Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn vader vroeg zich die avond af waar het allemaal gebleven was.

Dieuwkee schreef:Of van die klusjes doen bij (oude) mensen en dan van het geld snoepjes komen met vriendinnen.
Of parfum maken van bloemenblaadjes & water / tekeningen om te verkopen & daar ook weer snoepjes van kopen.
niet dat het altijd lukte, best wel schooierig eigenlijk zo
nam dan mijn kassatje mee en dan met een vriend gingen we onkruid-bloemetjes verkopen.
hahaha
Gingen iedere keer naar een andere kassa

_brunette schreef:Ik had vroeger een geheimpje met mijn vader. Wij waren stiekem verliefd op elkaar. Dat mocht mama natuurlijk absoluut niet weten. Haha, schaam er wel een beetje voor als ik er aan terug denk. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer schattig.

EngeltjeS schreef:Milly, callgirl, een giller hahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Vroeger, met me beste vriendinnetje, verstopten we ons in de strijkkamer, met het raam open, gordijnen half dicht... Als er iemand langs het huis liep, riepen we iets keihards naar beneden.
"Hee lekkerding!" of "Opa!" maar soms ook kwetsende dingen. En daar hebben we enorme spijt van gehad.
Zo riepen we "Hee lelijkerd!" Helaas, wist die gene waar het vandaan kwam, en belde aan...
Geen haar op ons hoofd die dacht de deur te openen... Nog nooit zijn we zoo bang geweest