Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Char_elle

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:51

Ik heb een keer een hele avond geroepen: 'ik ben net een euroknaller, ik doe alles voor 'n euro!' Heb flink wat vreemde blikken gehad :+ Gelukkig was dit in het buitenland met school en konden dus alleen mijn klasgenoten mij verstaan :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:52

Raap me maar op. :') _O- _O- _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:01

Haha hier zitten echt geniale dingen bij..
Die van die stoeprand.. Je kon me oprapen hier!
Even denken of ik iets doms heb gedaan :D

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:06

Ik had een avondje na t hooien bij m'n oom.. waren we in t zwembad beland die naast ons terras daar stond.. met allemaal jongens enzo die hadden geholpen.. ik had al een aardige slok op net als derest trouwens.. :P probeerde een jonge me bikinitopje los te maken.. lukte em niet waarna ik zei zal ik t ff voordoen en hij dus perongeluk echt helemaal losschoot.. best wel erg vond k zelf :P

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:09

Roosch schreef:
Ik heb een keer met een telefoonoplader de deur proberen open te maken. :')
Dat eh.. ging niet..

Verder schiet me vast nog wel wat te binnen, als het boktplaatswaardig is wordt deze post continued..

HAHAHAHA _O-

ik zie het voor me :')

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:13

Oeii ik heb nog wel een paar leuke geloof ik :=

Mij hebben ze een keer wijsgemaakt dat de stofzuiger de liefde van mijn leven was, met als gevolg dat ik er de hele avond mee heb staan dansen :+ Moest wel heeeel ver heen zijn geloof ik :=

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:20

Hahhaha geweldig _O-
Ik weet alleen nog dat ik keer terug kwam van stappen, ik sliep bij een vriendin. En zij lag al binnen no time in coma. En ik maar zoeken en zoeken naar mijn bed, en eindelijk wist ik het. De hond hoorde in mijn bed en ik in de hondenmand. Werd ik de volgende ochtend in een hondenmand wakker :')

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:29

Pascal schreef:
En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:38

Ik dacht een keer op een schuimparty, dat ik wel kon vliegen en het schuim me wel op ging vangen.
Dus ik spring van het podium af, bam op de grond,goh wat een lol had ik. Tot de volgende dag, m'n ribben mooi gekneusd, heb nog heel lang last gehad :P

Dit verhaal moet ik nog heel vaak aanhoren :P

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:46

oooh wat geweldig _O-

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:50

Whahahah dat filmpje :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:56

Ik had moeite met het openen van de achterdeur. Ik kreeg de sleutel er maar niet in. "Nah, het lukt maar niet," klaagde ik.
"Nee, logisch. De deur is twee meter verderop," was het antwoord van een vriendin. Zat ik al vijf minuten met mijn sleutel in de muur te prikken :') .

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:56

Pascal schreef:
Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

_O- _O- Je kan me opvegen, echt waar! _O- _O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 18:57

Had even een stipje gezet want ik moest net eten :P

Toen ik een jaar of zestien was had ik net iets teveel gedronken.
Ik had mijn bril toen nog en die was vies geworden, ik gebruikte mijn shirt wel vaker om hem schoon te maken.
Alleen trok ik dit keer mijn shirt zo ver omhoog dat ik in mijn bh stond, een vriendin heeft toen mijn shirt weer omlaag getrokken.

Jaren terug ging ik nog met mijn ouders op vakantie, daar hadden we een groepje waarmee we elke avond de kroeg in doken.
Op een dag had ik aardig wat gedronken en stond ik met iemand anders op de tafel te dansen (en nee ik kan dus echt niet dansen).
Blijkbaar begon er iemand te filmen en die andere zag dat en ging weg, ik zag dus later het filmpje terug (en ik niet alleen :o).

Een keer was er een hardcore feestje in het dorp (dit heb ik later gehoord, ik heb er niks van mee gekregen).
Ik ging daarheen met wat vriendinnen want mijn toenmalige vriendje die dus nooit naar mij toe kwam liet me weer eens zitten.
Van ellende heb ik toen een aantal drankjes genomen terwijl ik die tijd eigenlijk nog niet echt dronk.
Aan het begin van de avond kon ik al niet meer lopen, ik ben toen aan twee kanten meegesleept..
Later die avond kwam ik mijn ex tegen, ik heb schijnbaar allerlei dingen aan hem gevraagd en tegen hem gezegd (wat met 18+ dingen te maken heeft :')).
Toen ik dit terug hoorde schaamde ik me dood :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:01

Vriendin en ik leerde een groep jongens kennen en een daarvan heette Nick.

En een ander stelde zich later ook voor als Nick..
Toen zei ik: "Jij kan geen Nick heten, want HIJ heet al Nick!!" :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:04

Goed dan, ik zet iets neer waarvoor ik me zolang heb geschaamd :o . Ik was dik uit geweest en kwam om 5 uur in de ochtend thuis. Ik woonde toen bij mijn zus in en die heeft een man en twee kinderen. Ik sliep daar op zolder. Je komt bij de zolder via de slaapkamer van mijn nichtje. Ergens rond een uur of 7 werd mijn zus wakker van wat gestommel en ging ze kijken. Het kwam uit de slaapkamer van haar dochter...

Stond ik daar, met mijn broek op de enkels in een lade vol met spullen. Had ik de bovenste la van mijn nichtje haar ladekast eruit getrokken, was ik erin gaan staan en had ik mijn broek en ondergoed omlaag gedaan... Waarom? Nou, omdat ik dacht dat het de WC was. Ik reageerde dan ook heel verontwaardigd op mijn zus.

"Nah, ik ben aan het plassen, kun je even niet kijken." Ze probeerde me te overtuigen dat het niet de WC was, wat ik maar onzin vond. Zei dat ze gek was en niet zo raar moest doen, natuurlijk was de lade waarin ik stond wel de WC. Ze heeft me eruit gesleurd en op de echte WC gezet, waar ik netjes mijn plasje heb gedaan (heb dus niet in de lade gepiest, ze was er op tijd bij :') ). Daarna ben ik al kwaad mompelend op haar (hoe durft ze me ook te storen en tegen me aan te zeuren als ik op de WC zit!) weer naar bed gegaan.

Volgende ochtend kom ik aan het ontbijt. Twee grijnzende kinderen kijken me aan met pretoogjes. Ik begin met broodje te smeren. Heel voorzichtig vraagt mijn zwager me of ik me nog iets herinner van gisteren... Nee. Ze hadden het niet meer. Na de uitleg en nog heeeeel wat geplaag ben ik het me langzaam gaan herinneren. Ooow, ik heb het zolang aan moeten horen :')
Laatst bijgewerkt door ElineS op 14-07-11 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:05

Even eentje om hier een stipje te kunnen zetten :Y)

Ik was aardig dronken (kende de barmannen, gratis drank) en ik was met iemand in gesprek en om de 5 minuten zij ik. Maar ik hou van "naam ex". :') Hahaha! Het gesprek ging echt totaal ergens anders over en dan kwam ik ineens weer met mijn geniale opmerking dat ik van "naam ex" hield :Y)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:10

@ ElineS

Gelukkig heb je het nog binnen kunnen houden, het kan erger :')
Ik ken iemand (ga niet vertellen wie maar ik was het niet :')) en die had ook gedronken.
Wordt zijn partner wakker en vraagt wat hij aan het doen is, zit hij dus op het randje van het bed en is ie aan het plassen..

Ik kende ook een meisje die een tweelingzus had.
Die was ook een keer straal bezopen en die hebben ze aangetroffen (gelukkig in haar eigen kamer) die onder geplast, gepoept en gekotst was :+

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:11

Mijn pumps in de brievenbus stoppen :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:14

Ik fietste een keer met iemand die behoorlijk ver heen was en ik was zelf nog behoorlijk nuchter en die jongen telkens weer klagen dat ik niet een rechte lijn kon fietsen terwijl hij zelf het al helemaal niet kon.... :P

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:16

@Lieszje: Het kan inderdaad erger. Op de camping hadden we een caravan. Er waren twee deurtjes aan de ene kant. De deur van de WC en de slaapkamer. Precies dezelfde en naast elkaar. Worden ik en een vriendin midden in de nacht wakker van gespetter. Staat mijn vader in de deuropening te pissen. We hebben gegild alsof we werden vermoord en gingen in de verste uithoek van de kamer zitten. Oow, wat een nacht.

Van mezelf, niet echt een blunder, maar wel apart. Het was 20 graden 's nachts en in de discotheek was het stikheet, dus ik besloot om mijn shirt uit te trekken en in BH rond te lopen. Ik haalde een onbekend meisje over dat ook te doen, want al mijn vrienden waren ineens verdwenen. Drankje halen, roken enzovoort. Meisje haalde haar vriend en vriendin over en zo ging het door, tot ineens in de hoek van de discotheek een stuk of 30 mensen geen shirt meer aanhadden. Dames en heren. Kwamen mijn vrienden terug, dik verbaasd. Zo geniaal. Maar goed, toen werd ik iets te dronken en was het al snel toedels BH... Dat is iets wat ik wel vaker doe als ik alcohol op heb, dan word ik een dronken strippertje. Gelukkig laat ik het daarom niet vaak ver komen :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:18

:oo

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:19

Dat is wel erg. :+

Ik behoud gelukkig altijd mijn eigenwaarde, en m'n kleren. :Y)

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:20

MissCharlie schreef:
Ik ben nooit dronken geweest :D
Een vriendin van mij wel, op mn verjaardag :+ Ze sloot een weddenschap af dat ze tien jongens moest zoenen. en binnen een kwartier had ze er tien gehad...schaamde zich dood toen ze de dag ernaar weer die kroeg in was. Ze waren niet allemaal de knapste, die jongens :D

Ik zou me eerder schamen voor het feit dat je 10 jongens in een kwartier hebt gezoend, dan dat ze niet allemaal de knapste waren.

Zelf heb ik weinig blunders. Drink dan ook niet zo vaak, en als ik drink, dan met mate. :)
Wel kan ik als ik dronken ben ineens heel goed engels praten, terwijl er nuchter amper een woord uit m'n strot komt. :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:22

Roosch schreef:
:oo

Is dat goed afgelopen?

Had je het tegen mij?

Ja op zich wel, ik zit hier nog. :D Had de volgende dag wel last van m'n knieën. Kruisbanden verrekt :+ Gelukkig kan ik aardig skiën en kon ik het best redden, maar het is niet aan te raden om met een dronken hoofd te gaan skiën }:0