Waarom trap ik er toch weer altijd in?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 19:09

Wildgirl schreef:
Benfan schreef:
ben ik de enige die dit een beetje en broodje-aap-komkommer-verhaal vind?

:n

:n

Pauline

Re: Waarom trap ik er toch weer altijd in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:18

Ok, nou heb ik wel het idee dat ik voor de kat z'n kanarie je een serieus antwoord gaf. Maar goed.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:21

het is wel een manier om wat aandacht te krijgen, dus dat betreft is het een geslaagde topic en kreeg de TS wat ze wou.

Ben best positief ingesteld :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:29

purny schreef:
Ben ik nou zo naïef

Ja dat denk ik wel en ik ken je niet eens. Ik denk dat jij een persoon bent die vreselijk impulsief is; dat heeft niks met anderen te maken. Je komt op mij over als iemand die van het ene idee in het andere idee vliegt. Zo ben ik zelf ook ooit geweest. Tip: maak iets af, voor je aan iets nieuws begint!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 21:26

Och jee, pasten de antwoorden niet in je straatje?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 09:09

Op dit soort antwoorden ga ik al helemaal niet op in, sterker nog ik ben een beetje klaar met heel Bokt. Ik heb het al vaker meegemaakt dat als ik me rot voelde en ik een topic opende dat iedereen met zijn antwoordjes klaar stond zonder er maar bij na te denken. Ik stop met bokt, nu definitief!

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:20

purny schreef:
Kattenbak schreef:
Je ziel kapotgeslagen vanwege dit? Veel succes in je verdere leven, er komen nog teleurstellingen genoeg.

Weet jij wat er in mijn leven allemaal gebeurd is? Nee? Dan kan je deze opmerking niet maken.

Nee, maar het gaat nu om dit topic. En op basis hiervan geef ik jou mijn mening.

En ik hoop toch niet dat je zelf gelooft dat je geld kunt verdienen zonder een poot uit te steken? Voor niets gaat de zon op.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:27

purny schreef:
Op dit soort antwoorden ga ik al helemaal niet op in, sterker nog ik ben een beetje klaar met heel Bokt. Ik heb het al vaker meegemaakt dat als ik me rot voelde en ik een topic opende dat iedereen met zijn antwoordjes klaar stond zonder er maar bij na te denken. Ik stop met bokt, nu definitief!

Ik zou zeggen :Face it, deal with it, drop it!

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:29

Face it, deal with it, drop it!

edit hahaah jij had hetzelfde idee.... :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:29

Doeii :wave:
als je nergens tegen komt, hoe oud ben je dan zeg :roll:

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:30

:brr:

sterremaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:37

Pauline schreef:
Ok, nou heb ik wel het idee dat ik voor de kat z'n kanarie je een serieus antwoord gaf. Maar goed.

Precies dat heb ik ook. Jammer ts, want dit geeft ook aan hoe jij met mensen om gaat. Was wel zo netjes geweest om meer verduidelijking te geven waarom het nu is opgelost. Heb je een contract gekregen, heeft die vriend van je ander werk geregeld, heb je zelf voor werk gezorgd? Nou ja, jammer en veel plezier bij wat je verder allemaal van plan bent....

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:38

Vaag!!!! Je vraagt toch om reactie van de bokkers.... ik dacht at ik naïef was... ^)
Succes dan maar verder! By bye

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:06

beetje jammer dat je zo reageert mensen geven je advies waar je om vraagt... En jij zegt dat het allemaal geregeld is dan zijn mensen ook wel benieuwt hoe het nu is opgelost dat is toch gewoon belangstelling of zie ik dit nou verkeerd.
Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe oud je bent want hoe je nu reageert schat ik je niet erg oud....

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:11

purny schreef:

Kan je nagaan...Bokt is 'maar' i-net en er ligt nog een heel leven op je te wachten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:20

purny schreef:

Ik denk dat je je eigen onderschrift maar eens moet lezen.

Bokt is niet 1 grote vriendengroep, er zitten ook mensen (net als in het echte leven) waar jij niks mee hebt (en die niks met jou hebben).
Je moet Bokt zien als een grote markt waar jij met een megafoon een vraag stelt, en ja dan kun je reacties krijgen waar je niet altijd op zit te wachten.
Vrienden zullen vaak altijd begripvol zijn, medelijden tonen en als het nodig is een schop onder je achterwerk geven om weer door te gaan. Op Bokt is niet iedereen die begripvolle vriend, maar een grote groep verschillende mensen met verschillende ideeën en oplossingen.

Je bent echt niet de enige waar vervelende dingen bij gebeuren (of gebeurd zijn).
Dit kan heel fijn zijn, veel mensen begrijpen goed hoe dat voelt, maar hoe meer mensen hoe meer oplossingen die je krijgt. Iedereen gaat anders om met problemen/tegenslagen.

Je moet nu proberen jezelf onafhankelijk te gaan opstellen en dingen zelf gaan beslissen.
Biedt hij die leuke baan aan? Mooi, dan kom je gelijk de volgende dag op het werk op gesprek om dingen af te spreken. Zegt hij dat je nog niet hoeft te werken voor geld? Mooi, gelijk zwart op wit in een contract...

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:22

In haar profiel staat dat ze 27 is, al moet ik zeggen dat ze wel heel typisch reageert. Ik denk dat ze zocht naar mensen die haar handje zouden vasthouden, een schouder om op te huilen en een grote dosis medelijden. Dat kun je gewoon niet verwachten met een verhaal als dat, zeker niet als er vanuit haar kant niks lijkt te komen naar deze vriend toe. En ze zelf geen poot uit lijkt te steken wat betreft deze baan. Bij mij klinkt het niet als een impulsief persoon, maar juist als iemand die als een 'zombie' door het elven gaat en alles maar om haar heel laat gebeuren en regelen. Daarom dat ik haar ook aanraad hulp te gaan zoeken want hier word een mens alleen maar intens ongelukkig mee als je zo passief door het leven gaat. Vergeet niet TS dat je met dit gedrag alleen maar bevestigend bezig bent. Jij denkt dat mensen er toch niet voor je zijn, daarom laat je het maar over je heen komen reageer je vervolgens zoals je net deed en word je boos. Je bevestigd zo dat je 'raar' bent of dat mensen 'raar' op je reageren. Vertrouw mij er maar op, ik heb er aardig wat ervaring mee en heb hier ook mee moeten leren omspringen.

Maar goed, het is denk ik ook beter als je gewoon stopt met bokt als je het niet kunt hebben dat mensen je even een schop onder de kont geven. Vind het zelf namelijk gevaarlijker als iedereen elkaar maar met zijden handschoentjes behandelt waar daar maak je iemand geestelijk erg zwak mee, zeker als iemand al niet eens stabiel is is dat gewoon niet aan te raden. Ik blijf het zeggen, groei een paar ballen en neem je leven eens op de schop werk aan jezelf voordat je 80 bent en erachter komt dat wat je nu verteld word wel eens je leven een stuk prettiger had kunnen maken.

Haar onderschrift is inderdaad dan wel erg ironisch.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:23

goed zo ts, niks van aantrekken, volgende keer niet op bokt zetten maar met vriendin bespreken:) succes!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:24

Citaat:
Bokt is niet 1 grote vriendengroep, er zitten ook mensen (net als in het echte leven) waar jij niks mee hebt (en die niks met jou hebben).
Je moet Bokt zien als een grote markt waar jij met een megafoon een vraag stelt, en ja dan kun je reacties krijgen waar je niet altijd op zit te wachten.
Vrienden zullen vaak altijd begripvol zijn, medelijden tonen en als het nodig is een schop onder je achterwerk geven om weer door te gaan. Op Bokt is niet iedereen die begripvolle vriend, maar een grote groep verschillende mensen met verschillende ideeën en oplossingen.

mooie vergelijking :) Zo is het inderdaad

Het heet geen steunt.nl

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:29

en.. op bokt weet niemand hoe het echt zit. Bokt moet het doen wat ts typt, dat kan heel anders overkomen met wat ze eigenlijk precies bedoelt. Maar de sfeer is wel altijd meteen gezet als er word begonnen met: " als je dit al erg vind wat moet je dan verder in het leven" " stel je niet zo aan " " deze reacties staan je niet aan " " je verhaal klopt niet"

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:33

Dat is waar, de toon was snel gezet, maar goed, vindt wel dat als je een onderwerp opent, je er als TS wel duidelijk moet blijven reageren omdat stukken tekst anders een eigen leven gaan leiden

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:36

schijnbaar heeft ts het probleem al opgelost dus hier kan dan een slotje op :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:37

Ook dat ;-)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:42

pinuts schreef:
en.. op bokt weet niemand hoe het echt zit. Bokt moet het doen wat ts typt, dat kan heel anders overkomen met wat ze eigenlijk precies bedoelt. Maar de sfeer is wel altijd meteen gezet als er word begonnen met: " als je dit al erg vind wat moet je dan verder in het leven" " stel je niet zo aan " " deze reacties staan je niet aan " " je verhaal klopt niet"

Maar dat heb je dus op een openbaar forum.
Je weet nooit hoe en wat de stemming is van de Bokkers die reageren.

BV Mijn oma (waar ik heel veel contact mee had) was overleden en ik was er echt kapot van, en iemand opent een topic dat zijn leven ophoudt omdat zijn hamstertje heel misschien heel ziek is.. dan heb ik ook ook de neiging om zo te reageren.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:34

Ik heb oprecht een antwoord gegeven en na, ik weet wel dat je dat niet perse wilt horen.
Maar hoe jij reageert zou voor mij een reden zijn om verder je topics te negeren. :) ik bedoel, vind je mijn antwoord onzin, prima, daar lig ik geen nacht wakker van. Maar dit is, in mijn ogen, erg onbeleefd, zelfs op een openbaar forum waarbij je niemand ziet.
Maar goed, ik hoop dat het je tzt lukt om zelf je leven in handen te nemen. In feite doe jenu weer exact hetzelfde als in je OP. Jij bent slachtoffer en zielig en iedereen om je heen gemeen...tja.