Ik wil gabyfedde onwijs bedanken voor de mooie vlinder foto. De kaart is nu klaar en ontzettend mooi geworden.
Jolliegirl: Dat is Fleur, mijn Mérens en we staan nog steeds bij Dijkshoorn.
Ze was inderdaad gek op alle drachtige merrie's, ik heb complete naslagwerken hier liggen vanaf 2004, toen is mijn eerste veulentje geboren en is ze verslaafd geraakt aan het volgen van merrie's. Hoevaak ik wel niet de computer heb horen hinniken 's nachts... Ze vond het altijd een leuke tijd.
Mijn moeder voelde zich al een tijd niet lekker, en nadat spontaan haar sleutelbeen was gebroken, is ze de medische molen in gegaan. Op 10 februari werden we gebeld, dat ze naar het ziekenhuis moest komen en hebben we een verschrikkelijke uitslag gekregen. Ongeneeselijk ziek, en niet meer te helpen.
Ze heeft eerst nog 2,5 week in het ziekenhuis gelegen omdat ze wel nog iets konden doen, om haar toen even te verlichten. Daarna mocht ze heerlijk mee met ons naar huis en hebben we nog, ondanks de pijn en het verdriet toch nog even met elkaar genoten. De laatste dagen ging het steeds minder en gister het allemaal zo snel gegaan, maar zijn m'n broertje en ik en haar zussen tot het laatste moment bij haar gebleven.
Ze heeft nu rust, geen pijn meer en vliegt in een mooie vlinder door de lucht..
ThePast03
Geplaatst: 18-03-11 16:29
Hier schrik ik ook heel erg van, kende je moeder ook uit de Barncamtopics als een hele lieve vrouw. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
MarijeR
Geplaatst: 18-03-11 16:34
Heel veel sterkte Daisy! Ik ken jou en je moeder ook van de DBT en Barncam topics en schrik van dit bericht. Amper 3 maanden geleden reageerde ze nog in het topic over het overlijden van mijn moeder en nu dit. En ook zo vreselijk snel gegaan dus...
Heel veel sterkte, ook voor je broertje en de rest van de familie
Harmonie6
Geplaatst: 18-03-11 16:35
Gecondoleerd met dit enorme verlies , heel veel sterkte.