Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:12

oke dit wil je meschien niet horen.
maar er wordt altijd van een mug een olifant gemaakt.
jij hebt besloten verder te gaan dan zoenen.
en dus neem ik aan dat je ook oud genoeg bent om de verantwoordlijkheid op je schouderes te nemen.
ik zou zeggen negeer het gewoon.
hoe meer jij reageert hoe leukker hun het vinden.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:13

hoe naief zijn we tegenwoordig eigenlijk??
alle meisjes kuisheidsgordels aan tot ze 18 zijn :Y)
en pas na een goed gesprek met ouders en hele familie krijgt de a.s. jongen de sleutel :P

Farjen

lovestimba schreef:
Alleen gezoen en seks gehad niet gepijpt ofzo

Als je nu wel had gep* dan was het wel erg geweest! :')

eilleen333

lovestimba schreef:
Eigelijk slaat dat nergens op waarom mogen jongens dat eel en wij zijn gelijk fout

Wij mogen het ook ;) . Je scoort alleen geen punten. Jongens onder elkaar vinden het cool, wil niet zeggen dat iedereen dat zo ziet ;) . Persoonlijk vind ik het vrij kansloos, of je nou man of vrouw bent.
Maar ontopic, ik zou me er niets van aantrekken (of bijdehand zijn zoals ik ;) . Had een keer ruzie op de middelbare, en ik noemde haar een slet. Zij noemde mij een prutsmuts. Moet je mij net hebben: "ach, ik krijg er tenminste voor betaald ;) " Ok erg ontopic, en niet grappig als ik het zo nalees... Jammer ;)

Maar je kan er wel heel moeilijk over gaan doen, maar dat vinden ze wrs alleen maar leuk...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:14

lovestimba schreef:
:')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:14

lovestimba schreef:

Ts: zoiets waait wel weer over, gewoon niet op ingaan
edit: Lang geleden dat ik iemand met zo'n beroerde schrijfstijl tegenkwam... ik dacht aan jouw berichten te lezen dat je 12 was :\

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:17

_/-\o_ @ TS

Maar wat is dan nu wel het probleem?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:18

ik denk dat ts het gewoon niet eerlijk vind dat zei geen jongen is en dus niet alles kan doen aan laten wat ze wilt om stoer te zijn.
meis geniet van de pubertijd en doe het wel veilig.

weet je wat ook niet eerlijk is?
mannen krabben altijd ongeschaneerd aan hun kruis als wij dat doen zijn we asso.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 12:18

Ik zit op mijn mobiel dus dan kunnen er nog wel wat fouten gemaakt worden

Yessy

Kiwipitje schreef:
lovestimba schreef:

You made my day :D

Mandiiy__

Gewoon lekker laten....

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:20

Same here :D!

Maar inderdaad waait wel over.... Volgende keer voor je hobby gewoon een man pakken die niet van school is, zorgt voor meer discretie. Discretie is gewenst in dit soort situaties als je geen naam wilt krijgen :)!

Heb je het trouwens met alle 2 die gasten gedaan waarmee je naar boven ging of 'maar' met eentje?
Laatst bijgewerkt door Loesss op 30-03-11 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:21

Sky_As schreef:
en pas na een goed gesprek met ouders en hele familie krijgt de a.s. jongen de sleutel :P

Persoonlijk vind ik dat als meisjes nog zo slecht zijn in nederlandse taal , ze beter ook nog maar even moeten wachten met seks en alles wat daar bij hoort.
TS komt niet erg snugger over eerlijk gezegd.

Is pijpen zoveel slechter als vrijen :?

Meid, ik zou zeggen, hou het voorlopig bij zoenen en desnoods handenwerk.
Leren die jongens tenminste eerst eens netjes een meisje te bevredigen voordat ze zelf aan beurt komen.

Kiwipitje

Loesss schreef:
Maar inderdaad waait wel over.... Volgende keer voor je hobby gewoon een man pakken die niet van school is, zorgt voor meer discretie. Discretie is gewenst in dit soort situaties als je geen naam wilt krijgen :)!
Of eentje die het zelf ook niet bekend wil hebben. Een getrouwde zakenman ofzo :))

Pauline

Waait wel weer over. Of tegengas geven en verspreiden dat degene die jou uitgescholden heeft het ook gedaan heeft en veel erger en en en :D Nee dat is helemaal fout maar het leidt wel de aandacht af. :P
Niks van aantrekken, ik hoop dat je het veilig hebt gedaan iig. :) Ook de eerste keer kun je zwanger worden enzo. :j

Anoniem

eilleen333 schreef:
lovestimba schreef:
Eigelijk slaat dat nergens op waarom mogen jongens dat eel en wij zijn gelijk fout

Wij mogen het ook ;) . Je scoort alleen geen punten. Jongens onder elkaar vinden het cool, wil niet zeggen dat iedereen dat zo ziet ;) . Persoonlijk vind ik het vrij kansloos, of je nou man of vrouw bent.
Maar ontopic, ik zou me er niets van aantrekken (of bijdehand zijn zoals ik ;) . Had een keer ruzie op de middelbare, en ik noemde haar een slet. Zij noemde mij een prutsmuts. Moet je mij net hebben: "ach, ik krijg er tenminste voor betaald ;) " Ok erg ontopic, en niet grappig als ik het zo nalees... Jammer ;)

Maar je kan er wel heel moeilijk over gaan doen, maar dat vinden ze wrs alleen maar leuk...

Ik zeg altijd:
Niet spotten met mijn bijbaantje :oo

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:22

Sky_As schreef:

Nee dat klopt, maar het dragen van Kuisheidsgordels of het 'even' naar boven met een gast gaan en je laten nemen vind ik nog wel een heel groot verschil op die leeftijd!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:23

16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.
Sorry hoor maar is dit de jeugd van nu?

Zal wel een ouwe doos zijn, maar dat ik die leeftijd had, deed je dat niet gezellig samen met je vriendinin een vreemd huis, en vreemde gasten. Where's the romance...

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:23

Kiwipitje schreef:
Loesss schreef:
Of eentje die het zelf ook niet bekend wil hebben. Een getrouwde zakenman ofzo :))

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:25

Ik vraag me vooral af waarom mensen dit zo op internet knallen? :roll: Ik word oud, denk ik :\

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:25

Anneke schreef:
16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.
Sorry hoor maar is dit de jeugd van nu?

Zal wel een ouwe doos zijn, maar dat ik die leeftijd had, deed je dat niet gezellig samen met je vriendinin een vreemd huis, en vreemde gasten. Where's the romance...

Naja, ik vind het wel raar dat TS zich meer zorgen maakt over de roddels dan het feit dat ze gigantisch gebruik is door een dude die nota bene een vriendin heeft. En dan ben je pas 16.

Lau

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 12:29

Eigelijk maak ik mij op dit moment over dat hele gedoe zorgen dat ik het nu even niet meer weet.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:29

Kiwipitje schreef:
lovestimba schreef:

Ik vind pijpen ook "erger" als seks _O- Op de een of andere manier hoor :')
Ik zou sneller seks hebben met een jongen als hem pijpen.. :+ (gelukkig ben ik inmiddels alweer 2 jaar bij dezelfde)

Vjestagirl

Je gaat met iemand naar bed die je niet kent (want anders had je wel geweten dat hij een vriendin heeft), en dan is je grootste zorg 'oh jee, ze vinden me een slet' en je maakt je druk over dat jongens dat wel 'mogen' en jij niet?

Misschien, heel misschien moet je je eens zorgen gaan maken over het feit dat je met mensen naar bed gaat die je kent. En misschien moet je je eens druk maken over het feit dat je naar bed gaat met mensen die je niet kent.

Dat de hele school er nu achter is gekomen: ja, daar had je natuurlijk op kunnen wachten. Dat ze je een slet vinden vind ik eerlijk gezegd ook niet zo raar. Ik zou me drukker maken over het feit dat je met iemand naar bed bent geweest, dan om dat ze denken dat je hem gepijpt hebt ipv ermee geslapen hebt...

AlexandraM

tis helaas nog steeds zo dat mannen die veel vrouwen in bed krijgen stoer zijn en vrouwen een H**r

oneerlijk i know...tevens ben je jong dus heb je met heel onvolwassen mensen te maken.. ik was toen ik vaker niet op school was rond mn 15de ook vanalles...

eerst had ik de ziekte van pfeiffer, toen was ik opeens verkracht door een goede vriend van me en toen was ik daar opeens zwanger van... denk jee jongens A ik ben maagd, B hij zou me NOOIT verkeerd aanraken en C ik zit gvd gewoon thuis :S

en allemaal omdat 1 jongen boos op mij was omdat zn vriendinnetje ruzie met me had (ook om helemaal niks, dat ik denk van t zal wel allemaal)

Mensen roddelen nu eenmaal graag, en op die leeftijd zijn ze er sowieso heel gevoelig voor. Enige dat je kunt doen en meestal t beste werkt is je hoofd hoog houden en doen alsof het je helemaal niks doet... jij weet immers wat waar is en wat niet. Uiteindelijk waait het idd wel over. Nu is het poedersuiker dat weet ik...Of je praat erover met je mentor of de gene die de roddel begonnen is.

Buiten dit alles vind ik het zelf ook erg stom dat je sex hebt met iemand die je ook wel eens vaker gezien hebt..en dat de eerste x dat jullie zoenen (heb wat meer respect voor jezelf!)
Ik vind dat er niks mis is als je later eens een one night stand hebt mits t gebeurt omdat jullie je gewoon onwijs tot elkaar aangetrokken voelen, maar kom op! je bent pas 16.. veel word verward met andere dingen rond die leeftijd.. En mede om zoon situatie als waar je nu in zit te vermijden zou ik gewoon een vriendje zoeken...

Succes ermee iig