Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:54

En van kleine padjes je huisdier maken. Ik vond ze zo schattig dat ik ze in een hokje deed met wat plantjes. En ze moesten ook eten, dus dan deed ik zn bekje open en propte ik er een mier in. Wat minder was dan als ik de volgende dag ging kijken en er lag een opgedroogd padje in het hokje..

Zo redde ik ook padjes als ik in de avond naar huis fietste. Zette ze altijd terug in het gras!

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:54

Ik had vroeger een geheimpje met mijn vader. Wij waren stiekem verliefd op elkaar. Dat mocht mama natuurlijk absoluut niet weten. Haha, schaam er wel een beetje voor als ik er aan terug denk. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer schattig. :)

Eskimo

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:56

Mijn moeder dacht vroeger dat de vissen in het agquarium ook wat drinken nodig hadden! Daarom gooide ze er maar yoghi bij, konden ze ook wat drinken. Dat hebben ze niet lang overleefd :D

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:03

Mijn vader maakte vaak een gerecht met venkel en kokospoeder. Ik vond dat zo vies, dat toen ik een keer alleen was (5 jaar oud) met mijn moeder op zolder. Ik ben de keuken in gegaan en heb de venkel aan de honden gegeven en het de kokospoeder zakjes kapot geknipt en ik de prullebak gegooit :+ Mijn vader vroeg zich die avond af waar het allemaal gebleven was.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:05

Toen ik klein was heb ik stiekem mijn haar geknipt. Toen mijn moeder riep dat ik naar de woonkamer moest komen heb ik het haar in een leeg tiktakdoosje gestopt en die onder mijn trui gedaan. Helaas doordat ik overdreven dat doosje uit zicht hield heb ik mezelf verraden.

Ook hadden wij 2 vogeltjes en die hadden een eitje gelegd. Maar toen er na een paard uur geen bebyvogel was heb ik het eitje open gemaakt en heel goed weer tussen het hooi ( nestje ) terug gelegd. Ik mijn moder geroepen en gezecht dat de babyvogel nog niet rijp was. Mijn moeder vroeg natuurlijk hoe ik daarop kwam. Dat had iemand mij verteld. maar toen ze in het hokje keek was het eitje dus kapot en vroeg ze aan mij hoe het kwam. Toen was hij toch rijp en al weggevlogen....

Ook heb ik een keer de poes ( persische poes die naar keuringen ed ging ) het haar geknipt. Ik was heel trots op het resultaat maar wist ergens toch dat mijn moeder het niet leuk vond en deed de poes een poppenjurkje aan en een knipje ( met veel friemels ) op haar hoofd op het korte plukje. Poeslief vond het geen probleem Moeder vond het toen ook niet heel erg. Tot ik de poes de kleren uit moest doen. Toen heb ik poes is een keukenkastje gedaan en gezegt dat ze er zelf niet uit wou. Toen haalde mijn moeder de poes uit het kastje en deed de kleertje uit. Het resulteerde in een boze moeder en dankzij moeders ingrijpen heb ik de kat nooit meer een haar gekrenkt. Had toen wel heel goed door dat het niet mocht.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:09

Ik wilde een nieuwe Barbie (was een jaar of 4) maar die kreeg ik niet omdat mijn moeder zei dat we daar geen geld voor hadden. (We hadden genoeg geld, maar ze wilde gewoon niet dat ik alles maar kreeg waar ik om vroeg). Dus toen bedacht ik dat we geen geld meer hadden. En ik ben gaan bedelen samen met mijn beste vriendinnetje. Bij het eerste huis waar we aanklopten zijn we gelijk weggestuurd door een hele boze mevrouw en zijn we al huilend terug naar huis gelopen. Nooit durven vertellen. :o

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:10

toen ik eindelijk mn communie had gedaan en een hostie kreeg in de kerk stopte ik ze altijd in mn broekzak omdat ik ze toch niet zo lekker vond als ik dacht... Thuis smeerde ik er dan jam op en at die dan pas op :+

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:10

OH OH Ik weet er weer een : )

Mijn vader en moeder zaten in de woonkamer, en mijn zusje en ik waren in de keuken. Wij hadden dus het plan om een taart te gaan bakken. B-)
Goed, zogezegd, zo geprobeerd. Uren waren wij bezig in de keuken, en uiteindelijk kwam mijn moeder kijken wat we precies aan het doen waren. Ze kwam binenn en riep gelijk mijn vader. Hadden we de HELE keuken wit gemaakt met bloem, bakpoeder en suikerpoeder etc. Wat hebben we gelachen _O-

Mijn zusje is ooit op de wc in slaap gevallen. Hebben wij nog een foto van, maar die is kwijt *kuch*

Hmm, ik denk verder!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:22

Mijn zusje wou ooit een konijn maar dat mocht ze toen niet want we hadden maar 1 hokje ( we hadden al een konijn ). Toen is ze smiddags met haar rapport rond gegaan ( ook bij vreemden ) en kreeg geld. Stiekem heeft ze smiddags een konijntje gekocht en in een doosje in de schuur gezet. Op de doos stond NIET IN KIJKEN. ZIT GEEN KONIJN IN! Mijn moeder boos en ze moest hem direct terugbrengen. Een paar dagen later heeft ze dit konijn dan toch nog wel gekregen.

Ik heb er nog 1 van mijn zusje. We hadden 2 konijnen, een mannetje en een vrouwtje. Toen we iets later ineens 5 jongen hadden vonden we dat heel raar. Mijn zusje zei tegen mij dat zei de konijnen bij elkaar had gedaan en omdat ze baby's wou. Nou dat was gelukt, wij het aan mamma verteld en die vond het toch niet zo erg, ze vond de jongen net zo leuk als ons. Maar wat zeggen we tegen pa want die vond het absoluut niet leuk. Zei mijn zusje dus dat het moederkonijn ( wat we al meer dan een jaar hadden ) al zwanger was toen we haar kregen. Mijn vader gaf haar groot gelijk, maar nu moet ze nog dagelijks horen dat onze konijnen een olifantsdracht hadden.

Hoor er nu net dus nog 1. Van mijn zusje...
Al jaren geleden kwam mijn zusje thuis met een paar jonge mereltjes die ze had ''gevonden''. We hebben ze verzorg en 2 hebben het overleefd ( van de 4 ).
Hoor ik dus net dat ze vogeltjes ook uit het nestje heeft gehaald die in de heg naast de school zat. Ze voelt zich nog steeds schuldig.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:27

Mijn ouders hadden altijd precies door wanneer wij aan het liegen waren. Elke keer als we weer snoeihard iets aan het ontkennen waren vroegen ze "mogen we even aan je pinkje voelen" ... en wij begrepen toch nooit, hoe ze aan onze pink konden voelen of we de waarheid spraken of niet.

hahaha....

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:32

Shiloh: mijn ouders zeiden dan dat we een zwarte streep op ons voorhoofd hadden :+ en wij maar in de spiegel kijken en niks zien :(:)

Britt20099

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:33

Mijn geheim toen ik kind was was dat ik thuis geestelijk en soms lichamelijk mishandeld werd door mijn broer.
Vanaf dat ik 4/5 jaar was tot mijn 13e. Niemand mocht het weten, niemand wist het.

Geen geheimen met slakken, lieveheersbeestjes of verstoppen maar meer problemen alsof ik een volwassenen was...Niets te kindergeheimen voor mij.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:34

_AAASCHAAA_ schreef:
NIET IN KIJKEN. ZIT GEEN KONIJN IN!

_O-

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:38

Toen ik 4 werd kreeg ik twee hamsters, mijn moeder was er heilig van overtuigd dat het 2 mannetjes waren,
maar tja, naar een tijdje lagen er ineens kleine, roze wurmpjes in het hok. De vrouw v/d dierenwinkel had zich
vergist. Diezelfde week kreeg ik voor het eerst zwemles, zo trots als ik was kwam ik 's avonds weer terug in mijn
kamer. Daar zag ik de kleine hamstertjes en ik bedacht dat zij óók moesten leren zwemmen. Dus ik de gootsteen
vol laten lopen en de 4 diertjes erin laten zakken. Terwijl ik daar, beledigend omdat ze niet bleven drijven toen ik
dat vroeg, zat kwam mijn moeder naar boven.. Die heeft de beestjes uit het water gehaald en geconcludeerd dat deze
niet meer leefde. Ik was in mijn 4e levensjaar al een (onbedoelde) moordenaar :o

Ook zo'n typische kinderstreek: De chocoladepasta leegeten, achter de bank verstoppen en de hond de schuld geven..
En zelf blijven ontkennen dat je weet hoe de lepel er in terecht gekomen is.. :+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:40

Of van die klusjes doen bij (oude) mensen en dan van het geld snoepjes komen met vriendinnen :Y) .
Of parfum maken van bloemenblaadjes & water / tekeningen om te verkopen & daar ook weer snoepjes van kopen.
niet dat het altijd lukte, best wel schooierig eigenlijk zo _O-

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:42

Ik ging altijd lieveheersbeestjes vangen. Die deden we dan in een pot appelmoes en in de deksel gaatjes prikken. En in de pot dan takjes en blaadjes hahaha.

En idd parfum maken van bloemen en water.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:43

Oh weet er nog 1 :D

Mijn broer had vroeger 2 slangen, en die moesten natuurlijk eten. Dus hij kocht dan muisjes en deed die bij de slangen in het hok. Zodra mijn broer weg was, rende ik naar zijn slangen toe en zocht in het hok de 2 muisjes. Vaak zag ik ze nog vrolijk rond rennen, dus dan deed ik het hok open en redde ik de 2 muisjes. Dan deed ik die in mijn kastje zodat mijn moeder het niet merkte, en zo ontsnapte ze vaak weer. Toen mijn moeder het merkte werd ze toch boos!

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:43

Dieuwkee schreef:
Of van die klusjes doen bij (oude) mensen en dan van het geld snoepjes komen met vriendinnen :Y) .
Of parfum maken van bloemenblaadjes & water / tekeningen om te verkopen & daar ook weer snoepjes van kopen.
niet dat het altijd lukte, best wel schooierig eigenlijk zo _O-

ik verkocht bosjes met onkruid voor 1 gulden toen ik heel klein was :') nam dan mijn kassatje mee en dan met een vriend gingen we onkruid-bloemetjes verkopen.

deze bloemetjes
http://static.flickr.com/64/157345270_77cb475faf_o.jpg

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:46

Ooooh wat ik ook deed:
De supermarkt had een aanbieding, bij iedere 5 euro kreeg je de nieuwe tictacs.
Samen met een vriendin, haalden we dan voor 5 euro 'boodschappen' en kregen we tictacs.
En soms brachten we het ook terug, omdat 'onze' moeder het ergens anders goedkoper had gekocht :+ hahaha

En wij hadden heerlijke tictacs O:) Gingen iedere keer naar een andere kassa :')

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:50

ik heb een keer samen met een vriendinnetje, plaatjes van dieren getekend, en verkocht als, plaatjes voor een of andere dierenbescherming.. we wouden een goudvis :j

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:51

_brunette schreef:
Ik had vroeger een geheimpje met mijn vader. Wij waren stiekem verliefd op elkaar. Dat mocht mama natuurlijk absoluut niet weten. Haha, schaam er wel een beetje voor als ik er aan terug denk. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer schattig. :)

héhé, mijn vader zei ooit eens tegen mij, "als jij later volwassen bent en ik oud en eenzaam, ga je dan met mij trouwen?"
mijn antwoord was klonk heel bot en overtuidend: " maar allé papa, dan ben jij toch al lang dood? " :o

Ik heb ook mijn grootouders en heel mijn familie bijna een hartaanval bezorgd door te zeggen dat ik later 'callgirl' wilde worden..
ik snapte niet dat iedereen mij plots stilzwijgend stond aan te gapen..
Wat ik bedoelde was 'cowgirl', als in de vrouwelijke versie van cowboy :')

maar bon, zijn eigenlijk geen geheimen dus beetje offtopic :o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:52

toen ik een jaar of 6 was riep mijn moeder altijd doe eens iets geks en naja ik liep dan altijd naar de badkamer en pakte de bloeddrukmeter en deed die om als mijn hartslag dan goed was ging ik op de bank staan en sprong er af :') dat vond ik dus gek alleen tja het bloeddrukmeten was erger

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:55

Milly, callgirl, een giller hahahahahahahahahahahahahahahahaha! :P

Vroeger, met me beste vriendinnetje, verstopten we ons in de strijkkamer, met het raam open, gordijnen half dicht... Als er iemand langs het huis liep, riepen we iets keihards naar beneden.
"Hee lekkerding!" of "Opa!" maar soms ook kwetsende dingen. En daar hebben we enorme spijt van gehad.
Zo riepen we "Hee lelijkerd!" Helaas, wist die gene waar het vandaan kwam, en belde aan...
Geen haar op ons hoofd die dacht de deur te openen... Nog nooit zijn we zoo bang geweest :oo

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:59

Oh ik herriner me ook weer dingen...

Vroeger poepte ik als klein kind altijd in bad waar ik samen inzat met zuslief en papa hahahahaha, en mijn zus was er panisch voor :+

Ook had je vroeger van dat slijm in een potje , en die had ik een keer in mijn zus haar haren gesmeert toen ik klein was, heb ik haar toen ook nog haar haren liggen knippen hahaha, nou dat zag uit :P

Ook heb ik vroeger een keer een groene smartie in mijn neus geduwt , die met geen mogelijkheid er uit te halen was :p

Ook was ik vroeger best brutaal, als 4 jarige gingen mijn moeder en ik mijn zus op de basisschool afhalen, en die werd gepest door een jongen daar .Alle moeders stonden natuurlijk net als mij en mijn mama te wachten om de kindjes op te halen , en ik ging naar die moeder van die jongen toe en vertelde haar toch maar eens even dat het jongetje billenkoek nodig had, want hij was stout tegen mijn zus.

Zo was ik ook eens boos op mama omdat alle kleren een puinhoop waren, alles lag op de vloer na een middagje verkleden, dat ze alles op de gang gegooit had, met als gevolg dat ik haar kleren uit het raam gegooit had hahaha :+

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:04

EngeltjeS schreef:
Milly, callgirl, een giller hahahahahahahahahahahahahahahahaha! :P

Vroeger, met me beste vriendinnetje, verstopten we ons in de strijkkamer, met het raam open, gordijnen half dicht... Als er iemand langs het huis liep, riepen we iets keihards naar beneden.
"Hee lekkerding!" of "Opa!" maar soms ook kwetsende dingen. En daar hebben we enorme spijt van gehad.
Zo riepen we "Hee lelijkerd!" Helaas, wist die gene waar het vandaan kwam, en belde aan...
Geen haar op ons hoofd die dacht de deur te openen... Nog nooit zijn we zoo bang geweest :oo

_O-

sorry moest hier wel heeeel hard om lachen :')

of die callgirl _O-
heb trouwens om heel veeel dingen gelachen zoals de konijjn :')

ik zal even gaan denken :P