Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sieltjuh schreef:Haha loesje, dat klinkt herkenbaarZelfs mijn afstudeeronderzoek is voor de helft in de soep gelopen (en dat lag niet aan mij, maar aan de monsterpreservatie die ik kreeg om mee te werken)
Je krijgt overigens wel vaak resultaten hoor, maar je moet in hele kleine stapjes denken. Als je al die kleine stapjes van al die onderzoekers bij elkaar optelt, kom je uiteindelijk natuurlijk wel verder 
).

Dus ik denk dat ik weinig aan je heb!
Nu ga ik tot aan de zomervakantie weer naar school toe en loop ik het hele vierde jaar stage.

Ik zou ook echt niet weten wat je er aan kan doen verder.. 

Iig heel veel succes ermee!! Macs schreef:Nou ik vertelde het aan die vrouw dat ik er absoluut niet tegen kan en ze houd zo dat buisje voor mn neus![]()
Ja op school inderdaad valt het mee zeggen ze.. alleen in buisjes maarja ik werd hier al niet goed van!! in t tweede jaar kan ik kiezen welke kant.. t liefst de chemische of (hoe heet t ookalweer?) met bacterien, schimmels etc..
Ik vind t zo leerzaam en leuk met bloed en menselijk lichaam etc etc. maar iets in mn hoofd wil t gewoon niet![]()
zei al tegen mam dat ik wel onder hypnose gebracht wil worden ofzo, dat ze mij vertellen dat t nooit gebeurt is

Ik mbo. jij begint gelijk met de chemie, wij kunnen dat in het 2e jaar pas beslissen. Macs schreef:maar jij doet HBOIk mbo. jij begint gelijk met de chemie, wij kunnen dat in het 2e jaar pas beslissen.

Arabesk schreef:Macs schreef:maar jij doet HBOIk mbo. jij begint gelijk met de chemie, wij kunnen dat in het 2e jaar pas beslissen.
Ik neem aan dat als jij aangeeft dat werk toch niet te willen gaan doen, dat ze je wel vrijstelling of een alternatieve opdracht kunnen geven ter vervanging van 'iets' met bloed. Toch?