Joolien ja best vaak, in de trein, met muziek, meerdere mensen die door elkaar heen praten kan ik ook slecht tegen.
Maarja dat zit in de familie geloof ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetheart schreef:Ik was pas op een feest waar 80% van de feestgangers oordoppen in had... en niemand komt op het idee om de muziek gewoon ietsjes zachter te zetten
Nouks schreef:sweetheart schreef:Ik was pas op een feest waar 80% van de feestgangers oordoppen in had... en niemand komt op het idee om de muziek gewoon ietsjes zachter te zetten
De muziek staat natuurlijk wel met reden zo hard. Dan voel je 'm echt en dat draagt wel degelijk bij aan de beleving van een feest of concert. Ook voorkomt de harde muziek dat de muziek constant overstemd wordt door mensen die er overheen schreeuwen (want dat krijg je bij muziek die niet hard genoeg staat).
Joolien schreef:Laura_x_ schreef:Ik heb sowieso altijd na het uitgaan een piep in mijn oor. Weet niet of ik oordoppen zou aanschaffen..
Op het moment heb ik er het geld niet voor
Die piep is al een beschadiging, dat hebben heel veel mensen. Hoezo t geld er niet voor, met deze kun je 2 jaar of langer nog doen. Vind ik geen geldEn als je t er niet voor over hebt kun je vaak in grotere uitgaansgelegenheden gewoon oordoppen vragen bij de garderobe. Dat zijn van die wegwerpdingen en hebben hetzelfde effect.
Nouks schreef:Of je ze ziet van buiten, daar kan ik me als ik eerlijk ben helemaaaaaal niet druk om makenZo vreemd/zo'n afknapper is het toch niet als je goed voor je oren zorgt?
Qua comfort: ik kan ze goed (en lang) dragen zonder er last van te krijgen, terwijl oordopjes voor bijvoorbeeld een mp3-speler me al gauw gaan irriteren.
frostwood schreef:Oordoppen
De muziek klinkt prima en een groot pluspunt, als mensen tegen je praten hoor je dit ook nog eens veel beter. Dan hoeven ze niet in je oren te schreeuwen![]()
Wat trouwens nog beter is als je echt vaak uit gaat, oordoppen op maat laten maken.
Lobke_ schreef:Nouks nou ik ben al niet zo heel zeker van mezelf en dat zal er ook niet echt beter door gaan worden als ik met knaloranje dopjes rondloop
xDramaQueen schreef:Ik denk het ook, maar komt omdat daar een filter in zit
daarom zei ik ook je hebt geen juiste oordopjes