Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duke schreef:Ik heb een box met vakjes. En per vakje 3 of 4 paar. Zelfde soort bij elkaar. En ik kan de tussenschotjes eruit halen om grotere vakjes te maken voor de grotere oorbellen en ringen. Box netjes in de la van de commode, zodat deze niet in het zicht staat (staat weer opgeruimd). Vind die sieradenrekjes uit de link van Emma ook wel erg leuk. Maar ben dan bang dat oorbellen die je weinig gebruikt zo stoffig worden.
fargo schreef:Ben ik de enige met mijn mooie hobbydozen?? Lekker overzichtelijk - ik heb nog al veel
Die box die ik omschrijf is ook zo'n hobbydoosje. 
wat versieren en voila

NatasjavE schreef:Dat soort dingen zijn voor mij juist niet handig. Dat staat in het zicht en dan zitten mijn kinderen eraan.....en ben ik nog een deel van mijn oorbellen kwijt...
fargo schreef:NatasjavE schreef:Dat soort dingen zijn voor mij juist niet handig. Dat staat in het zicht en dan zitten mijn kinderen eraan.....en ben ik nog een deel van mijn oorbellen kwijt...
Voor mij ook niet, dan lazert dat spul om en ben ik nog alles kwijt - katten vinden dat soort rekjes denk ik ook heel kleurrijk en onwijs leuk om een beetje mee te "spelen".
) maar ik heb dus ook veel grote hang-oorbellen, wil eigenlijk geen opbergsysteem op m'n kast (die staat al vol en idd kat die dat als mooi speelgoed kan gaan bestempelen
) maar iets waarmee ik het kan ophangen of leggen, iemand een ideetje??
. Zelfgemaakt. Volgens mij is het een ding voor onder een plank, waar je dan weer boeken enzo op kan hangen. Maar ik heb nooit gesnapt hoe hij werkte. Komt van de kringloop, is in dienst geweest bij de konijnen als hooiruif en nu alweer een paar jaar mijn oorbellen (en clipjes, klemmen, armbanden, elastiekjes en kettingen) rekje. Knopjes heb ik bovenin, door een soort gaas-stof, onderin gewoon geel stof, maar eronder zitten ijzeren verbindingen waar het "gewicht" op hangt.
Zidore @ [LZP] Hele leuke armbandhouder zelf maken!!!
En de rekjes zijn helemaal niet duur! De webshop is van Georgette, een bokker!
)