Naam gezichtsverzorgingsproducten gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 17:26

Aloe Vera doe ik niet aangezien ik ook producten van Forever Living Products ga promoten in mijn salon. En dat is allemaal op basis van pure Aloe Vera.

Een klavertje vier wordt bij meerdere dingen gebruikt maar juist omdat het bij (groene) reclames gebruikt wordt doet het denk ik verkopen bij mensen.
De buitenkant moet aantrekken voor mensen.

Roosch

Re: Naam gezichtsverzorgingsproducten gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:28

Deze is gewoon rechtstreeks van internet maar straalt wel veel uit.
Afbeelding

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 17:30

Ik ben heel zeurderig hoor :o (mijn excusus daarvoor, jullie denken zo goed mee!) maar ik wil niet eens mens op mijn product. Ik wil een teken, een plaatje wat simpel is en niet perse een kleur heeft. Of maar heel weinig kleuren.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:42

Dat lijkt me lastig..
Heb je al enig idee welke ingredienten erin zitten?
Ik zou als ik jou was iets simpels pakken wat niet al te moeilijk uit te spreken is, maar toch heel pakkend..
Maganda betekend bijvoorbeeld mooi in het Tagalogs, ik zou als ik jou was een woord zoeken wat goed past bij jouw lijn en daar de vertaalmachine op los laten, wie weet kom je een woord tegen die je aanspreekt met de juiste betekenis van jouw lijn. :)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 17:45

We hebben het woord al gevonden. Er onder komt denk ik Natural Skincare dat vind ik wel passend. Wat denken jullie?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:46

Een klavertje vier is voor mij altijd een kraslot idee :+ Het brengt geluk en heeft verder weinig met skin te maken. Ik ga ff wat puzzelen en pb je zo!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:49

Het is simpel, maar duidelijk te begrijpen!
Klanten weten dan meteen dat het een natuurlijk product is en daar hebben er veel voorkeur naar.
Ik zou het logo ook niet te opvallend doen, vaak hebben professionele merken geen kleur in het logo dus zou het rustig houden.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 18:07

Afbeelding

Wat denken jullie? Deze sticker op de facewash fles wordt langer omdat het een langere fles is.
Daar heb ik hem ook even voor gemaakt.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:09

en een waterdruppel dan? staat ook voor puurheid en natuur.
en als ondertitel/hoejehetookwilnoemen ''As nature intended'' (vrij vertaald: zoals de natuur het bedoelde)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:12

ik zal even uitleggen hoe ik dat etiket zie.
Hij spreekt me niet aan onwille van het lettertype en de kleur, het komt op mij wat oudbollig over.
Als ik hem in de winkel zou zien staan (weet dat dat niet zo is, maar toch) dan zou ik hem overslaan denk ik. Ik krijg er een beetje een lavendel gevoel bij, en dat vind ik vies en ouderwets ruiken haha

vind het idee van een klavertje wel heel leuk, maar ik denk idd dat iets met een druppel zoals hierboven geopperd wordt, wat frisser over komt?

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 18:14

Thanks voor je feedback! Hier kan ik zeker wat mee :) !!
Een druppel.. ik zal eens opzoek gaan.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 19:05

Afbeelding

zoiets is misschien ook mooi, maar dan achtergrond minder opvallend, meer als watermerk oid.
en dan natuurlijk zo dat alle text goed te lezen is :+
dit is meer voor het idee, maar heb alleen paint en het wou niet echt lukken :Y)

edit: witte stuk zit er naast geplakt omdat ook mijnalbum moeilijk deed.. _-:(

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 19:45

As Nature Intended vind ik erg mooi! Die hou ik er denk ik in. Dankjewel

De achtergrond wil ik eigenlijk rustig hebben, dus geen afbeelding. Ik ga nu toch meer de nog simpelere richting heen denk ik :+ Nimue heeft namelijk ook heel simpel.
Boven aan Nimue, daar onder Skin technology en dan helemaal onderaan 4 blokjes en daaronder bijv cleansing of conditioner.
Als je zoekt op Nimue via google zie je wat ik bedoel.

Dat zijn dat wel hele mooie verpakkingen, mijn verpakking is gelijk aan deze alleen dan niet doorzichtig maar 'mat' dus je ziet de kleur van het product wel maar niet helemaal zuiver.
Afbeelding

Zo een sticker komt er dus ook op.

Deze persoon heeft haar gezicht er op gezet, dat wil ik liever niet :+ :D

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 20:00

haha, dat vind ik leuk om te horen :)

het was ook maar een idee hoor, juist door allerlei alternatieven/opties te bekijken kom je er achter wat je wel/niet wil. Als de verpakking inderdaad semi-doorzichtig wordt zou ik inderdaad ook niet voor een achtergrond gaan, dat wordt dan al snel te druk.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 20:03

Ja inderdaad, we komen er wel hoor! :D

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 20:06

Ik wilde trouwens nog even laten weten, dat als een van de ideeen die hier boven komen op de verpakking komen. Bijvoorbeelde As nature inteded van Rintah (mocht het zo ver komen) dat mag die persoon/personen een product uitkiezen die je thuisgestuurd krijgt, als bedankje.
Ik vind het namelijk zo fijn dat iedereen hier zo goed mee denkt!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 20:52

Hier wat dingetjes die ik even in elkaar gezet heb. Het is snel hoor, dus details zijn niet erg strak.. maar het gaat om het idee :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 11:54

Moet eerlijk zeggen dat ik bij een druppel meteen aan Dove moet denken, maar de tweede optie van Miseria is wel erg aansprekend. Het klavertje is leuk maar oogt goedkoop, beetje iets wat je bij een Action tegen zou kunnen komen.
Je geeft aan dat je ook de producten van Forever gaat verkopen ( en gebuiken in de salon? ) dus iets met weer aloë vera zou ik niet doen.
Echter als je producten zo puur zijn, zit er niet teveel water in (net als in de Forever producten ;) ) en zou ik weer geen water achtergrond nemen.
Pfoe....begrijp dat je het lastig hebt, ik zit ook mij suf te verzinnen!

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 13:41

Ja inderdaad dat is dus ook iets waar ik mee zit... water/een druppel zegt dat er veel water in zit en mijn doel is een product te ontwerpen waarbij water niet het hoofdingredient is.. net zoals bij Forever inderdaad.

Daarnaast wil ik ook geen groot kleur logo. Dit kijkt voor mij veel on overzichtlijker. De ontwerpen die je hebt gemaakt Miseria zijn zeker leuk en ik ben blij dat je met mij meedenkt! Alleen wil ik iets straks, iets simpels en iets wat je een luxe uitstraling kunt geven op ten duur.

Ik heb nu al iets in mijn hoofd, ga het dadelijk uitwerken en dan laat ik het hier weer zien.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 15:03

Afbeelding
Op de tube

En het klavertje vier kan natuurlijk ook nog in ander (frisse kleuren). Hier even heel globaal er een kleur op gegeven.

Afbeelding

Ik 'mis' alleen nog iets. Kan iemand mij vertellen wat?

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 15:23

Of deze

Afbeelding

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:59

het stuk boven het klavertje is nogal leeg
ik snap watje bedoelt dat je nog wat mist, maar zie het zelf ook niet wat het nou is. ik denk dat het al wel verbeterd als je het klavertje wat omhoog schuift

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:53

En als je de letters nou zwart doet ipv paars, en het klavertje mat zilver? lijkt mij wel rustig en strak staan

Wat misschien ook leuk is, (alleen ik weet niet hoe groot je lijn is) bijv de reinigings producten met een groen klavertje, de cremes met een blauw klavertje, en de maskers met roze, om maar iets te noemen.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 19:56

Afbeelding

Nu met ander letteryp en ik kies toch voor Natural skincare. Op mijn site komt onder 'Schoonheidsinstituut Natural Difference' 'As nature intended'. Zo komt het ook op mijn visite kaartje die nu in de maak is. Wordt zo iets, wat vinden jullie?

Afbeelding

Zwart komt mij te hard over, dat is meer iets voor een mannenlijn in de toekomst. Roze wil ik niet verwerken in mijn product want dat komt te vrouwlijk over. Ik wil ook mannen ontvangen in mijn salon.
Daarnaast wil ik een basis kleur over de hele lijn, die kleur komt terug in alles. De website, de salon, de prijslijst en de visitekaartjes.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 19:56

Ohja de ruimte er tussen is inderdaad leeg maar persoonlijk stoor ik me daar niet aan, het komt voor mij rustig over.
Op de achterkant komt de ingredienten lijst en de gebruiksaanwijzing.