Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:1. Hoe veel paarden heb je in een pension gestald?
* 1
2. Wat heb je liever en waarom?
* - Halfpension, zelf meer doen maar een lagere pensionprijs
Het enige wat wij eigenlijk zelf doen is buiten/binnen zetten, maar dat verdelen we over alle klanten dus max 2 x per week.
En mesten doe ik elke dag, dus dat kost mij hoogstens 5 minuten
Voeren en andere zaken worden gedaan
3. Welk bedrag zou je maximaal kunnen en willen besteden aan een pensionstal die volledig aan je eisen voldoet?
* 200 euro
4. Hoe bevalt je huidige pensionstal? Wat zijn de juist hele goede dingen, welke dingen mis je of zouden beter kunnen?
* Het bevalt super.
Ik betaal 190 euro.
14 pensionklanten, ruime binnenbak met goede bodem, grote buitenbak, longeercircel, en grote weides.
Ze komen dagelijks buiten in kleine groepen (max 4)
Het enige wat lastig is het buiten zetten, omdat bijna iedereen werkt is dat nog wel eens puzzelen.
5. In welke provincie staat je paard gestald?
* Overijssel
Alvast hartstikke bedankt!!!
Graag gedaan![]()
aahhp schreef:Even een paar vraagjes voor een onderzoek dat ik voor school moet doen, zit in mijn examenjaar van de opleiding paardenhouderij en ben prijs/kwaliteit aan het vergelijken voor pensionhouders en heb daarvoor de volgende vragen:
1. Hoe veel paarden heb je in een pension gestald?
Nu 1.
- Halfpension, zelf meer doen maar een lagere pensionprijs
- Volpension, zelf weinig hoeven doen maar wel iets meer betalen
Liever volpension (wegens tijdgebrek, besteed liever een uur meer aan mijn pony dan dat ik in die tijd de stal moet doen)
3. Welk bedrag zou je maximaal kunnen en willen besteden aan een pensionstal die volledig aan je eisen voldoet?
300.- betalen we nu en vind ik meer dan genoeg.
4. Hoe bevalt je huidige pensionstal? Wat zijn de juist hele goede dingen, welke dingen mis je of zouden beter kunnen?
Super, alleen jammer dat ze geen weidegang hebben.
Zuid-Holland
aahhp schreef:Even een paar vraagjes voor een onderzoek dat ik voor school moet doen, zit in mijn examenjaar van de opleiding paardenhouderij en ben prijs/kwaliteit aan het vergelijken voor pensionhouders en heb daarvoor de volgende vragen:
Ik had 1 (verzorg)pony tijdelijk in pension
Ik wil zelf graag controle hebben over bijv. het voer van mijn paarden,ik wantrouw anderen daar altijd in
Tevens vind ik uitmesten geen straf,het hoort bij het paarden houden.
3. Welk bedrag zou je maximaal kunnen en willen besteden aan een pensionstal die volledig aan je eisen voldoet?'
Onze regio is goedkoper,dus maximaal 150 euro per maand.
4. Hoe bevalt je huidige pensionstal? Wat zijn de juist hele goede dingen, welke dingen mis je of zouden beter kunnen? Beviel echt heel goed,geweldige uitrijmogelijkheden. Ik vond het er enkel wat chaotisch (soms werd ineens alles opgeruimd,ik was de enige zonder zadelkast en dan vond ik mijn zadel in een andere schuur weer
5. In welke provincie staat je paard gestald? Overijssel
lovestimba schreef:TanteSabien schreef:Heb zelf geen paard in pension maar kon het niet laten hier even op te reageren; dus je bent 16 jaar, 29!!!! paarden in pension en je kan er €260 per paard aan uitgeven?!
mijn ouders betalen:P
xLoki schreef:lovestimba schreef:
mijn ouders betalen:P
Wil niet heel veel zeggen maar jij hebt maar 1 paard, Timba, de rest zijn van andere mensen.
Denk dat je bedoelde dat er 29 paarden daar op stal staan?
Want de vraag was hoeveel paarden JIJ er gestald had, 1 dus.
2
Ik werk 4 x 9 en heb nog een huishouding te runnen
250,=
Heel goed, zeer goed stalklimaat, goede boxen, ruim strooisel en voer, elke dag weidegang, grote buitenbak en goede
binnenbak.
Er mocht vaker gesproeid en gesleept worden.
Overijssel
lovestimba schreef:TanteSabien schreef:1. Hoe veel paarden heb je in een pension gestald?
29 paarden (1 stal leeg)
260
het is een super fijne stal het is heel gezellig onderling ik mis alleen de uitrij mogelijk heden naar het bos maar verder is het er perfect
Gelderland
Heb zelf geen paard in pension maar kon het niet laten hier even op te reageren; dus je bent 16 jaar, 29!!!! paarden in pension en je kan er €260 per paard aan uitgeven?!