Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:33

Toen ik met de auto van de weg ben gereden omdat ik niet sneller kon (reden 30 km per uur omdat de auto voor mij gesleept werd).

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:33

Dat iemand EXPRES tegen me aan reed :').

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 15:34

Figaro schreef:
8nnemiek schreef:
Langs de file op rijden over de vluchtstrook := Dat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook :=

Ja en dan het liefst met 100 km/u ofzo.. Vreselijk (en ontzettend gevaarlijk!).

Er is (lang lang lang geleden) weleens iemand gigantisch boos geworden. Wij zaten in de auto, in de file, met een vriendinnetje, en die werd wagenziek. Dus mijn moeder de vluchtstrook op gedraaid zodat ze buiten de auto kon overgeven. Toen stond er achter ons iemand te toeteren en te seinen, want hij kon zo niet langs de file rijden...

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:34

waneer er een extra kassa bij de supermarkt open gaat,
en er word gezegd dat de LANGST wachtende aanmag komen sluiten.
dat er dan mensen die net komen aan wandelen gauw er voor schieten.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:34

Ik ben een keer samen met mijn vriendin aangevallen door marrokaanse meiden in de mac donalds met deo in onze ogen gespoten zo uit het niets, toen wij het er uit gingen spoelen in de wc in alle paniek hebben ze ons eten gestolen. het lef dat sommige mensen hebben :(

Wat ik ook erg aso vind is een wc waar een haar of een druppel op ligt, Kijk op zijn minst even om als je wegloopt van de wc af...

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:36

judith__ schreef:

Dat is dus ook een reden dat ik altijd persoonlijk iemand naar me toe haal en dan ook degene die daarachter staat even meeneemt ;)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:38

Kaka schreef:
Het gedrag van twee vrachtwagenchauffeurs die het er vorige week niet mee eens waren dat ik hen inhaalde over de linkerbaan van een uitvoegstrook van twee banen en mij klem reden tegen de vangrail. De een schuin voor me, gebruikmakend van twee banen, de ander vlak naast me. Totdat ik stil stond op het verdrijvingsvlak. God, wat was ik kwaad.

Uiteraard kentekens en bedrijfsnaam genoteerd en baas opgebeld en aangegeven dat ik aangifte had gedaan (wat niet ging omdat ik geen schade had, maar dat heb ik hen niet verteld :Y) )

Laat ik jou nou asociaal vinden van die mensen die kost wat het kost altijd nog even snel een vrachtwagen voorbij moeten om een plekje verder naar voren te rijden.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:38

begrafenis van mijn oma... we reden in lijkstoet en een auto toeterde en drong er tussenin. begrafenisondernemer is uitgestapt en heeft hem even duidelijk gemaakt dat dat ronduit asociaal was.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:39

Fietste laatst door het winkelcentrum en toen duwde een grietje van een jaar of 12 haar vriendinnetje bij mij voor de fiets toen ik langs reed. Gelukkig zag ik het aankomen maar voor hetzelfde geld rij je er vol tegen aan. Heb dat kind even staande gehouden en gezegd wat ik er van vond. Ben altijd vriendelijk maar het koste ff moeite.

Bijvullen bij Ikea van de ijshoorntjes is niet toegestaan. En het drinken is alleen als je ook eerst een beker drinken hebt gekocht. Kan daar echt niet tegen.

MMIDV

judith__ schreef:

Daar heb ik eens giga ruzie over gehad :oo
ik was de eerstvolgende! en ik loop naar die kassa met de meneer achter me achter mij aan. Ineens komt er van achteruit de zaak iemand aanscheuren en die snijdt ons zo af! want hij had recht om eerder aan de beurt te zijn?!
ik heb die vent samen met de man achter mij zo te kakken gezet, het was geweldig!!

wouterpaard

Moest ik vandaag ook nog aan denken toen ik iemand in de bosjes zag staan :+ Vooral mannen en dan zoals hierboven bij een benzinepomp en dan in de bosjes ipv even naar binnen lopen!

Mensen die inhalen in een bocht vind ik ook asociaal!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:40

Roselie schreef:
Nou bijvullen in een Bidon en mee naar huis nemen mag volgens mij niet hoor ;)
En ijshoontjes mag ook niet, maar doen sommige mensen toch echt ...vies he!

dat van die ijshoorntjes vind ik idd ook heel vies. Mijn vader roept dan altijd als je dan toch gratis ijs wil koop dan van die hoorntjes in de winkel??? heel hard en dan zie je die mensen heel beschamend kijken eigenlijk is dat misschien ook wel asociaal maar het moet wel leuk blijven voor anderen ;)

DmNqUe

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:41

Als ik achter de kassa zit dat mijn klanten gewoon gaan staan te bellen en dan als je iets vraagt alleen maar wijzen en knikken

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:42

charaz:inhalen via een uitvoegstrook mag toch gewoon?

maar even terug komen op die vluchtstrook bij file
wij hadden dat ook een keer
mijn man bleef netjes op de gewone rechter baan rijden tot daadwerkelijk de afslag begon
dus netjes knippertje uit en uitvoegen kwam er een idioot vanaf de vluchtstrook aan zetten en toeteren en seinen etc
uiteindelijk stond hij verder op bij het stoplicht en deed zijn raampje open om tegen mijn amnte zeggen dat hij aso was en
voor gevaarlijke situaties zorgde want hij zag hem toch aankomen :? 8)7 8)7
Laatst bijgewerkt door DDDMakkink op 12-04-11 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:43

Vjestagirl schreef:
8nnemiek schreef:
Langs de file op rijden over de vluchtstrook := Dat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook :=

Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen

En dat vind ik dan minstens zo asociaal. Politieagentje spelen. Als er een auto van de hulpdiensten langsmoet dan is de vluchtstrook dus wel geblokkeerd.

Anne_mieke88

Wat ik aso vind is wergevers of mensen met een "hogere" functie een werknemer te kakken zet onder het oog van klanten...ook heel naar |o

Janientje

Gevalletje in het verkeer;
Mijn moeder komt uit een soort van uitrit waar altijd een lange rij voor het stoplicht staat en je dus moet invoegen in die rij. Iedereen die daar staat weet eigenlijk wel dat het logisch is om te ritsen, aangezien er altijd ook een hele rij in die uitrit staat. Maar er zijn altijd mensen die dat niet doen, dus mam wacht braaf tot er iemand voor haar wacht. Op dat moment schiet er een auto achter haar vandaan die zich voor mam gooit om hem wel even in de rij te gooien?! Dat pikte mam niet, dus toen er iemand ruimte maakte in de rij gooide ze hem er snel voor (duh, ze stond tenslotte vooraan in de rij voordat een of andere idioot had besloten dat hij wel om mams heen kon om eerst te gaan :+ ) alleen had ze niet verwacht wat hij ging doen... Ze zag hem al achter haar tieren en schelden naar zijn vrouw die ook in de auto zat en op dat moment springt hij uit de auto om het portier van mijn moeder open te gooien en haar een partij uit te schelden! Mam was doodsbang dat hij haar de auto uit wou sleuren, gelukkig stampte hij terug naar zijn auto... -O-

quincy123

Marley schreef:
toen ik laatst naar huis fietste van mijn werk, kwam er een auto langs. Deze had expres zijn ruitensproeiers opzij gezet en ik kreeg dus een volle lading ruitenvloeistof over mij heen!
zij zaten veilig in hun auto dus kon ze ook niet te grazen nemen -:(-

Oei hier zou ik ook boos om worden,
Maar toch moest ik stiekem lachen hierom :=

Shanelle

Een bestuurder die parkeert op een plek waar 3 auto's zouden kunnen staan _-:(
Anderzijds is het natuurlijk ook erg aso om anderen in te sluiten zodat ze niet meer weg kunnen... }:0

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:44

Vriendlief kwam deze week thuis van z'n werk (half 12 's avonds), had hij onderweg even in langzaam rijdend verkeer gezeten omdat een hoogblonde dame een meneer een oraal pleziertje bezorgde, op een elektriciteitskastje langs de weg, onder een lantaarnpaal. De hond van meneer zat er braaf naast te wachten. Nou snap ik de gein van buitensex hoor, maar euh....

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:45

Vjestagirl schreef:
8nnemiek schreef:

Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen

Dan mag jij mijn vriend ook wel :+ Die doet dit met zijn gewone auto waar hij op dat moment in rijd. Wel opvallend. Doet hij dat met zijn LARO defender met dikke bullbar en noem maar op gebeurt er weinig. Doet hij dit met een 'gewone' auto krijgt ie standaard een middelvinger ofzo. Hij zorgt wel dat ie de ruimte heeft om terug te gaan als het nodig is.

Ik heb meegemaakt dat een vaste klant (alcholist) bij ons op het spoor ging zitten, gewoon, omdat ie daar zin in had en omdat ie van z'n griep af wou.

Ook heeft hij mij al meerdere malen bedreigt (ik steek je in de fik ofzo) De laatste keer heb ik hem maar gezegd dat ie dat soort dingen maar niet moet zeggen en dat ie morgen er weer spijt van heeft.... met als gevolg een onmiddelijke excuses :P

Ook duwt hij andere mensen aan de kant als je hun uitleg geeft ofzo. Erg vervelend en aso.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:45

Eightlegged schreef:
Vriendlief kwam deze week thuis van z'n werk (half 12 's avonds), had hij onderweg even in langzaam rijdend verkeer gezeten omdat een hoogblonde dame een meneer een oraal pleziertje bezorgde, op een elektriciteitskastje langs de weg, onder een lantaarnpaal. De hond van meneer zat er braaf naast te wachten. Nou snap ik de gein van buitensex hoor, maar euh....

_O-

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:46

Mensen die geen goeiendag zeggen. Ik werk bij de Mac Donalds zeg altijd heel vriendelijk Goeiemiddag! :D
En dan doen ze gelijk hun bestelling? Dus soms zeg ik dan nog een keer goeiemiddag! En dan zeggen ze zo: hoi :roll: of gaan gewoon verder met hun bestelling.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:46

Kinke schreef:
Vjestagirl schreef:

En dat vind ik dan minstens zo asociaal. Politieagentje spelen. Als er een auto van de hulpdiensten langsmoet dan is de vluchtstrook dus wel geblokkeerd.

Lijkt me dat ze dat alleen doen wanneer ze zo'n auto zien aankomen en dan wel zo zodat ze voor hulpdiensten nog wel aan de kant kunnen. Ze hoeven er niet helemaal op te staan om de weg voor zo'n auto te blokkeren.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 15:47

Marley schreef:
toen ik laatst naar huis fietste van mijn werk, kwam er een auto langs. Deze had expres zijn ruitensproeiers opzij gezet en ik kreeg dus een volle lading ruitenvloeistof over mij heen!
zij zaten veilig in hun auto dus kon ze ook niet te grazen nemen -:(-

hahaha dat vind ik wel humor eigenlijk :')