Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dhani schreef:M_Vainqueur schreef:Ja en dan heb je 1 spin gevangen, maar dan zit zn maatje(zijn altijd samen:)) nog lekker onder je bed, of in je dekbed:)
Dat is de reinste onzin trouwens. ik heb er altijd maar eentje in huis! die ander is echt nergens gevonden hoor! nooit niet

Tieme schreef:Dhani schreef:Dat is de reinste onzin trouwens. ik heb er altijd maar eentje in huis! die ander is echt nergens gevonden hoor! nooit niet
Is geen onzin. is algemeen bekend dat het meestal paartjes zijn. Dat jij hem niet vindt, betekend niet dat hij er niet is

Dhani schreef:M_Vainqueur schreef:Ja en dan heb je 1 spin gevangen, maar dan zit zn maatje(zijn altijd samen:)) nog lekker onder je bed, of in je dekbed:)
Dat is de reinste onzin trouwens. ik heb er altijd maar eentje in huis! die ander is echt nergens gevonden hoor! nooit niet
Ik had toen ik nog op kamers zat een hele invasie
5 in een behoorlijke korte tijd, ik denk dat ze ofwel gezellig samen maatjes deelden, of nummertje 6 is 'm gauw gesmeerd
Tenzij ze de kruisspin die ik later tegen kwam in de douchecabine leuk vonden

En was daarna plat 

ik leg nog even te bokken in bed en dat word dus niet slapen vannacht maar kan het echt niet laten om zulke topics te openen
Tieme schreef:Renske_W schreef:Ik ook niet, maar kan moeilijk tot morgenvroeg 8 uur als de poets komt op een stoel blijven staan
En op die stoel sta je ook niet veilig want spinnen kunnen klimmen he
... Waarom heb ik dit topic geopend? Ik ben echt niet bang voor spinnen, maar zoals ik in dat andere topic al neer had gezet, zat hier laatst zo'n reus met van die hele grote dikke lange poten, in mijn slaapkamer, voor mijn bed! Dat ding was verschrikkelijk, en ik was al blij dat iemand hem buiten heeft gezet, maar nu ik lees dat er altijd 2 zijn...
Nu ben ik echt bang..
brrrrrr Dhani schreef:M_Vainqueur schreef:Ja en dan heb je 1 spin gevangen, maar dan zit zn maatje(zijn altijd samen:)) nog lekker onder je bed, of in je dekbed:)