Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovestimba schreef:Eigelijk slaat dat nergens op waarom mogen jongens dat eel en wij zijn gelijk fout
Sky_As schreef:hoe naief zijn we tegenwoordig eigenlijk??
alle meisjes kuisheidsgordels aan tot ze 18 zijn![]()
en pas na een goed gesprek met ouders en hele familie krijgt de a.s. jongen de sleutel
Loesss schreef:Of eentje die het zelf ook niet bekend wil hebben. Een getrouwde zakenman ofzoMaar inderdaad waait wel over.... Volgende keer voor je hobby gewoon een man pakken die niet van school is, zorgt voor meer discretie. Discretie is gewenst in dit soort situaties als je geen naam wilt krijgen!
eilleen333 schreef:lovestimba schreef:Eigelijk slaat dat nergens op waarom mogen jongens dat eel en wij zijn gelijk fout
Wij mogen het ook. Je scoort alleen geen punten. Jongens onder elkaar vinden het cool, wil niet zeggen dat iedereen dat zo ziet
. Persoonlijk vind ik het vrij kansloos, of je nou man of vrouw bent.
Maar ontopic, ik zou me er niets van aantrekken (of bijdehand zijn zoals ik. Had een keer ruzie op de middelbare, en ik noemde haar een slet. Zij noemde mij een prutsmuts. Moet je mij net hebben: "ach, ik krijg er tenminste voor betaald
" Ok erg ontopic, en niet grappig als ik het zo nalees... Jammer
![]()
Maar je kan er wel heel moeilijk over gaan doen, maar dat vinden ze wrs alleen maar leuk...
Sky_As schreef:hoe naief zijn we tegenwoordig eigenlijk??
alle meisjes kuisheidsgordels aan tot ze 18 zijn![]()
en pas na een goed gesprek met ouders en hele familie krijgt de a.s. jongen de sleutel
Kiwipitje schreef:Loesss schreef:Of eentje die het zelf ook niet bekend wil hebben. Een getrouwde zakenman ofzoMaar inderdaad waait wel over.... Volgende keer voor je hobby gewoon een man pakken die niet van school is, zorgt voor meer discretie. Discretie is gewenst in dit soort situaties als je geen naam wilt krijgen!
Anneke schreef:16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.
Sorry hoor maar is dit de jeugd van nu?
Zal wel een ouwe doos zijn, maar dat ik die leeftijd had, deed je dat niet gezellig samen met je vriendinin een vreemd huis, en vreemde gasten. Where's the romance...