HELP! Iemand met tractor/takel oid(met lier?) omg. Nijmegen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:36

_O-

Mooie deal! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:37

Mooie deal :D . met een beetje pech halen ze er politie bij, omdat je daar niet mag komen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:38

oh geweldig! je staat er wel lekker banketstaaf bij zo :') maar inderdaad een boer zoeken is dan altijd handig!
M'n vriend woont ook op de klein, in de winter heb je daar ook van die heerlijke sneeuwduinen op de weg, maar ik maak me nooit zo'n zorgen als ik daar met de auto rij en die glibberige berm in moet, elke zoveel honderd meter staat er een grote boerderij dus altijd wel iemand die je er weer uit kan krijgen :P

Fijn dat het probleem opgelost is en jullie vanavond de auto er hopelijk succesvol weer uit hebben! mag je eerst wel even lekker door de wasstraat, want klei er weer afkrijgen is ook een drama :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:38

niet aardig van mij maar wel geniaal!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:40

Gelukkig dat er hulptroepen klaarstaan vandmiddag, ik zal even opletten als ik naar huis rij straks, dan kom ik erlangs, sterkte.

Ach zo hebben mijn collega en ik de brandweer-landrover een keer vastgereden op het strand, en moesten we door de unimog van de reddingsbrigade losgetrokken worden, Hebben we ook de rest van het seizoen moeten horen ;-)

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:41

Dus jij gaat vandaag kippenpoten braden?
Haha, heerlijk van die lekkere simpele mensen die voor een kippenpoot je auto uit de modder trekken

Geniaal!

@Delphi2, dat is idd ook wel geniaal hahaha
Kan me voorstellen dat je dit soort dingen nog lang moet aanhoren ;)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:41

Goss, ik moest toch ook wel even grinniken toen ik deze foto zag hoor! Mooie stunt. Ik hoop dat je dit niet in azië krijgt. Al zijn de mensen daar wel handig mee denk ik. Een vriend had dat met een ambulance in afrika, een hele middag ploeteren en het ding was uiteindelijk weer los. Alles met de hand ;)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:43

Wel makkelijk in ruil voor Kippenpoot :+
Klopt, bergingsbedrijf Houterman zit in Lent, bijna naast het station :)

eempiej

Re: HELP! Iemand met tractor/takel oid(met lier?) omg. Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:43

Wel een leuke uitdaging voor een bergingsbedrijf denk ik ;)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:44

Gerbenfroh schreef:
HAHAHAH heerlijk die reacties!

Er waren bouwvakkers en einde van de dag halen ze 'm eruit met een dikke sjovel. In ruil voor kippenpoten _O-

_O- HAHAH!!

Braadse :P

fjordjes

Leuke foto's voor op vastgereden.nl :D

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 11:44

Kim90 schreef:
je landrover heeft zeker geen ingebouwde lier? anders had je die nog aan een boom kunnen vastmaken en hem er zelf uit laten trekken.

Misschien kan dat bergings bedrijf nog wat voor je idd, en anders de anwb bellen? :+

'betreden op eigen risico' stond er...Denk dat dat niet telt _O- Haha.....

Hoop dat de klei m'n beessie niet helemaal op heeft gezogen vanmiddag...

*gaat kippenpoten halen _O-

Siers83

Erg banketstaaf, maar wel weer grappig voor ons bokkers := :=
Maar je hebt een mooie deal gedaan, in ruil voor kippenpoten. Dus als je naar azie gaat: Heeeeeel veeeeel kippenpoten meenemen! _O-

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:46

He sjips, ben ik niet aan het werk doen jullie dit. ;) :D als ik aan het werk was geweest was ik wel even langs gekomen met :9k

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:47

Hahahah jeetje echt weer een Laus-Actie.. :') Fijn dat ze komen helpen iig! :)

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:49

De anwb bellen... Hahahaha daar zullen ze blij mee zijn!
Leuke deal TS, Maarre.... je zit goed vast zeg.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:51

In Azie je zet je er een olifant voor, die trekt hem zo los uit dit soort klei. :))

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:51

Whahahaha!

En eet smakelijk!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:52

:') Ze zeggen wel eens, leedvermaak is het beste vermaak en in dit geval klopt dat wel! Als bestuurslid van een 4x4-vereniging (4x4 Het Noorden) kan ik hier wel smakelijk om lachen. Ik verzorg ook het clubblad en daar hebben al heeeeeeeeel veel 'mudders' in gestaan in een vergelijkbare situatie :D Gewoon plompverloren ergens induiken, en *splotsj* tot je bodemplaat (of nog veel dieper) in de sjampa whahaha... Ik zou er zelf trouwens ook enorm om kunnen lachen hoor, als ik er zelf stond. De slappe lach is mij niet vreemd.

Ga je foto's maken van de 'redding'? Ik heb nog wel een plaatsje vrij in het eerstvolgende blad, dus als je het wel humor vindt om in full-color te worden vermeld is dit je kans ;) (toch enigszins serieus bedoeld hoor!)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:53

Geweldig dat die bouwvakkers je willen helpen voor een portie kippenpoten.

Heb je nog een lekkere poetsbeurt aan als je hem er straks uit hebt. Geniale actie, blond :') ?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:55

Haha geweldige actie! Zelf zit ik ook regelmatig vast met onze jeep, maar ik ben er tot nu toe wel altijd zelf uit kunnen komen *klopt af*. Ben wel al een aantal keer gered moeten worden als ik met de heftruck of zitmaaier vast was blijven hangen, dus ik zal je niet uitlachen :')

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 11:55

Hahaha, moet eerlijk zeggen dat ik ook al zo'n actie gehad heb.... :o :D .

Het leukste was dat iedereen dat dat ze blondies 4x4 er wel even uit zouden rijden.... uiteindelijk ook met man en macht én tractor gelukt, de auto zag er uit, echt niet meer normaal. Volgende dag mijn docher ermee naar school gebracht..., staat de moeder van een klasgenootje te kijken..., ik zo van tja, ik zat vast, hij moet nog gepoetst, stoere opmerking van haar: ik dacht eigenlijk: "eindelijk eens iemand die zo'n auto écht nodig heeft...." :+ :+ :+

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 11:58

Haha die verhalen en reacties hier, ga helemaal stuk! _O-

Jaa ga foto's maken haha, zal m'n camera meenemen in plaats van telefoon van gister. Zal zo even wat meer foto's van gisteravond uploaden _O- Heb helaas geen foto's van de extra landrovers die 'snachts kwamen, toen was telefoon leeg :P

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 11:58

MarliesV schreef:
Geweldig dat die bouwvakkers je willen helpen voor een portie kippenpoten.

Heb je nog een lekkere poetsbeurt aan als je hem er straks uit hebt. Geniale actie, blond :') ?

Jep! :D :D Lichtblond zelfs, heb vorige week een poging gedaan om het donkerblond/bruin te verven maar dat mocht blijkbaar niet baten....Je komt er nooit meer vanaf :')

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 12:00

Gerbenfroh schreef:
Oh, doen we wel vaker als we een stuk braak-gebied zien, daarom hebben we een Landrover. :D :D :D Vind het ook heel lachwekkend _O- We gaan er een jaar mee naar Azie..Nog even oefenen dus *gaat op zoek naar modder-kennis boekje HAHA

tsjah.. toevallig wonen mijn ouders daar achter (paar honderd meter vandaan) en denk ik vrij exact te weten waar dit is (met behulp van je omschrijving)..
Maar om eerlijk te zijn vindt ik het niet een hele handige plek om met een auto in te gaan, er staan een einde verderop namelijk allemaal borden dat er drijfzand is. Ik ben er ook wel eens met mijn paard in gegaan(per ongelijk), die was ook bijna weg.