is idd de zoveelste :d
Bellatrix schreef:Ik vind je wel zelfstandig maar ook afhankelijk. Maar dat kan nu voor jou even niet anders. En dat is helemaal niet erg.Jou tijd komt echt wel.
Er zijn mensen die mij ook niet zelfstandig vinden omdat mijn vader en stiefmoeder mijn financiën beheren. (ik heb heel lang een gat in mijn hand gehad en het ging de verkeerde kant op. Nu gaat het goed en het is wel de bedoeling dat ik het zelf weer over ga nemen) Maar dat heb ik liever dan dat ik het zelf had moeten doen en het dus verkeerd ging en ik in de schulden ging komen. Het doet mij best pijn als mensen zeggen dat ik niet zelfstandig ben want ik heb zelf mijn woningen geregeld, ben zelf verhuisd en dus mijn huisje geschilderd etc. Ik heb zelf mijn banen geregeld, kan prima het huishouden en als er iets aan mijn auto mankeert zorg ik ook zelf dat hij bij de garage komt.
Ik regel dan misschien mijn financiën (nog) niet zelf maar buiten dat vind ik mijzelf wel zelfstandig.