Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:17

Ik Zet in de supermarkt altijd de karretjes die mij in de weg staan een eind verder neer. Moeten ze maar zorgen dat anderen er normaal langs kunnen...

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:18

Citaat:
Met zn drieeen naast mekaar fietsen en dan als er een tegenligger aankomt niet aan de kant gaan :o Met gevolg dat die door de berm moet :o

Het wordt tijd dat jij eens van je fiets geschopt wordt.

Ik ben wel aggressief in het verkeer, maar denk dat het meestal bij schelden en vloeken binnenboord blijft. Inhalen en afsnijden is niet voor mij en mn autootje weggelegd...[/quote]

Wees gerust hoor. Das al een paar keer gebeurd :)[/quote]
Niet hard genoeg dan...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 20:18

_Tara_ schreef:
Soms zeg ik geen hoi bij de kassa of loop ik mensen voorbij die ik eigenlijk wel ken maar geen zin heb om mee te praten.

hm hm ook wel herkenbaar :o

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:19

suuzepuus schreef:
MarJon schreef:
Met zn drieeen naast mekaar fietsen en dan als er een tegenligger aankomt niet aan de kant gaan :o Met gevolg dat die door de berm moet :o

Het wordt tijd dat jij eens van je fiets geschopt wordt.

Ik ben wel aggressief in het verkeer, maar denk dat het meestal bij schelden en vloeken binnenboord blijft. Inhalen en afsnijden is niet voor mij en mn autootje weggelegd...

Als ik je tegenkwam had je van mij allang een rotschop gehad zodat jíj in de berm lag. Ik heb hier zooo'n hekel aan. Een vriend van mij heeft hierdoor een erg ongeluk gehad, dus sindsdien wil ik nog wel eens een voet uitsteken dan }:)
Dit is natuurlijk ook asociaal gedrag, ik heb erg veel opgekropte woede _O-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 20:20

MarJon schreef:

oh had ik niet van je verwacht :oo
Zo kom je nog eens ergens achter ~~}>

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:22

Durf bijna niet te zeggen :o ooit eens doorgereden nadat ik een auto had geraakt. Wel gekeken maar zag niks, later wel op aangesproken ze hadden mijn kenteken genoteerd maar er is nooit wat uitgekeerd omdat er geen schade was. (anders was ik ook niet doorgereden)

Heel dicht langs fietsers rijden die zoals hierboven niet aan de kant gaan.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:23

Ik heb weleens een uur besteed aan het zo ver mogelijk weg zetten van fietsen die niet in de rekken stonden en die echt gewoon dwars in de stalling stonden. Optillen en lopen maar...

Verder probeer ik het altijd voor elkaar te krijgen om in mijn eentje op een plek voor 4 mensen te zitten in de trein, door heel breed te zitten en niet op te kijken uit mijn boek als er gestopt wordt... Ik stop zelfs de oortjes van mijn iPod in mijn oren, ook als hij niet aanstaat...

billionache

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:30

Dat naast elkaar blijven fietsen is herkenbaar in ons vriendengroepje..
Op weg naar school zijn er best agressieve weggebruikers. Mensen die voorbijwillen, ga je netjes twee aan twee rijden zodat ze kunnen passeren, en durven ze nog te claxonneren omdat ze niet genoeg plaats hebben zogezegd, terwijl er (tenzij je in een brede tractor rijd) er zelfs met twee autootjes langskan.. Gevolg is dat ze je passeren, op 2cm van je fietsstuur en aan de andere kant nog 2 meter van de berm _-:(
Zo ook laatst. Die auto scheurde voorbij en ik lag bijna in de beek, terwijl ik netjes opzij ging en er genoeg plaats was. Heb toen hij bijna voorbij was eens flink met mijn vuist op de achterkant van z'n auto geslagen en heeeeeel hard gescholden samen met een vriend (die trouwens ook bijna mee in de berm lag..) nageroepen. }>

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:32

Duhelo schreef:
ik ben agressief op de weg :+

:j
Ik heb nu nog geen rijbewijs, maar volgens mij is het ook maar beter dat ik dat niet ga halen ;) Ik scheld alles bij elkaar ;)

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:33

wouterpaard schreef:
Heel dicht langs fietsers rijden die zoals hierboven niet aan de kant gaan.

Dat doe ik dus ook (als ik op de fiets zit). Ik fiets graag hard. En door slome mensen voor me die in het midden blijven fietsen kan ik zeer geïrriteerd raken waardoor ik ze heel hard rakelings inhaal en ze half afsnijdend inhaal (naar rechts) om duidelijk te maken hoe irritant ze zijn. :+

Groepjes met irritante koters die persé met zijn 3-en naast elkaar blijven fietsen daarvoor wijk ik overigens niet ad kant. >;) Ik stuif er altijd met zo'n rotgang recht op af dat ze vanzelf ad kant gaan. :Y)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:33

Ik studeer in Delft waar het fietsen een soort survivallen is :P Dus ik schiet regelmatig vlak voor een auto langs die eigenlijk voorrang had, of snij andere fietsers af.. }>

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:45

dat als ik ergens door chagerijnig ben meteen mijn hele dag verpest is en ik tegen iedereen onwijs kortaf en droog doe :+

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:49

Nog één :+ Als er mensen gaan kleven of je voorruit willen duwen terwijl je al harder rijdt, dan bij het inhalen van een vrachtwagen 100 gaan rijden :P en dan altijd heel langzaam weer terug gaan naar de rechterbaan :Y)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:50

lifaya schreef:
dat als ik ergens door chagerijnig ben meteen mijn hele dag verpest is en ik tegen iedereen onwijs kortaf en droog doe :+

Ik ben ook echt niet sociaal meer als ik m'n dag niet heb :n

Electra63

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:54

Ik rijd te hard, haal rechts in en ik doe ook wel eens aan bumperkleven, maar ........ nooit in een woonwijk en ik stop altijd als ik bijv. kinderen zie staan om over te steken.
Maar vooral op de snelweg houd ik van doorrijden en ik heb altijd haast. Ik vind het prima als mensen rustig willen rijden, maar rij dan in ieder geval uiterst rechts.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:00

Ik ben eerlijk, dat schijnt ook onder asociaal gedrag te vallen :j
Verder scheld ik in het verkeer...

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:01

:o een stinkscheet laten en een ander heel beschuldigend aankijken

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:03

phormicola schreef:
Me niks aantrekken van de mening van anderen. Ik heb daar vaak echt sch*t aan :')

Jep, Hier ook.

Uhm, toch wel dat ik erop los begin te meppen als iets me niet aanstaat * is al minder, ik let er nu op :P *

Edit:
@ Piezze: Echt waar? GE-NI-AAL

SufferBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:04

ik kan me heeeeel snel aangevallen voelen en ik kan dan ook heeeel fel terug zijn. (A)

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:05

Ja doet het altijd goed bij de kinderen...

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:06

Ik dring sneaky voor in de rij bij de bar. Verder ben ik naar mijn idee heel sociaal. :j

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:07

Dat doe ik dus ook (als ik op de fiets zit). Ik fiets graag hard. En door slome mensen voor me die in het midden blijven fietsen kan ik zeer geïrriteerd raken waardoor ik ze heel hard rakelings inhaal en ze half afsnijdend inhaal (naar rechts) om duidelijk te maken hoe irritant ze zijn. :+
/quote]

haha dat heb ik ook wel vaak, of dat je achter iemand zit en net te laat bent om voor te gaan bij zo'n wegversmalling man dan zit ik me echt op te vreten. meestal ga ik dan met mijn remmen klikken. dan hoor je heel hard:klik klik klik voelen ze zich ook altijd heel opgejaagd door :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:08

Mijn mening ergens over geven en achteraf beseffen dat ik dat best tactischer had kunnen verwoorden of beter gewoon helemaal achterwege had kunnen laten :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:08

Liegen en roddelen. En daar ben ik niet trots op.
Op dit moment ben ik daar mee bezig en het gaat al een stuk beter dan eerder!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:09

Goof schreef:
Mijn mening ergens over geven en achteraf beseffen dat ik dat best tactischer had kunnen verwoorden of beter gewoon helemaal achterwege had kunnen laten :D

hier ook :')