_Belleke_ schreef:Kijk en vergelijk! even in link gezet: http://tinypic.com/r/efscg8/7de van de TS zijn wat zachter van kleur lijkt het
Volgensmij zijn de schoenen in de link beige en die van TS wit.Maar die link van mij is ook een andere invalshoek.
Ik heb soortgelijke schoenen bij Divino in Groningen gekocht laatst, 2 paar met bloemetjes, dus zou me niks verbazen als ze deze ook hebben!Die van mij waren 39,95. Valt mee dus!
Sodeletuut schreef:Ik ga morgen even stad in, dus dan ga ik kijken! Dan moet je mij ook ff inlichten of ze ze hebben en hoe duur ze zijn
MightyJoe schreef:Sodeletuut schreef:Ik ga morgen even stad in, dus dan ga ik kijken! Dan moet je mij ook ff inlichten of ze ze hebben en hoe duur ze zijn en mij
xDramaQueen schreef:zal ik dan maar even in utrecht voor jullie kijken dames?Ja en dan flink inslaan voor alle groningers die ze ook willen.
Naja zeg..Leek me wel leuk. Zaten we volgende week met zn 4en, ikke, britt, carm en jannicke met dezelfde schoenen
Sodeletuut schreef:BBMarin schreef:vind ze heel gaaf maar hier kan ik echt niet op lopen hoor Oefening baart kunst. Als je me handje vast houd
MightyJoe schreef:Naja zeg..Leek me wel leuk. Zaten we volgende week met zn 4en, ikke, britt, carm en jannicke met dezelfde schoenen Idd!!