Hoe zijn jullie op bokt terecht gekomen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 23:17

Ik had dus het BPP gedoetje ontdekt, en toen ik daar aan het rondsnuffelen was zag ik ergens een berichtje van Stef die het over bokt had. Dus hierbij, Bedankt Stef!!!! *LOL*

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 09:58

Via paardenpraat op horses.nl

Daar zaten we altijd met een stel (veel zitten er nu ook op bokt) en toen er daar alleen geruzied werd, heeft Heike met Bart Bokt opgezet.

En toen is iedereen mee verhuisd. Ik zit hier prima Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 20:21

Wie hier is Bart en Heike eiggie niet dankbaar? We zijn allemaal zwaar verslaafd aan Bokt nu... Ik vertoonde gister zelfs afkickverschijnselen toen ik een avond niet online was...dit is echt erg!!! Extreme duivel Maar ik wil echt niet meer terug naar mijn Boktloze leven! Ik ben hier door een tip van mijn tante, favo hier.....errug bedankt tante Bep!!! Ilona

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 20:31

Ik las ergens op een site dat iemand schreef dat bokt er even uitlag (wat niet zo bleek te zijn trouwens) en dat wou ik wel eens zien en ben hier voor altijd gebeleven!! Haha!!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 21:00

Ik was een beetje aan het kijken welke sites bestonden: paard.nl, horse.nl gewoon ff proberen en toen probeerde ik bokt.nl en die bestond!! Ik schreef me in maar heb toen eigenlijk nooit meer gekeken. Toen een meisje waar ik vaak mee ICQ-de (ofzo) op vakantie ging had ik niets te doen. Heb ik mijn favorieten geleegt, kwam ik bbp weer tegen maar die was niet leuk, dus die heb ik toen uit mijn favorieten geflikkerd (sorry voor de woordjes als dat niet mag) en toen kwam ik hier weer, en toen vond ik het wel bere gezellie, en nu moet ik weer een beetje afkicken want anders krijg ik op mijn kop als ik een onvoldoende heb en achter de computer zit! Dusseh, iemand tips??

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 21:42

Ik las altijd berichtjes op het forum op Horses.
Op een gegeven moment stond er een link naar deze site en merkte ik dat er steeds meer mensen waarvan ik vaak hun berichtjes las hierheen 'verhuisden'. Op een gegeven moment heb ik me hier aangemeld.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:38

hoe ik hier ben gekomen???

al lang geleden in de winter, eens weze kijken, hoorde het op horses, toen kon je nog lekker anoniem reageren.

Toen me in maart toch maar eens aangemeld, en sindsdien ERG verslaafd Haha!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 21:19

Roel vertelde mij dat ik eens op Bokt moest gaan kijken,dus ik geregistreed enzo
En sinds ben ik er niet meer van de slaan Haha! Haha!
Vooral mn ouders zijn erg blij hier mee (not) Party!! Party!!
Greetz Tamaar

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 22:20

Tamara is hier door mij gekomen, ik ben hier door Thirza gekomen. Die liep al weken te vragen of ik hier al een keer geweest was. Maar hierheen gegaan. Geregistreerd. In het begin weinig geplaatst. Maar de laatste tijd wel... Het is lekker om dingen van je af te bokken eeeh schrijven.
Heerlijk om hier de gedachten van anderen te krijgen. Heb er wel vrienden en ook hele goede erbij gekregen door bokt!!
Bedankt daar vooor! BART EN HEIKE!!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 22:22

dat is zeker waar roel!!! Ik heb echt hele aardige mensen leren kennen hierzo!! Noem geen namen anders weer een groooooote discussie Haha!
Maar ik heb ook 3 verslaafde hierheen gebracht:
linnie, rockylover en kenzolover Haha! jaja meiden, dankzij mij Haha!

THNX A LOT HEIKE EN BART!!!!!!!

frenske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 07:00

ik ben hier gekomen via lonneke dat is mij buurvrouw. ik kwam(kom) daar best vaak. en af en toe dan was zij op bokt als ik kwam tooen ik thuis achter het internet zat ben ik er eens gaan kijken en ik vond die site dus super gezellie dus ben ik er echenlijk een beetje gebleven. ik kom vaak wel elke dag maar zet niet vaak een berichtje neer.

xxies fren

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 09:49

Het is de schuld van Karin dat ik hier zit Haha!. Een hele tijd geleden vertelde ze me al dat bokt bestond. Ik deed er toen eigenlijk nog niets mee. Af en toe wel 'ns gekeken maar heb me niet geregistreerd. Eigenlijk toen ik weer wat fanatieker was geworden met rijden op m'n Fjord heb ik me ook maar op bokt geregistreerd en nu ben ik er niet meer weg te slaan!