Handig he...brandgel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:35

Ik heb het verhaal van je moeder in vrouw gelezen, klopt dat? Ik herkende het verhaal toen van bokt, het heeft toen veel indruk op me gemaakt. Hier komt het in ieder geval niet in huis :n

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:36

Dat is wel respect.. die foto.
Een betrokken baas. Dat zie je op grote bedrijven niet veel meer.

Ja hoe meer mensen hoe beter, ben ik met je eens...
Verschrikkelijk.

Kan je het niet nog ergens promoten op internet ?

loontje

Re: Handig he...brandgel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:43

Wat een heftig verhaal zeg....Maar ook fijn dat je het verhaal voort brengt zodat er ongelukken voorkomen kunnen worden.

Mag ik je verhaal gebruiken op een ander forum?Zodat het daar ook bekend wordt.
Dan kopieer ik het en plaatst het daar in een topic.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:48

Super heftig dit!
Heb jou vorige topic ook gelezen! En ook het stuk in de VROUW gelezen!

Hopelijk begrijpen mensen dat dit toch erger is dan op de verpakking staat!

Heel veel sterkte!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 14:54

Ik heb je verhaal ook al eerder gelezen, hier op bokt volgens mij. Ik vind het nog steeds een afschuwelijk verhaal. Sterkte, en die brandgel blijft bij mij uit de buurt!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 15:03

@ Loontje (en dit geld voor iedereen); graag! Hoe meer bekendheid hoe beter!
@ Jolliegirl; ik heb geen idee hoe ik er meer bekendheid op internet aan kan geven dan deze manier, maar tips zijn welkom

Iedereen; bedankt, super dat het mensen aan het denken zet! +:)+

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:04

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:17

Ondanks dat ik het natuurlijk al kende blijft het steeds weer heftig om te lezen...
Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:45

Heel veel sterkte en erg knap dat je het hier zo kan vertellen, hopelijk voorkom je hierdoor dat er bij andere mensen hetzelfde gebeurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:50

sterkte! wat een verschrikkelijk ongeluk

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:03

Ik had het ook al gelezen in de vrouw van de telegraaf. Wat een vreselijk ongeluk en verlies van iemand.
Ik wens alle nabestaanden, vrienden etc veel sterkte.
Brandgel komt er bij mij ook permanent niet meer in.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:49

Ik kende het verhaal niet, maar wat en ontzettend verdrietig verhaal.
Ik zie het spul ook overal, idd verkocht als lekker makkelijk. Maar dat de gevolgen zo waren wist ik niet, ik wil dit spul nooit in huis.
Jij en je familie ontzettend veel sterkte. Je komt krachtig over maar ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen, sterker nog, nu, na 10 minuten, zitten ze er nog. Een hele dikke knuffel van mij.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:58

O wat vreselijk.
Ik zie het spul ook best vaak maar ik had nooit door dat het zo gevaarlijk was..
Veel sterkte....

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:05

Ja ik had het verhaal ook gelezen van je moeder in VROUW, bah dat is naar.

Ja dat spul moet gewoon verboden worden en niemand moet dat meer gaan kopen/gebruiken.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:13

Nu 3 weken terug is een vriendin van mijn moeder vrijwel hetzelfde overkomen. Tijdens een BBQ wilde iemand zo'n kaarsje bijvullen, maar het ging al veel eerder mis. Ze schijnt wat van de vloeistof slechts op tafel te hebben gemorst, nog niet eens op de kaars o.i.d., waarna een steekvlam richting die vriendin ontstond. De mensen daar hebben heel adequaat gereageerd waardoor de schade 'beperkt' is gebleven, maar die vrouw ligt nu nog steeds in het brandwondencentrum. Ze is op haar gezicht, hals, armen en handen verbrand en heeft inmiddels 2 huidtransplantaties ondergaan. Zover ik begreep zijn de wonden op haar gezicht al wel mooi aan het genezen, maar het blijft toch echt verschrikkelijk. Een andere vriendin, welke daarnaast zat, had gelukkig een echt wollen vest aan waardoor bij haar slechts wat haar verbrand is.

Vind het echt vreselijk om te lezen hoe het met je zusje is afgelopen! Lijkt me een ware nachtmerrie om mee te moeten maken. Vooral ook voor je zusje, lijkt me verschrikkelijk eng om van top tot teen in brand te staan en alles bewust mee te maken.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:14

Dankjewel voor het posten van dit verhaal.
Mijn broer heeft zo'n ding, ga het hem meteen laten weten.

Voor jou en je familie, alleen maar een ontzettend dikke knuffel. Wat een nachtmerrie.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 18:27

@ AndreaB; hierom schrijf ik het, in de hoop dat zoiets voorkomen wordt. Heel veel sterkte voor deze mevrouw!
Tijdens het ongeluk en daarna is mn zusje heel rustig gebleven, geen moment in paniek geweest. Had ook om hulp gevráágd in plaats van geschreeuwd. Toen haar collega haar niet direct kon helpen is ze achter de bar gaan zitten. Ook na het ongeluk was ze heel rustig, heeft een andere collega nog gezegd wie er gebelt moest worden om voor haar in te vallen. Verder alleen gevraagd om haar rechterarm te koelen. Dat is dan wel het voordeel van 3e graads brandwonden; de zenuwen zijn doorgebrand.

Iedereen bedankt, fijn dat het mensen aan het denken zet :j

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:28

Ik heb het interview van jullie in de VROUW ook gelezen, wat verschrikkelijk wat er gebeurd is.
Veel sterkte en succes met jullie actie om de gevaren van brandgel door te vertellen.

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:34

jeetje, ik werk elke dag met die navulbare potjes ( werk in een partycentrum dus veel bufetten) maar ik vul ze zelf altijd bij..
En toevallig laatst was er 1 halverwege de avond leeg dus hup snel scheppen erbij gegooid..

Maar hier schrik ik dan wel heel erg van en was me er niet van bewust.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:38

Jeetje... Ik wist al wel dat de gel gevaarlijk was (collega zwaar verbrand op de benen), maar dit... Ik vind het heel mooi dat je dit wil en kan delen. Ik wil jullie heel veel sterkte (alsnog) wensen, en ik zal nooit brandgel gebruiken!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:39

Ik heb het interview met je moeder ook gelezen en ben er erg van geschrokken. wat een ellende door zoeits 'stoms'. Niemand zou verwachten dat dit kan gebeuren met dit veel gebruikte spul.

Goed van je dat je mensen waarschuwd en het hier neerzet en heel veel sterkte met het verlies van je zusje....

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:41

Wat een ontzettend heftig verhaal. Om zo je dochter en zus te moeten verliezen is vreselijk. Ik vind het erg knap dat je moeder en jij andere mensen willen waarschuwen met jullie verhaal. Ik zal het thuis zeker doorgeven, we hebben een paar kaarsen op gel.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:44

Is lampenolie eigenlijk minder erg als die gel?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 18:48

Kel_91 schreef:
jeetje, ik werk elke dag met die navulbare potjes ( werk in een partycentrum dus veel bufetten) maar ik vul ze zelf altijd bij..
En toevallig laatst was er 1 halverwege de avond leeg dus hup snel scheppen erbij gegooid..

Maar hier schrik ik dan wel heel erg van en was me er niet van bewust.

Joh, doe jezelf een lol en pak een ander potje. Ja, is even meer werk, maar dit risico moet je niet willen nemen...

@ suuzepuus; ook met lampenolie zou ik dit risico niet willen nemen ;) Denk er eens over na waarvoor dit spul is ontwikkelt; bránden. Ook lampenolie zal dus branden. Het voordeel is alleen dit dit dus vooral in lampjes wordt gebruikt waarbij je de lont moet verwijderen om bij te kunnen vullen

Iedereen; +:)+ fijn dat jullie er over nadenken! Bedankt!

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:51

Zo wat een heftig verhaal, gecondoleerd met je zusje!

Ik wist ook niet dat die brandgel zo gevaarlijk is, dat spul komt er hier ook niet meer in!

Goed dat je je verhaal hier zo doet anders had ik het niet geweten.