Kunnen 2 hamsters bij elkaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:36

Ik heb het ook over goudhamsters gehad. Bij mij gingen de vrouwtjes altijd goed, en de mannetjes nooit. Dat het bij anderen anders ging kan best zijn, maar wat ik al zei dat zijn gewoon andere ervaringen. En ik kan alleen over mijn ervaringen vertellen. De dwerghamsters heb ik ook bij elkaar kunnen zetten. (de vrouwtjes dan) (Mannetjes heb ik niet gehad).

Bij andere hamstersoorten weet ik het niet want die heb ik nooit gehad.

In ieder geval nogmaals Veel Succes Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:46

Gaaf dat dat goed ging met twee goudhamsters, dat is echt een zeldzaamheid.
Ik zou het verder ook niemand aanraden om het uit te proberen om twee goudhamster samen te zetten, je weet niet wat je ziet als die gaan vechten!

Robyn schreef:
Ik heb het ook over goudhamsters gehad. Bij mij gingen de vrouwtjes altijd goed, en de mannetjes nooit. Dat het bij anderen anders ging kan best zijn, maar wat ik al zei dat zijn gewoon andere ervaringen. En ik kan alleen over mijn ervaringen vertellen. De dwerghamsters heb ik ook bij elkaar kunnen zetten. (de vrouwtjes dan) (Mannetjes heb ik niet gehad).

Bij andere hamstersoorten weet ik het niet want die heb ik nooit gehad.

In ieder geval nogmaals Veel Succes Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:48

Harstikke leuk wat ze allemaal zeggen. Ik heb 35 goudhamster gehad. 10 mannen, en 25 vrouwen. De vrouwen zaten in een hok van 1 bij 2 m, de mannen in een hok van 1 bok 50 of zoiets.
Bij de mannen was er weleens ruzie, jah, lag er ook weleens 1 open, maar bij de vrouwen heb ik nooit geen last gehad

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:53

Dat is mijn ervaring dus ook en wij hadden er nog meer. Bloos!
Als het hok maar groot genoeg is gaat het eigenlijk altijd goed is mijn ervaring.

stef schreef:
Harstikke leuk wat ze allemaal zeggen. Ik heb 35 goudhamster gehad. 10 mannen, en 25 vrouwen. De vrouwen zaten in een hok van 1 bij 2 m, de mannen in een hok van 1 bok 50 of zoiets.
Bij de mannen was er weleens ruzie, jah, lag er ook weleens 1 open, maar bij de vrouwen heb ik nooit geen last gehad

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 16:39

Ik heb ook altoijd geleerd apart. Als de dieren in het wild ook apart leven, waarom zou je ze dan voor jouw plezier wel samen zetten?
Overigens, mijn huidige hamster was heel angstig (begon te krijsen als ik m vastpakte Haha! ) en die is helemaal tam geworden, die loopt nu vrolijk over me heen als ik op de bank lig Tong uitsteken

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 16:44

Goudhamsters leven in het wild apart en kunnen dus ook niet samengehouden worden.
Dwerghamsters (met uitzondering van de Chineese Dwerghamster) leven in het wild in groepen en kunnen dus ook thuis in groepen gehouden worden als de kooi groot genoeg is.

Jacksel schreef:
Ik heb ook altoijd geleerd apart. Als de dieren in het wild ook apart leven, waarom zou je ze dan voor jouw plezier wel samen zetten?
Overigens, mijn huidige hamster was heel angstig (begon te krijsen als ik m vastpakte Haha! ) en die is helemaal tam geworden, die loopt nu vrolijk over me heen als ik op de bank lig Tong uitsteken

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:44

ThePast03"]
Goudhamsters leven in het wild apart en kunnen dus ook niet samengehouden worden.
Dwerghamsters (met uitzondering van de Chineese Dwerghamster) leven in het wild in groepen en kunnen dus ook thuis in groepen gehouden worden als de kooi groot genoeg is.

[quote="Jacksel schreef:
[/quote]

Nou bij osn gaat het prima hoor

2 vrouwtjes.
Altijd samen enz!
2 goudhamsters!