Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Ik heb een box met vakjes. En per vakje 3 of 4 paar. Zelfde soort bij elkaar. En ik kan de tussenschotjes eruit halen om grotere vakjes te maken voor de grotere oorbellen en ringen. Box netjes in de la van de commode, zodat deze niet in het zicht staat (staat weer opgeruimd). Vind die sieradenrekjes uit de link van Emma ook wel erg leuk. Maar ben dan bang dat oorbellen die je weinig gebruikt zo stoffig worden.
fargo schreef:Ben ik de enige met mijn mooie hobbydozen?? Lekker overzichtelijk - ik heb nog al veel
NatasjavE schreef:Dat soort dingen zijn voor mij juist niet handig. Dat staat in het zicht en dan zitten mijn kinderen eraan.....en ben ik nog een deel van mijn oorbellen kwijt...
fargo schreef:NatasjavE schreef:Dat soort dingen zijn voor mij juist niet handig. Dat staat in het zicht en dan zitten mijn kinderen eraan.....en ben ik nog een deel van mijn oorbellen kwijt...
Voor mij ook niet, dan lazert dat spul om en ben ik nog alles kwijt - katten vinden dat soort rekjes denk ik ook heel kleurrijk en onwijs leuk om een beetje mee te "spelen".