Ik ben laatst voor de eerste keer in een Primark geweest, in Luik wel te verstaan. We zijn extra op een normale donderdagochtend gegaan, maar men wat een drukte!!
Heb wat t-shirts en sokken gekocht Moet zeggen dat de kwaliteit niet geweldig is maar daar is de prijs dan ook naar
Vond de collectie in Rotterdam vandaag niet zo veel aan om heel eerlijk te zijn. Heb wel wat dingen gekocht hoor, daar niet van, maar voornamelijk 'basic' enzo Was weer lekker ouderwets druk, lang in de rij gestaan voor klantenservice en s'morgens wel bijna onderuit gegaan ( te weinig gedronken + drukte gaat niet helemaal lekker samen ) maar verder lekker geslaagd Waren wel weer een paar associale types bij maarja
Ik ben vanmorgens geweest in hoofddorp! 2 broekjes en 2 jumpsuitjes, soort sandaaltjes en armbanden gehaald was er om 10 over 9. Was lekker rustig toen maar het werd al snel druk!
Ik zit te denken om morgenochtend naar Rotterdam te gaan. Maar ik vraag me af hoe druk het ongeveer zal wezen... Iemand enig ideee?
Anoniem
Geplaatst: 05-06-11 13:26
Marliee schreef:
Ik zit te denken om morgenochtend naar Rotterdam te gaan. Maar ik vraag me af hoe druk het ongeveer zal wezen... Iemand enig ideee?
Ik denk dat dit hetzelfde gaat werken als het Ikea effect. Níemand gaat om maandagochtend 9 uur naar de Ikea, dus heel Nederland gaat op maandagochtend naar de Ikea.
Mijn moeder was een weekje in Engeland geweest en heeft voor mijn dochter van 2 flink wat kleding meegenomen. Paar shirtjes, 2 jurkjes, 2 korte broekjes en een jumpsuit zo leuk allemaal!
EJV
Geplaatst: 05-06-11 21:46
vorige week ben ik nog in de primark geweest. ze hadden wel wat leuke dingen, ik heb een kort broekje gekocht, oorbellen en een sleutelhanger. was wel aardig druk en moet dan niet te lang binnen blijven want ik krijg het dan doodsbenauwd. had een tijdje geleden ook een hoed gekocht, die is zoo leuk.
Weet niet of het al voorbij is gekomen maar zit op school nu op mijn mobiel dus ik kan niet zo veel terug lezen mijn vraag was of primark hoofddorp 2e pinksterdag open is? Ik kan het nergens vinden? X