Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Elizabeth schreef:Fiffill schreef:Elizabeth, ik hoop voor je dat je over een halfjaar 'naar huis' kunt. Canada moet ook prachtig zijn (ja ik heb een hoop op mijn lijstje staan).
Ik heb al een werkvergunning dus kan er heen wanneer ik wil. Alleen komt daar nog bij dat ik binnen nu en een paar maanden een visum kan krijgen en daarvoor moet ik in nederland zijn. En heen en weer vliegen is niet echt goedkoopBovendien moet ik tot juli naar school..
Jaduuh schreef:Ik heb 't met IJsland, ik weet niet wat het is.. ik denk namelijk niet dat ik er echt zou kunnen wonen (taal, moeten missen van familie, etc.), maar damn, als ik daar foto's van terugkijk of iemand gaat erheen ben ik gewoon echt jaloers. Dan steekt het.
Toekie schreef:__Elizabeth schreef:
Ik heb al een werkvergunning dus kan er heen wanneer ik wil. Alleen komt daar nog bij dat ik binnen nu en een paar maanden een visum kan krijgen en daarvoor moet ik in nederland zijn. En heen en weer vliegen is niet echt goedkoopBovendien moet ik tot juli naar school..
Wauw, dat klinkt echt supergaaf! En dat op jouw leefijd! Hihi
Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen? Ik weet van jaren geleden dat het heel moeilijk was om in Canada te gaan wonen/werken.
Ik heb het met Amerika. Maar ik ben tegelijk wel realistisch genoeg om te bedenken dat wonen daar anders is dan reizen.
MissAnnemijn schreef:Ik voel me wel echt thuis in de VS ja, in augustus gaan we een maand erheen en heb er enorm veel zin in! Zie mezelf ook nog wel eens verhuizen, maar of dat mogelijk is is een 2e.. Gelukkig heb ik dat thuis gevoel hier in het Amsterdamse centrum ook erg, dus zit hier wel goed
__Elizabeth schreef:Fiffill schreef:Elizabeth, ik hoop voor je dat je over een halfjaar 'naar huis' kunt. Canada moet ook prachtig zijn (ja ik heb een hoop op mijn lijstje staan).
Tellie schreef:Hier ook, heel herkenbaar. Ik voel mij overal eigenlijk meer thuis dan in mijn eigen land.
Jaduuh schreef:Ik heb 't met IJsland, ik weet niet wat het is.. ik denk namelijk niet dat ik er echt zou kunnen wonen (taal, moeten missen van familie, etc.), maar damn, als ik daar foto's van terugkijk of iemand gaat erheen ben ik gewoon echt jaloers. Dan steekt het.
Londen heb ik 't iets minder sterk, maar omdat het zo "dichtbij" is zou ik er wel echt kunnen wonen.
phormicola schreef:Ja, heel erg herkenbaar en ik zal het je nog sterker vertellen: Ik krijg het meeste heimwee als ik naar de sterren kijk en me bedenk dat er nog meer planeten zijn en dat het oneindig doorgaat: dikke vette heimwee krijg ik daar van.
Blue_Eyes schreef:Fiffill, ik heb het met dezelfde streek als jij, Kent. Ik heb een poosje in Engeland ge-aupaird, maar toen ik afgelopen meivakantie in Kent was, wilde ik inderdaad ook niet meer naar huis. Destijds had ik dat al een beetje met Nottingham en Warlingham, maar meer nog in Chatham en Rochester...
Fiffill schreef:Tellie schreef:Hier ook, heel herkenbaar. Ik voel mij overal eigenlijk meer thuis dan in mijn eigen land.
Dat heb ik niet, bijv. Frankrijk heb ik echt weinig mee.Daar zou ik echt niet snel gaan wonen. Zitten prachtige stukken natuur bij, maar de rest trekt me niet.
Brainless schreef:Ik heb dat als ik Hongarije binnen rijd.... echt het gevoel alsof ik thuis kom.
Tellie schreef:Fiffill schreef:Dat heb ik niet, bijv. Frankrijk heb ik echt weinig mee.Daar zou ik echt niet snel gaan wonen. Zitten prachtige stukken natuur bij, maar de rest trekt me niet.
Ik heb de mazzel dat ik me heel erg snel aanpas aan plaatsen en het allemaal al snel wel best vind. Franse steden vind ik trouwens niet. Ik wil het liefst geen dag meer in Parijs doorbrengen o.i.d. maar een rustig dorp daarintegen. Zeg maar waar ik me kan inschrijven.
Tellie schreef:Fiffill schreef:Dat heb ik niet, bijv. Frankrijk heb ik echt weinig mee.Daar zou ik echt niet snel gaan wonen. Zitten prachtige stukken natuur bij, maar de rest trekt me niet.
Ik heb de mazzel dat ik me heel erg snel aanpas aan plaatsen en het allemaal al snel wel best vind. Franse steden vind ik trouwens niet. Ik wil het liefst geen dag meer in Parijs doorbrengen o.i.d. maar een rustig dorp daarintegen. Zeg maar waar ik me kan inschrijven.