Hoe ziet jou droom bruiloft eruit? Deel 1

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 15:40

Ik vind alles prima zolang er maar geen polonaise is!! En drie keer raden wat mijn vriend nou echt waanzinnig leuk vindt op feestjes... Juist. :=
Gelukkig hebben we nog lang geen trouwplannen. :D En mocht het wel gebeuren, dan ga ik wel op het toilet zitten ofzo.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 23:09

Ik wilde vooral al onze dierbaren erbij hebben, leuke dag, veeeeeeeel foto's, op de foto met mijn paardjes... heerlijk diner & s'avonds een groot feest om 2 dagen dagen later heerlijk op huwelijksreis te vertrekken.

Wij trouwen 9 september a.s. en bij gebrek aan iemand die mijn paardje mooi wil maken, gaat dat helaas niet door. Vind ik erg jammer! Vriendlief komt mij s'morgens om half 11 ophalen bij mijn ouderlijk huis tesamen met onze ouders, dan nuttigen we een lekkere lunch en gaan wij alvast foto's maken. Onze daggasten zien we pas om 13.30u op de trouwlocatie en om 14.00 begint onze ceremonie... Met veel gave muziek, ik word weggegeven door mijn vader wat ik super gaaf vind! Daarna houden we een toast en snijden we onze giga-bruidstaart aan, rond 16.00 volgt een korte receptie voor collega's en vage kennissen en daarna beginnen we aan het luxe diner.
Rond 21.00 start onze feestavond op onze familieboerderij met 90 personen, luxe catering, veel originele dingetjes, springkussen voor de kleintjes ook. :D En rond 02.00 vertrekken wij richting onze hotelkamer, zoonlief slaapt dan even bij oma.
Helaas geen huwelijksreis... (Ik ben toch liever bij de paarden, en helaas zitten we door al het bovenstaande erg krap in ons budget...) misschien wel nog 2 nachtjes weg elders in Nederland, we'll see. :D

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 02:38

Ook een stipje.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 02:39

Pinda_Dipje schreef:
bij gebrek aan iemand die mijn paardje mooi wil maken, gaat dat helaas niet door. Vind ik erg jammer!

Lang leve bokt? :D Proberen kan altijd toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:54

Afbeelding

Mijn taart

Afbeelding

M'n bouquet

AfbeeldingAfbeelding

Mijn jurk

Met dit lichaam of course (incl photoshop)
Afbeelding

M'n vent
Afbeelding

En als die dood is dan zoek ik wel 'n knappe uit, en dan maakt het niet uit of ie loodgieter of dokter is *\o/*

tita

Re: Hoe ziet jou droom bruiloft eruit? Deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:57

Och maakt me niet uit maandag morgen daarna taart eten en dan richting Mauritius :D zonde van het geld