Maarja, werk roept

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ragebol1977 schreef:Ik zit in Duitsland, aan de andere kant van Nordhorn. Ik heb een vriend, een kwijlende Bullmastiff en nog wat ander vee maar als je dat allemaal geen probleem vindt mag je best een bakkie of een biertje komen doen hoor. Wij zijn best aardige mensen en er woont nog een Duitslandbokker bij ons in de buurt. Dus als je zin hebt in een stukkie rijden en een bakkie PB dan maar.
tietse438 schreef:Ragebol1977 schreef:Ik zit in Duitsland, aan de andere kant van Nordhorn. Ik heb een vriend, een kwijlende Bullmastiff en nog wat ander vee maar als je dat allemaal geen probleem vindt mag je best een bakkie of een biertje komen doen hoor. Wij zijn best aardige mensen en er woont nog een Duitslandbokker bij ons in de buurt. Dus als je zin hebt in een stukkie rijden en een bakkie PB dan maar.
oke lijkt me gezellig vind wel leuk om bij andere de veestapel te bekijken
hoor wel wanneer je keer tijd heb
tietse438 schreef:ja volgens mij heb ik de eerste maanden genoeg te doen ja
elise 88 oke dankje voor de tips zullen we morgen wat afspreken
Elise88 schreef:tietse438 schreef:ja volgens mij heb ik de eerste maanden genoeg te doen ja
elise 88 oke dankje voor de tips zullen we morgen wat afspreken
Die zag ik aankomenmaar ik heb altijd geleerd achteraan in de rij aan te sluiten
![]()
Nee, zonder gekheid, je woont te ver weg voor mij en ik heb mezelf veroordeeld tot het achter mijn computer blijven zitten, net zo lang tot m'n scriptie klaar is om ingeleverd en goedgekeurd te worden
edit: typo