Maartentje schreef:Als je hem op bokt laat komen is het probleem zo opgelost
Dat wilde ik net zeggen. Laat hem een 'Hallo, ik ben hier nieuw!'-topic openen en dan is het zo voor mekaar.
Die foto's van jouw paard met hem erbij zetten en laat hem erbij vermelden dat hij graag fotografeert. 400 bronstige boktvrouwen reageren van
en dan is het uitkiezen maar.
Ik denk dat je als man beter terecht kunt op Bokt, dan op een andere relatiesite. De vraag is of hij ook nog eisen heeft, want als je soms nieuwe mannentopics ziet, dan vraag ik me af of daar wel iets fatsoenlijks tussen zit. (Sorry, maar het wordt gewoon gênant zo hier en daar.)Het lijkt mij dat hij trouwens meer kans van slagen heeft zonder ringbaardje. Is dat niet ontzettend uit de mode? Niet dat dat antwoord ertoe doet als je het gewoon mooi vindt, maar voor de marktwerking lijkt me zonder baardje beter.

Raap me op
Laat hem dat baardje toch houden, straks voelt hij zich nog beledigd. Zoals jij hem beschrijft, is het gewoon een fijne vent en komt het heus wel goed. Is het trouwens een Duitser? (Je woont in Duitsland, vandaar mijn vraag.) Dat is wel relevant, want een relatie waarin je altijd je in een andere taal dan je moedertaal moet uitdrukken, lijkt me erg vermoeiend.
en hij is echt heel leuk moet ik zeggen, als hij over dat drempeltje heen is is het zo'n leuke spontane jongen, goed gevoel voor humor.. daar moet toch wel een leuke paardenvrouw voor te vinden zijn?
hahaha wel een beetje gentle met hem he dames