Voor hun ben ik gevoelloos..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:09

abeltje_xx schreef:
bij het lezen van dit soort topics krijg ik altijd heel erg de neiging om naar hen toe te gaan en al die pestkoppen in elkaar te rammen....

Jeukende handen krijg je ervan... stelletje snotneuzen!

Meid, ik weet niet of je goed contact hebt met je ouders? Maar bespreek dit alsjeblieft!

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 15:10

En nu staat er ook in een van dat kinds haar www op hyves
er loopt een hond los op school . @ het begint met een M

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:10

Maaikee43 schreef:
Ja ik zat er ove na te denken om naar het Leonardo Da Vinci college te gaan in Leiden.

& bedankt allemaal, ik zit echt huilend achter mijn computer.

:(:) Het komt allemaal goed meisje! Als je wilt kun je me altijd PBén :+:

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:11

Weetje ik was ook gothic (ben ik nu niet meer maar dat is mijn eigen keuze)
en werd ook altijd gepest met 'Hey lelijke gothic endergelijke'
Maar meis je moet er gewoon boven staan. Heb je een vriendin? Zorg gewoon dat je nooit alleen bent...
En vertel het tegen je ouders en tegen je docent.
Je mag me altijd PB-en.. ik weet wat je doormaakt (echter ben ik nooit in mekaar geslagen maar naar mijn idee is het mentaal nog erger als fysiek)

pinuts

miss moet je idd naar een andere school, soms is dat gewoon de oplossing. Ik heb ook op een stomme school gezeten met veel probleemkinderen, werd enorm veel gepest. Toen ben ik naar een andere school gegaan en echt.. zoveel opgefleurd.. kon eindelijk mezelf zijn. Soms is dat gewoon de oplossing voor jezelf. Ik denk dat dat pesten vooral jaloezie is, omdat je zon prachtig mooie meid bent. Stomme trutten altijd.

Anoniem

Maaikee43 schreef:

Ah gatverdamme. Wat verschrikkelijk. Die mensen hebben geen hart, echt niet! :n

Kiwipitje

Re: Voor hun ben ik gevoelloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:12

Stuur mij en iedereen in dit topic maar een PB-tje met haar Hyves --> Dit is niet oké --> pesten.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 15:13

Ik heb niet echt vriendinnen op school ja 2. Maar die pesters roepen ze de heletijd van ;
JA KOM EENS! en dan zeggen ze WAAROM GA JE MET DIE HOND OM!?
En dan is het zo dat ik heb gezegd dat 1 van die meisje kk moet krijgen of aids?
Nee dat gun ik mijn ergste vijand noggeens.. En dan gaan ze oook zeggen.
Hoop dat je sterft aan kk .

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:14

Kiwipitje schreef:
Stuur mij en iedereen in dit topic maar een PB-tje met haar Hyves --> Dit is niet oké --> pesten.

staat in haar profiel, als je op haar pf pic klikt zie je onderaan 2 van die tutholas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:15

Maaikee43 schreef:
Ik heb niet echt vriendinnen op school ja 2. Maar die pesters roepen ze de heletijd van ;
JA KOM EENS! en dan zeggen ze WAAROM GA JE MET DIE HOND OM!?
En dan is het zo dat ik heb gezegd dat 1 van die meisje kk moet krijgen of aids?
Nee dat gun ik mijn ergste vijand noggeens.. En dan gaan ze oook zeggen.
Hoop dat je sterft aan kk .

Dát is echt... het meest verschrikkelijke wat je iemand toe kan wensen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat aan zomaar iemand, die ze nooit iets gedaan heeft, toe wensen. Echt meid, jij verdient vast en zeker zo veel beter.

Ik duim voor je dat je naar die andere school mag :+:

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:16

MelisXFeikje schreef:
Ik word hier 'woest van !!!!
Ik heb je hyves even gechecked, je profiel foto zitten zitten 2 meiden ook al met dat hondje gebeuren, heel bokt zou ze eens op hun lazer moeten geven, bah bah bah.
PM box staat voor je open, en je b ent echt een super knappe meid!

Eigenlijk zouden we dat even moeten doen.. bij hun allemaal neer zetten: Kattenkop ofzo.. ~~}> of nog erger.. '
En als ze zeggen 'hondje ' moet je gewoon zeggen: nou dan willen mensen mij nog als huisdier.. jullie zijn net kakkerlakken.. allemaal hetzelfde, een ware plaag en niet weg te krijgen :+

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:16

mensen laten we nu niet gelijk die meiden op hyves gaan aanpakken.
Anders krijgt TS weer de stempel dat ze zich aansteld.
Echt kinderen zien in alles wel iets om je pesten.

TS zoals ik net al zei ga met je ouders en je mentor praten.
Wil school er niks aan doen kan je beter naar een school in Leiden of oegsgeest gaan.

Als je een keer wilt praten wil ik wel een keer naar je toekomen om even te kletsen.

vwmissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:17

Maaikee43 schreef:

belachelijk dit bah !

AustriaTrick

Susyb schreef:
MelisXFeikje schreef:
Ik heb je hyves even gechecked, je profiel foto zitten zitten 2 meiden ook al met dat hondje gebeuren, heel bokt zou ze eens op hun lazer moeten geven, bah bah bah.

Eigenlijk zouden we dat even moeten doen.. bij hun allemaal neer zetten: Kattenkop ofzo.. ~~}> of nog erger.. '
En als ze zeggen 'hondje ' moet je gewoon zeggen: nou dan willen mensen mij nog als huisdier.. jullie zijn net kakkerlakken.. allemaal hetzelfde, een ware plaag en niet weg te krijgen :+

Johh , moet iedereen op bokt je toevoegen, we pakken ze wel ~~}>

Anoniem

Susyb schreef:
MelisXFeikje schreef:

Lijkt me echt een prachtig plan, maar het zal de TS niet echt helpen...

AustriaTrick

Daks schreef:
mensen laten we nu niet gelijk die meiden op hyves gaan aanpakken.
Anders krijgt TS weer de stempel dat ze zich aansteld.
Echt kinderen zien in alles wel iets om je pesten.

TS zoals ik net al zei ga met je ouders en je mentor praten.
Wil school er niks aan doen kan je beter naar een school in Leiden of oegsgeest gaan.

Als je een keer wilt praten wil ik wel een keer naar je toekomen om even te kletsen.

Tjah daar word ze inderdaad dan ook weer om gepest... Ugg rotmeiden -O-

Susyb

Re: Voor hun ben ik gevoelloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:19

Nee ik snap ook wel dat het de TS niet helpt.. ik denk dat het zelfs erger word want dan krijg je.. : ja heb je een grote mond.. waar zijn al je vriendjes nou dan?
Dus ik zou zeggen.. een meeting.. van anderhalf jaar op TS haar school tot ze klaar is op die school..

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:19

Susyb schreef:
MelisXFeikje schreef:

Dat vind ik een goeie, maar ik denk niet dat dat iets zal helpen...

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:20

Susyb schreef:
Nee ik snap ook wel dat het de TS niet helpt.. ik denk dat het zelfs erger word want dan krijg je.. : ja heb je een grote mond.. waar zijn al je vriendjes nou dan?
Dus ik zou zeggen.. een meeting.. van anderhalf jaar op TS haar school tot ze klaar is op die school..

zwepen meenemen :j er zitten wat lastige kakkerlakken die daar verdelgd moeten worden ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:21

MelisXFeikje schreef:
Susyb schreef:

zwepen meenemen :j er zitten wat lastige kakkerlakken die daar verdelgd moeten worden ~~}>

Ik heb hier nog wel wat onkruidverdelger liggen + spuit...

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 15:21

Jullie kunnen der wel uitschelden op hyves. Maar ik ben bang dat ze dan op school naar me toekomen met ; grote bek op msn, maar in het echt een pussy en je laat andere voor je opkomen zwak.
ofzoiets...

Rennie89

waarom neem je je eigen hond niet een keer mee en zeg je "dit is nou een hond" :+ je hebt een am bull, ziet er lekker intimiderend uit :D

Kiwipitje

Iedereen kan toch bij die twee meiden op niet oké klikken en dan op pesten? Als genoeg mensen dat doen zijn hun Hyves binnen no time verdwenen!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:22

MelisXFeikje schreef:
Susyb schreef:

*\o/* *\o/* *\o/* En je weet het.. kakkerlakken moet je nadat je ze plat gestampt heb in de fik steken }> Ik regel de aanstekers

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:22

lifaya schreef:
waarom neem je je eigen hond niet een keer mee en zeg je "dit is nou een hond" :+ je hebt een am bull, ziet er lekker intimiderend uit :D

als je hem ff leert grommen :Y)