Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Figaro schreef:8nnemiek schreef:Langs de file op rijden over de vluchtstrookDat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook
Ja en dan het liefst met 100 km/u ofzo.. Vreselijk (en ontzettend gevaarlijk!).
judith__ schreef:waneer er een extra kassa bij de supermarkt open gaat,
en er word gezegd dat de LANGST wachtende aanmag komen sluiten.
dat er dan mensen die net komen aan wandelen gauw er voor schieten.
Kaka schreef:Het gedrag van twee vrachtwagenchauffeurs die het er vorige week niet mee eens waren dat ik hen inhaalde over de linkerbaan van een uitvoegstrook van twee banen en mij klem reden tegen de vangrail. De een schuin voor me, gebruikmakend van twee banen, de ander vlak naast me. Totdat ik stil stond op het verdrijvingsvlak. God, wat was ik kwaad.
Uiteraard kentekens en bedrijfsnaam genoteerd en baas opgebeld en aangegeven dat ik aangifte had gedaan (wat niet ging omdat ik geen schade had, maar dat heb ik hen niet verteld)
judith__ schreef:waneer er een extra kassa bij de supermarkt open gaat,
en er word gezegd dat de LANGST wachtende aanmag komen sluiten.
dat er dan mensen die net komen aan wandelen gauw er voor schieten.
Roselie schreef:Nou bijvullen in een Bidon en mee naar huis nemen mag volgens mij niet hoor
En ijshoontjes mag ook niet, maar doen sommige mensen toch echt ...vies he!
Vjestagirl schreef:8nnemiek schreef:Langs de file op rijden over de vluchtstrookDat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook
Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen
Marley schreef:toen ik laatst naar huis fietste van mijn werk, kwam er een auto langs. Deze had expres zijn ruitensproeiers opzij gezet en ik kreeg dus een volle lading ruitenvloeistof over mij heen!
zij zaten veilig in hun auto dus kon ze ook niet te grazen nemen
Vjestagirl schreef:8nnemiek schreef:Langs de file op rijden over de vluchtstrookDat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook
Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen
Eightlegged schreef:Vriendlief kwam deze week thuis van z'n werk (half 12 's avonds), had hij onderweg even in langzaam rijdend verkeer gezeten omdat een hoogblonde dame een meneer een oraal pleziertje bezorgde, op een elektriciteitskastje langs de weg, onder een lantaarnpaal. De hond van meneer zat er braaf naast te wachten. Nou snap ik de gein van buitensex hoor, maar euh....
Kinke schreef:Vjestagirl schreef:Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen
En dat vind ik dan minstens zo asociaal. Politieagentje spelen. Als er een auto van de hulpdiensten langsmoet dan is de vluchtstrook dus wel geblokkeerd.
Marley schreef:toen ik laatst naar huis fietste van mijn werk, kwam er een auto langs. Deze had expres zijn ruitensproeiers opzij gezet en ik kreeg dus een volle lading ruitenvloeistof over mij heen!
zij zaten veilig in hun auto dus kon ze ook niet te grazen nemen