mannen en kinderen, waar ben ik aan begonnen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 14:36

Meloen schreef:
Zo herkenbaar! In plaats van opruimen wordt de zooi gewoon verplaatst... _O-

zou dat is mannelijks zijn.... Dat gebeurd hier ook..

De ramen boven met van buiten gelapt worden, maar ik ga niet op een ladder. Dus manlief zou het doen. Nu heb ik een glazenwassen gevonden, maar die mag het niet komen doen, want zelf doen is gratis. Dus afgesproken dat als hij binnen 14 dagen niet aan toekomt, ik de glazenwassen mag bellen.. (ga morgen het goede voorbeeld geven en alle ramen beneden lappen)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 14:53

goeie deal Sinelia, ga je de glazenwasser alvast bellen :P

Rosalie eet nog helemaal niks die muts, alles wat ik geef komt met maaginhoud en al er weer uit :? Raar kind. Homd is grappig hoor, zat net in zn bench want ik moet de kids ophalen en dan ligt hij te snurken. Staat Roos ervoor in haar loopstoel en zij maar lachen, helemaal in een stuip dat kind hihihi

Leandros, dta is hier ook, die man denkt dat ik de hele dag op mn kont zit. Ik doe niet veel, niet zoveel als hij doet in ieder geval, maar ik doe ook genoeg hoor... Gelukkig commandeert hij niet, moet hij ook niet proberen en ook niet aankomen van "bij mn ex, of mij mn moeder" dan mag hij inderdaad daar lekker gaan klagen :P
En soms zeuren lucht zoooooo op :))

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 15:29

Mijn vader trekt al wit weg zodra mijn moeder oppert dat hij een bepaalde klus in huis gaat doen.

Dit heeft als resultaat dat het altijd wel netjes is in en om het huis, maar dat komt dus doordat er nooit wordt begonnen aan zoiets als een bankje schilderen of een kamer opnieuw behangen.
Inmiddels vragen mam en ik niets meer aan hem, maar doen we het zelf. :')