Loiz schreef:Dankje Ragdollcat, hele duidelijke post die wat hard aan komt, maar je hebt wel gelijk.
Je verwoord het erg goed, zet me aan het denken, dankje.
Ik ben altijd eerlijk en ik zeg gewoon wat ik ervan vind en denk en ben graag duidelijk zonder omwegen en lange uitleg.
Je kan toch lekker gaan winkelen en ga lekker naar de kapper, heerlijke dingen die je in je eentje kan doen, en ga lekker films huren en bekijk het lekker thuis, heerlijk geen gezeur van ben je klaar met snuffelen enof door de film heen praten.
En ga weer lekker zoeken naar een bijrijpaard of verzorgpaard dan kom je ook vanzelf mensen tegen met wie je kan optrekken/koffie drinken.
Ga bij de buren wat kletsen en of ga je eigen familie opzoeken, op de koffie.
Geloof me en echt waar, veel vrienden hebben is echt niet altijd leuk en schept ook verplichtingen zoals al die verjaardagen enzovoorts, een paar is voldoende, dan blijft het leuk.
Je kan toch ook met je vriend af n toe meegaan naar zijn vrienden en daarnaast heb je ook nog je werk van 2 dagen in de week.
En noem maar op van wat je leuk vind en wil doen.
Kijk maar wat Kjoetie zegt (post boven deze post), daar ben ik het ook mee eens.
En denk gewoon positief en niet zo negatief dan komt het gewoon vanzelf wel goed.