Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 13-07-11 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt
nine1987
Geplaatst: 13-07-11 22:52
Maar hoe was ze dan nou in de slip gekomen?? Door het natte wegdek of een stuurfout?
nine1987
Geplaatst: 13-07-11 22:52
krijg de pagina niet geopend?
S_en_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-11 22:53
Nu wel
Ze is de rotonde opgereden en is toen gaan slippen (ze zegt geen gas bij te hebben gegeven) nu moet ik zeggen dat het een punt is waar vaak olie ligt.. er gebeuren daar wel vaker ongelukken als het regent na een tijdje droog geweest te zijn.
Ze heeft tegengestuurd en waarschijnlijk van de schrik het pedaal ingetrapt.. ze heeft een paal uit het gras gereden en is doen schuin de sloot in gereden (auto is zon 5 tot 10 meter door het water gegaan tot hij tot stilstand kwam)
quartel
Geplaatst: 13-07-11 22:55
arme opoe......
gaat dat bossie bloemmegies halen voor der ( ben gek op dat uterechse), de ouwe taart ken wel een bietje liefde gebuiken nu
Gowlan
Geplaatst: 13-07-11 22:55
pfoe, gelukkig is het goed afgelopen zeg!
byjou1983
Geplaatst: 13-07-11 22:58
geloof ik je dat je hartslag hoog was zie je inene daar je oma zitten...
Hoop dat ze nu lekker warm onder de wol ligt en een beetje van de schrik kan bekomen... Arme mensje! Ach en met een nieuwe tuut dat komt vast wel goed als ik het zo lees!
Echt geweldig hoe je dat in het Utrechts verwoord Ik hou dervan Als ik boos, verdrietig of gestressed ben dan ga ik in het Limburgs over, hier in de Achterhoek begrijpt niemand er iets van... soms maar beter ook!
S_en_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-11 23:00
Hahahahaha ik bracht dr thuis.
Zeg me moe tegen opoe "ga jij lekker douchen, laa(t) mogguh anders ff wa hore ofzeau"
zeg opoe "motte jullie nie effe bakkie doen?"
Wij zo "neeeeeeeeh ga maar lekker douche"
ik in auto.. gelijk ramen open en ff doorwaaien onderweg naar huis.. stonk helemaal naar sloot. Ik gelijk "verdorie, heb je Roma niet die de sloot in duikt en stinkt naar kroos, dan is het opoe wel"
Die auto die daar staat is van mij, en ik sta daar op dat moment een foto te maken, met mn O-kuiten en me KWPN jas. Ook me paardrijbroek aan haaaahahahaha Wij zijn daarna weggegaan dus opoe en wij zijn niet geinterviewd (he oliebol )
Sodeju, dat was waarschijnlijk even flink schrikken! Gelukkig heeft het beste menske helemaal niks
Utrechts of niet, ik struikelde hier wel een beetje over: "woutewagens". Kom op, staan ze net hulp te verlenen aan familie van je en dan zo wat? Agenten "wouten" noemen vind ik zo asociaal en respectloos overkomen...
Hier is "woute" geen scheldwoord. En ik gebruik hem niet omdat ik geen respect voor ze heb, sterker nog. Heb 3 vrienden die "woute" zijn
Adil
Geplaatst: 14-07-11 09:23
svdijk86 schreef:
Is niet zo bedoeld.
Hier is "woute" geen scheldwoord. En ik gebruik hem niet omdat ik geen respect voor ze heb, sterker nog. Heb 3 vrienden die "woute" zijn
Na ja, oke dan . Gebruik het alleen niet overal in Nederland
S_en_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-11 09:24
Nee het is ook iets typisch utrechts
Ik en mijn moeder zijn altijd heel vriendelijk tegen de wouten, als ze ergens staan te wachten (bij voetbalstadion op de weg die ze net hebben afgesloten) dan zwaaien we altijd even naar ze. Kom ik ze tegen bij de pomp zeg ik altijd Goeiedag en vraag ik hoe het gaat.
Wel zo vriendelijk toch?
marleen_88
Geplaatst: 14-07-11 09:26
Je schrikt je toch ook rot als je oma ineens in de berm zit doorweekt als een verzopen kat...
Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen op de auto na, gelukkig maar!
Ik kijk nu net de film nog een keer.. op 00:18 (wij waren NET weg) zie ik mijn vader met de buurjongen staan HAHAHAHAHAA de hele family op tv.. behalve me oma, die zat lekker warmpjes in mijn auto
_Kimmm
Geplaatst: 14-07-11 13:24
Jeetje wat bizar, gelukkig goed afgelopen zonde van de bloemen die ze gehad had
Syrianda
Geplaatst: 14-07-11 15:47
Erg vervelend voor je oma. Gelukkig dat het goed is afgelopen. Beetje humor kan daarbij ook helpen!
Moet zeggen dat ik je berichten geweldig vind om te lezen. Vol humor. Echt leuk.
Hoop dat Oma gauw weer een auto heeft. Kan ze weer lekker rijden als ze is opgeknapt.