Word helemaal Sch**tziek van mijn buurman

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:44

Yessy schreef:
Buren hebben hem toch in de poort zien lopen met een boor, dan heb je toch getuigen? Ik zou juist voor alles blijven bellen, als 'ie je dan een keer flink bedreigt, hebben ze een mooi dossier om hem langer te houden daar!

dat klopt, maar dan blijft het nog ons woord tegen het zijne.
en aangezien er nu 0 aangiftes of meldingen tegen hem staan omdat ik dat niet voorelkaar krijg, sta ik niet zo sterk..

Cer

Re: Word helemaal Sch**tziek van mijn buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:48

Over twee maanden ga je weg? Inderaad, zing het uit, en ga straks lekker weg..

Ik heb ook zo'n buurman gehad, geen enkele instantie doet er wat aan :n
Pas toen hij ruiten van andere huizen ging ingooien heeft de verhuurder hem verplaatst.
Maar ja, als hij nu verplaatst en jij verplaatst straks, wordt hij misschien je nieuwe buurman :oo en dat wil je ook niet :D

Ik ben uiteindelijk ook verhuist.. je voelt je dan echt genaaid door de instanties hoor.. :n

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:53

Gewoon de politie opbellen en aangeven dat je bedreigd wordt.... Maak er maar een mooi verhaal van, het is toch jouw woord tegen dat van hem. De veiligheid van jou en je kindje lijkt me op dit moment iets belangrijker dan alleen de waarheid te vertellen...

Succes!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:53

Cer schreef:
Over twee maanden ga je weg? Inderaad, zing het uit, en ga straks lekker weg..

Ik heb ook zo'n buurman gehad, geen enkele instantie doet er wat aan :n
Pas toen hij ruiten van andere huizen ging ingooien heeft de verhuurder hem verplaatst.
Maar ja, als hij nu verplaatst en jij verplaatst straks, wordt hij misschien je nieuwe buurman :oo en dat wil je ook niet :D

Ik ben uiteindelijk ook verhuist.. je voelt je dan echt genaaid door de instanties hoor.. :n

echt.. het is telkens ja heel vervelend, maar net niet genoeg reden er iets aan te doen!
Nu kan ik alles op alles zetten, maar ik weet gewoon vrijwel zeker dat het bij waarschuwingen blijft voor hem, wat hem dan weer pusht..
haha, ik ga terug naar de stad waar ik ben opgegroeid, zon 200 km ver weg, dus mijn nieuwe buurman zal hij vast niet worden haha :D
maargoed, hem verplaatsen gaat nu gewoon niet gebeuren, daarvoor is voor buitenstaanders ogen gewoon veel te weinig aan de hand... genaaid idd..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:54

Pinda_Dipje schreef:
Gewoon de politie opbellen en aangeven dat je bedreigd wordt.... Maak er maar een mooi verhaal van, het is toch jouw woord tegen dat van hem. De veiligheid van jou en je kindje lijkt me op dit moment iets belangrijker dan alleen de waarheid te vertellen...

Succes!

En dan? dan gaan ze bij hem aan de deur? er valt niks te bewijzen, hij doet zijn verhaaltje, word een melding opgeschreven, en meneer word gepusht om nog een stapje verder te gaan?

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:56

Ohhh nu arme jij over twee maanden een nieuw slachtoffer..... Wat bezielt zo'n man? Zoek maar alvast een mooie steen uit en kun je er achteraan niet één of andere stinkbom gooien? Boontje komt om zijn loontje!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:57

Elma_ schreef:
En dan? dan gaan ze bij hem aan de deur? er valt niks te bewijzen, hij doet zijn verhaaltje, word een melding opgeschreven, en meneer word gepusht om nog een stapje verder te gaan?

Dat is inderdaad wat er gebeurd.. De instanties bellen aan, zeggen wat, krijgen een grote bek, gaan weer weg en de buurman gooit nog een tandje boven op zijn intimidatie praktijken :n (want wie doet hem wat?)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:57

XLeandrosX schreef:
Ohhh nu arme jij over twee maanden een nieuw slachtoffer..... Wat bezielt zo'n man? Zoek maar alvast een mooie steen uit en kun je er achteraan niet één of andere stinkbom gooien? Boontje komt om zijn loontje!

haha, ik ben helemaal niet wraakzuchtig, maar geloof me ik zit toch plannen te smeden nu :D
Tzal vast heel fout zijn, maar die steen krijgt hij! Ik heb het laatste woord :D

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:58

Cer schreef:
Elma_ schreef:

Dat is inderdaad wat er gebeurd.. De instanties bellen aan, zeggen wat, krijgen een grote bek, gaan weer weg en de buurman gooit nog een tandje boven op zijn intimidatie praktijken :n (want wie doet hem wat?)

Dat is dus precies wat ik bedoel

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 11:00

Lieve mensen, ik moet weg, wil hier geen HK van maken, maar ik lees vanavond bij.

wil jullie iig bedanken voor het hart onder de riem, van me af typen helpt toch ook wel :D

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:03

of gewoon wat graffiti halen, en heel groot op zijn huis schrijven " ik ben een eikel die het op vrouwen heeft voorzien" of een andere leuke slogan :P

wat ik niet snap is dat als de wooningbouw weet dat die man zo is, ze niet de nieuwe bewoners waarschuwen. Ik vraag me af of dit onder 'gebreken' valt van een huis. Laat in ieder geval een briefje achter voor de nieuwe bewoners om ze te waarschuwen :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:08

Tja, de onderrand van onze samenleving om maar zo te zeggen.

Ik wens je echt veel succes wat een verhaal joh.

maar.... is hij wel eens even niet thuis.. laat je vriend dan in het weekend zijn poort dichtschroeven _O-
of zijn voordeur....

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:15

Benfan schreef:
of gewoon wat graffiti halen, en heel groot op zijn huis schrijven " ik ben een eikel die het op vrouwen heeft voorzien" of een andere leuke slogan :P

wat ik niet snap is dat als de wooningbouw weet dat die man zo is, ze niet de nieuwe bewoners waarschuwen. Ik vraag me af of dit onder 'gebreken' valt van een huis. Laat in ieder geval een briefje achter voor de nieuwe bewoners om ze te waarschuwen :)

Zul je zien... doet hij wel aangifte... kan TS op politie bureau komen en flinke boete betalen, want graffiti is wel degelijk vandalisme, en dat mag niet.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:16

Heel erg vervelend dat je zo een buurman hebt! Maar als ik jou was zou ik je niet gaan verlagen tot het niveau van je buurman! Net wat Kady1 zegt straks kun jij op t bureau komen....

Sterkte nog deze 2 maanden!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:22

Kady1 schreef:
Benfan schreef:

Zul je zien... doet hij wel aangifte... kan TS op politie bureau komen en flinke boete betalen, want graffiti is wel degelijk vandalisme, en dat mag niet.

TS heeft geen bewijs dat hij haar achtertuin als afvalbak gebruikt, dus als buurman er niet achter komt dat TS het heeft gedaan... :D

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:25

Jeetje klinkt als een enorm vervelende vent inderdaad. Maar voor die laatste twee maandjes het toch nog maar even uitzitten...

Ik heb nu al medelijden met de volgende bewoners...

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:37

Allemensen, sommige mensen. Die man heeft echt een steekje los?
Is er echt geen ene hulpinstantie die er wat aan kan doen? Volgens mij zit deze man namelijk phsygisch niet helemaal goed in elkaar. Rijp voor een opname... :(

Sterkte met de situatie!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:45

Wat je sowieso altijd kan doen is een soort dossier voor jezelf maken. Met foto's en tijden van de pesterijen. Mocht er dan ooit een gelegenheid zijn om wel aangifte te doen, kan je de hele bende bij oom agent neerstorten.

Nou is dat misschien voor die twee maanden niet meer heel nodig, maar je weet maar nooit!

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:52

Ik snap dat je baalt van zo'n man. Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn. Maar mezelf tot zijn nivo verlagen zou ik ook weer niet doen. Je wilt een steen door zijn raam gooien als je weggaat zeg je. Maar daar zou ik toch mee oppassen hoor. Je hebt al meerdere meldingen gedaan bij de politie. Bij wie denk je dat ze straks als eerste aankloppen als die steen door de raam is gevlogen? Vind je het waard om daar een strafblad voor te krijgen? Ik zou de eer aan me zelf houden en een brief schrijven en deze door de bus duwen als je weggaat. En in die brief al je gal spugen en zo. Je krijgt namelijk een strafblad voor het aanrichten van vernielingen als je een steen door de raam kinkelt.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 11:54

Alles registreren ergens, zonder emotie maar datum en feit.
Fotobewijs maken van de troep, je poort enz.
En dan aangifte van vernieling doen en evt van andere zaken. Aangifte opnemen moet.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 12:01

Ik zou er inderdaad niet teveel mee doen, maar wel even langs de politie gaan of even bellen.
Uitleggen dat je verder niet wilt dat ze langs gaan, omdat dat geen zin heeft en hem alleen maar kwader maakt, maar dan blijven ze wel op de hoogte. Mocht het dan echt nog uit de hand lopen, dan komt het ze in ieder geval niet uit de lucht vallen daar. Denk dat je dan ook sterker staat..

Verder zou ik even kijken of je in gesprek kan met de woningbouw vereniging. Heb verder weinig verstand van huurwoningen, maar als je daar aangeeft dat deze man het heeft voorzien op vrouwen zonder partner, dan kunnen ze daar misschien rekening mee houden als er iemand nieuw in de woning komt? Of doen ze dat soort dingen niet?

En verder zou ik inderdaad nu al na gaan denken over alle smerige dingen die je met hem uit kan halen voor je weg gaat. Heel slecht, maar ik geloof dat ik het ook niet zou kunnen laten...

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 12:12

Je kan er in ieder geval heerlijk op los fantaseren over wat je zou kunnen doen. Zijn deuren vastkitten of ramen zwart verven. Een giertank laten legen in zijn huis of inbreken en .... ik zoek het voor je op! maar tis een apparaatje dat een irritant hoog geluid produceerd.. door de frequentie kun je niet horen waar het geluid vandaan komt. En hij doet het niet constant.. maar.. afijn.. die dus kopen, inbreken en dat ding ergens in zijn huis verstoppen.. koop er 2.. ook een in zijn slaapkamer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 12:19

Ik zou zeker een steen door het raam gooien en nog wat andere zooi er achter aan! Nja ik zou nog idd 2 maanden geduldig zijn, sterkte daarmee!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 12:24

wat een eikel van een vent zeg!!

ik wou zeggen heb je geen webcam, maar nu lees ik dat je over 2 maanden weg bent
nou idd even 2 maanden koest houden nog.......en absoluut een presentje achterlaten als je weg bent!!

bijv een doosje kakkerlakken halen bij een goede dierenwinkel en die door zn brievenbus douwen...
steen door het raam is nogal wat opzichtig en kan je geheid een hoop gezeik mee krijgen.....

hij had iig van mij een berg aan presentjes gehad door zijn brievenbus heen :Y)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 12:26

Jemig, ik had allang even wat vriendjes opgetrommeld en een knokploeg op hem afgestuurd om even een praatje te gaan maken en een waarschuwing te geven. Om vervolgens een weekje een mannetje in huis te houden voor de veiligheid.
Maar die heeft ook niet iedereen...