Gelukkig was dit in het buitenland met school en konden dus alleen mijn klasgenoten mij verstaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gelukkig was dit in het buitenland met school en konden dus alleen mijn klasgenoten mij verstaan
probeerde een jonge me bikinitopje los te maken.. lukte em niet waarna ik zei zal ik t ff voordoen en hij dus perongeluk echt helemaal losschoot.. best wel erg vond k zelf

Moest wel heeeel ver heen zijn geloof ik

Pascal schreef:En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.
Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

Pascal schreef:Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen
En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.
Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!
Je kan me opvegen, echt waar!

).
).
. Ik was dik uit geweest en kwam om 5 uur in de ochtend thuis. Ik woonde toen bij mijn zus in en die heeft een man en twee kinderen. Ik sliep daar op zolder. Je komt bij de zolder via de slaapkamer van mijn nichtje. Ergens rond een uur of 7 werd mijn zus wakker van wat gestommel en ging ze kijken. Het kwam uit de slaapkamer van haar dochter...
). Daarna ben ik al kwaad mompelend op haar (hoe durft ze me ook te storen en tegen me aan te zeuren als ik op de WC zit!) weer naar bed gegaan.

Hahaha! Het gesprek ging echt totaal ergens anders over en dan kwam ik ineens weer met mijn geniale opmerking dat ik van "naam ex" hield

) en die had ook gedronken.

MissCharlie schreef:Ik ben nooit dronken geweest![]()
Een vriendin van mij wel, op mn verjaardagZe sloot een weddenschap af dat ze tien jongens moest zoenen. en binnen een kwartier had ze er tien gehad...schaamde zich dood toen ze de dag ernaar weer die kroeg in was. Ze waren niet allemaal de knapste, die jongens