SuzieQ schreef:Ik heb tot nu toe alleen een hoop insecten tegen mijn voorruit gehad, gelukkig maar
Heb zelf nog nooit een dier dood gereden maar als 8 jarig kind ooit een merel laten verdrinken.Hij was in een vijver terecht gekomen en ik liet hem er niet uit.Op een gegeven moment [door uitputting] is die verdronken.
Dit beeld ben ik nóóit meer kwijt geraakt,ik denk er nog heel vaak aan of ik nou wil of niet.
Ik vind dit nu nog steeds zó erg.

zag hem er na ook nog de berm invliegen.. 
. De auto stuurde er gewoon recht op af terwijl de duif wilde uitwijken. Maar de automobilist gaf extra gas en gooide zijn stuur om richting die arme duif (waardoor die andere auto mij bijna raakte!).
. Er geldt hier in het dorp ook een geslotenverklaring in de spits. Geen controle dus iedereen gebruikt het dorp als sluis. Levensgevaarlijk voor mens en dier! Vooral de "bezoekers" maken het gevaarlijk. Ik hou mij netjes aan de snelheid maar er wordt gedrukt en getoeterd.
) was het een heel vies beest en niet iemands huisdier. Mijn reactie was dan ook pfoei, gelukkig 
wat een bizar (én smerig
) verhaal.
maar tóch heb ik een uur lang de buurt uitgekamd, niks gevonden natuurlijk dus katlief had idd waarschijnlijk niks
...