Mooie deal!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar inderdaad een boer zoeken is dan altijd handig!
Kim90 schreef:je landrover heeft zeker geen ingebouwde lier? anders had je die nog aan een boom kunnen vastmaken en hem er zelf uit laten trekken.
Misschien kan dat bergings bedrijf nog wat voor je idd, en anders de anwb bellen?
Haha.....
Ze zeggen wel eens, leedvermaak is het beste vermaak en in dit geval klopt dat wel! Als bestuurslid van een 4x4-vereniging (4x4 Het Noorden) kan ik hier wel smakelijk om lachen. Ik verzorg ook het clubblad en daar hebben al heeeeeeeeel veel 'mudders' in gestaan in een vergelijkbare situatie
Gewoon plompverloren ergens induiken, en *splotsj* tot je bodemplaat (of nog veel dieper) in de sjampa whahaha... Ik zou er zelf trouwens ook enorm om kunnen lachen hoor, als ik er zelf stond. De slappe lach is mij niet vreemd.
(toch enigszins serieus bedoeld hoor!)
.

Heb helaas geen foto's van de extra landrovers die 'snachts kwamen, toen was telefoon leeg
MarliesV schreef:Geweldig dat die bouwvakkers je willen helpen voor een portie kippenpoten.
Heb je nog een lekkere poetsbeurt aan als je hem er straks uit hebt. Geniale actie, blond?
Lichtblond zelfs, heb vorige week een poging gedaan om het donkerblond/bruin te verven maar dat mocht blijkbaar niet baten....Je komt er nooit meer vanaf

Gerbenfroh schreef:Oh, doen we wel vaker als we een stuk braak-gebied zien, daarom hebben we een Landrover.![]()
![]()
Vind het ook heel lachwekkend
We gaan er een jaar mee naar Azie..Nog even oefenen dus *gaat op zoek naar modder-kennis boekje HAHA