Geloof je in geesten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:59

Amira_ schreef:
Ik heb heel lang terug mijn overgrootopa in mijn deuropening zien staan. Ik heb daarvoor 1x een foto van zijn hoofd gezien. Maar toen ik hem "zag" zag ik hem helemaal. En zijn kleren klopten ook helemaal. Ik vond het toen echt supereng. Dat kreeg hij dan waarschijnlijk ook door en toen is hij verdwenen. Nooit meer terug gekomen ook. Iedereen dacht ook dat het een droom was,maar ik weet zeker dat het geen droom was :n

Mijn moeder dacht dat ze mij 's avonds een keer zag dansen op de gang (ook al heel lang terug) dus riep ze:" Kom maar lieverd. " Maar ik was dat helemaal niet. Dus ging zij kijken en toen ze de gang in liep was dat meisje weg.

Dus ja ik geloof er ook zeker in.

dat klinkt ook eng!
wat raar he dat dit kan?

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:59

Ik geloof wel dat er meer is dan wij ons kunnen voorstellen. Van die programma's op tv daar hoef ik ook niks van te weten, nee daar ben ik echt te nuchter voor :+
Eerst geloofde ik er niet in, maar sinds ik het volgende meegemaakt heb wel:
De oppaskinderen van mijn moeder waren in de tuin aan het spelen (wij hebben een ommuurde tuin van 2 meter hoog dus niemand kan bij ons in de tuin kijken of wij erbuiten). Zegt opeens het oppaskind van 3,5 jaar : M. (mijn moeder) wat doet die vrouw daar? en ze wijst naar de hoek van de tuin. Daar staat alleen een struik met een boom en verder muren eromheen. Mijn moeder ziet niks en het meisje speelt verder. Mijn moeder vraagt aan haar om de vrouw eens te omschrijven. Ze beschreef precies mijn oma (de moeder van mijn moeder) die 3 dagen eerder overleden was terwijl ze haar nog nooit heeft ontmoet. Dat troostte mijn normaal zo ontzettend nuchtere moeder wel, waarschijnlijk is oma toch nog even afscheid komen nemen van ons voor ze vertrok.
Dat was toch wel even slikken. En sindsdien geloof ik wel dat er meer is. Maar ze zelf zien of er mee praten kan ik niet.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 16:59

0316Meisjj schreef:
maar.. kheb da ook.. 'stralen' als ik bij iemand mijn hand iets voor zijn rug houd..(en die persoon heeft pijn) dan wordt die plek helemaal warm.. en is de pijn minder/weg

ja idd dat heb ik dus met hoofdpijn enz..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:00

Derek is misschien wel echt, hoor, misschien wel, maar Char zou ik idd niet snel geloven.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:00

me_myself_i schreef:
Ik geloof wel dat er meer is dan wij ons kunnen voorstellen. Van die programma's op tv daar hoef ik ook niks van te weten, nee daar ben ik echt te nuchter voor :+
De oppaskinderen van mijn moeder waren in de tuin aan het spelen (wij hebben een ommuurde tuin van 2 meter hoog dus niemand kan bij ons in de tuin kijken of wij erbuiten). Zegt opeens het oppaskind van 3,5 jaar : M. (mijn moeder) wat doet die vrouw daar? en ze wijst naar de hoek van de tuin. Daar staat alleen een struik met een boom en verder muren eromheen. Mijn moeder ziet niks en het meisje speelt verder. Mijn moeder vraagt aan haar om de vrouw eens te omschrijven. Ze beschreef precies mijn oma (de moeder van mijn moeder) die 3 dagen eerder overleden was terwijl ze haar nog nooit heeft ontmoet. Dat troostte mijn normaal zo ontzettend nuchtere moeder wel, waarschijnlijk is oma toch nog even afscheid komen nemen van ons voor ze vertrok.
Dat was toch wel even slikken. En sindsdien geloof ik wel dat er meer is. Maar ze zelf zien of er mee praten kan ik niet.

dat is ook knap, en idd heftig!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:01

Hhilde schreef:
Derek is misschien wel echt, hoor, misschien wel, maar Char zou ik idd niet snel geloven.

Ja Derek geloof ik nog wel, maar Char niet.

0316Meisjj

Re: Geloof je in geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:02

het is heel vaak.. dat kinderen onzichtbare vriendjes hebben.. maar.. die 'onzichtbare' vriendjes.. zijn meestal geesten.. tenminste. had dat toen gehoord.. enja.. da geloof ik ookwel:$

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:02

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:03

Ik geloof er in maar denk dat we er zo ver mogenlijk bij uit de buurt moeten blijven. Niet juist. :n

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:04

Oke ik doe nooit exp met mensen, heb er ook geen behoefte aan en om je moeten 'bewijzen' en als je t keer fout hebt geloven ze het meteen niet etc.
Ik weet wel dat mijn oma en 1 tante ook zoiets hebben maar die zijn er ook niet 'openbaar' over.
Enige lastige is dat ik hierdoor veel droom en vaak 'echt' niet kan onderscheiden van droom, dus dan denk dat iets echt gebeurd is.
Wel doe ik het ooit met 'paarden' niet voor andere maar met eigen dieren als ze ooit ergens last van hebben of moeten veulenen etc. Maar info houd ik altijd voor mezelf :p
Soms ook bij iemand anders paard, maar dan niet onder het mom van dat ik dat 'voel' maar meer van hij loopt lastig laat dat eens nakijken haha

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:04

ja klopt.. haha:P mijn zus heeft da toen gehad.. voor d'r buik.. echt.. ze geloofde t eerst niet.. toen hielp t niet.. hadden we die man n foto gestuurd.. ze zat 8er pc.. ineens zei ze.. mam!!! mn buikpijn is weg! halfuurlater belde die man,, die dus bestraalde.. hij zei.. en? wat en zei mn zus..? nouja zeit die.. heb je wat gemerkt.. had je net bestraald.. mn zus geloofde toen ineenkeer wel!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:04

Amira_ schreef:
0316Meisjj : Dat 'stralen' heet Quantum Touch. http://www.qtouch.nl/?gclid=CN79urbsqKgCFcZG3godIVTt8Q Ik kan dat ook, mijn moeder en mijn tantes ook. Mijn moeder voelt ook de plekken bij mijn oom die kanker heeft. :o
susannex: Ja dat is heel gaaf dat dat kan.!

oh dat lijkt me ook eng dat je dat kan voelen :oo
ja ik vind zo apart..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:05

susannex schreef:
Hhilde schreef:
Ze verklaren je voor gek omdat ze niks beters weten te antwoorden. Vertel eens wat je hebt meegemaakt? Het mag ook via pb hoor!

Een vriendin van mij kan met geesten praten/ze zien en ze zag mijn overleden vader voor zich.
ik heb gevraagd hoe die er uit zag en hoe hij hete en alles klopte precies, ook zijn kleding.
hij heeft alles laten zien wat ik heb mee gemaakt aan haar en ook haar bang willen maken en heb hem eindelijk vragen kunnen stelen war ik mee zat maar dit was zo eng ik zag hem ineens in een flits ook en voelde hem.
Hij was heel boos op me, geen idee waarom.
Op school vandaag was hij er ook, we voelde hem allebei.

Dát is echt zó eng, ik krijg er de rillingen van :brr:

Ik heb zelf ook regelmatig dat ik 'aanwezigheden' bij me voel, en het voelt niet goed, alsof ze boos zijn, of verdrietig. Ik probeer me ervoor af te sluiten, maar dat lukt lang niet altijd waardoor ik ook best wel bang ben alleen, met name boven en op mijn kamer bij mijn vader, bij mijn moeders huis is het veel minder. Ik zou best een keer iemand willen spreken/ontmoeten die ze echt kan zien en/of contact met ze kan maken, en kijken of diegene dan ook kan bevestigen wat ik voel.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:07

@ UMayDream

ja ik kreeg er ook de rillingen van.
ben bang dat vanavond weer gebeurt ofzo..

nee idd lukt niet goed afsluiten heb ik dus ook last van.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:07

susannex schreef:
me_myself_i schreef:

dat is ook knap, en idd heftig!

Dat is wel heel mooi!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:08

susannex schreef:
@ UMayDream

Ik vind het echt niet fijn, ik wordt soms ook helemaal panisch, dat ik ergens gewoon weg móet..!

0316Meisjj

hihih:) ik reageer vanaaf weeerr.. ff eten(A) ahah toedelooeee:P

UMayDream

Eetse ;)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:09

UMayDream schreef:
susannex schreef:
@ UMayDream

Ik vind het echt niet fijn, ik wordt soms ook helemaal panisch, dat ik ergens gewoon weg móet..!

ja idd, ik krijg ook soms ineens hele koude rilling zoals vanmiddag.
ik voelde hem naast me

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:09

0316Meisjj schreef:
hihih:) ik reageer vanaaf weeerr.. ff eten(A) ahah toedelooeee:P

is goed, ;) smakkelijk

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:11

Dat is niet fijn :n Misschien dat je in gedachten tegen hem kunt zeggend dat hij weg moet gaan, dat je niet wilt dat hij hier blijft? Geen idee of het werkt, maar het proberen waard :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:11

Ja, ik geloof er in... 'k voel al aanwezige entiteiten sinds ik een klein meisje ben.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:12

UMayDream schreef:
Dat is niet fijn :n Misschien dat je in gedachten tegen hem kunt zeggend dat hij weg moet gaan, dat je niet wilt dat hij hier blijft? Geen idee of het werkt, maar het proberen waard :+

werkt dus niet.. hij word boos / werd boos als ik dat zei.
nu is hij er niet gelukkig

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:12

ik fietste een keer op een afgelegen zandweggetje en toen hoorde ik mijn naam die geroepen werd.Alshet al een mens had moeten zijn had ik die eigenlijk kunnen zien want het was een groot open veld.
ik keek dus om me heen en wist niet waar het vandaaan kwam.

Ik weet nou eigenlijk niet of het een joch was of een geest..

Maaar ik geloof wel in geesten.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:13

TheHorseInn schreef:
ik fietste een keer op een afgelegen zandweggetje en toen hoorde ik mijn naam die geroepen werd.Alshet al een mens had moeten zijn had ik die eigenlijk kunnen zien want het was een groot open veld.
ik keek dus om me heen en wist niet waar het vandaaan kwam.

Ik weet nou eigenlijk niet of het een joch was of een geest..

Maaar ik geloof wel in geesten.

ja dat herken ik en hoor ik ook vaker.. geloof best dat het een geest was/is.