Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

carolalisa schreef:Broccoli schreef:Ik ben officieel NIET schuldig verklaard.
En ik kon er ook NIET achter, anders had ik dat wel gedaan!
oke, mag ik vragen waarom jij niet schuldig bent terwijl jij moest invoegen? niet aanvallend bedoeld hoor maar meer omdat ik het niet helemaal snap.
ninajojo schreef:Was dit in de buurt van Rotterdam? Heb daar vandaag een auto zien staan met een behoorlijke deuk in de achterkant! Daar stond echter wel een vrachtwagen achter..
Ik merk zelf ook hoe egoïstisch iedereen is in het verkeer. Vooral het geen snelheid maken bij het invoegen is bij mij een grote irritatie. Daar komen ongelukken van en jij bent daar het bewijs van! Wees maar blij met je engeltje
Veulen84 schreef:Deze bedoel je zeker?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF ... 71,,0,8.37
Die v invoegingen daar, daar gebeuren vaak ongelukken of bijna ongelukken.
Tatyana schreef:Ik ga toch even die vrachtwagenchauffeur verdedigen. Aangezien ik zelf ook vrachtauto rijdt, weet ik uit ervaring dat auto's die op die positie naast je rijden vaak helemaal niet te zien zijn. Ik ben ook regelmatig hele auto's kwijt in mn dode hoek of achter mn spiegels. Dus ik vermoedt dat hij je helemaal niet heeft gezien en dus ook niet heeft gevoeld toen je aangetikt werd.
Heel vervelend natuurlijk, maar niet helemaal eerlijk dat diegene gelijk voor vanalles uitgemaakt word.
Desalniettemin hoop ik voor je dat je snel weer kan en durft te rijden en hoop ik dat je er fysiek geen schade aan overhoud. Succes!
) en dat was al heftig genoeg. En ik ben eerst begonnen met weer in mijn rustige woonplaats te rijden. Tot ik mezelf goed genoeg voelde (en naast mijn man de overweg al meerdere keren gepasseerd was als passagier). Toen ben ik erheen gereden en heb eerste gekeken hoe dat nou allemaal werkte (om te weten hoeveel tijd ik had tussen lampen aan en trein is er) En toen na een aantal keer daar gestaan te hebben, heb ik hem weer gereden.