Wildgirl schreef:Benfan schreef:ben ik de enige die dit een beetje en broodje-aap-komkommer-verhaal vind?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Ben ik nou zo naïef
purny schreef:Kattenbak schreef:Je ziel kapotgeslagen vanwege dit? Veel succes in je verdere leven, er komen nog teleurstellingen genoeg.
Weet jij wat er in mijn leven allemaal gebeurd is? Nee? Dan kan je deze opmerking niet maken.
purny schreef:Op dit soort antwoorden ga ik al helemaal niet op in, sterker nog ik ben een beetje klaar met heel Bokt. Ik heb het al vaker meegemaakt dat als ik me rot voelde en ik een topic opende dat iedereen met zijn antwoordjes klaar stond zonder er maar bij na te denken. Ik stop met bokt, nu definitief!
Pauline schreef:Ok, nou heb ik wel het idee dat ik voor de kat z'n kanarie je een serieus antwoord gaf. Maar goed.
purny schreef:Op dit soort antwoorden ga ik al helemaal niet op in, sterker nog ik ben een beetje klaar met heel Bokt. Ik heb het al vaker meegemaakt dat als ik me rot voelde en ik een topic opende dat iedereen met zijn antwoordjes klaar stond zonder er maar bij na te denken. Ik stop met bokt, nu definitief!
Citaat:Bokt is niet 1 grote vriendengroep, er zitten ook mensen (net als in het echte leven) waar jij niks mee hebt (en die niks met jou hebben).
Je moet Bokt zien als een grote markt waar jij met een megafoon een vraag stelt, en ja dan kun je reacties krijgen waar je niet altijd op zit te wachten.
Vrienden zullen vaak altijd begripvol zijn, medelijden tonen en als het nodig is een schop onder je achterwerk geven om weer door te gaan. Op Bokt is niet iedereen die begripvolle vriend, maar een grote groep verschillende mensen met verschillende ideeën en oplossingen.
pinuts schreef:en.. op bokt weet niemand hoe het echt zit. Bokt moet het doen wat ts typt, dat kan heel anders overkomen met wat ze eigenlijk precies bedoelt. Maar de sfeer is wel altijd meteen gezet als er word begonnen met: " als je dit al erg vind wat moet je dan verder in het leven" " stel je niet zo aan " " deze reacties staan je niet aan " " je verhaal klopt niet"