Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aquafan2 schreef:Voor mij is het een erg "hard"woord waar ik direct verdriet van krijg als ik het hoor of lees en dan ga ik direct terug in de tijd...daniel den hoed, begravenis etc en daar wil ik niet aan denken dus vandaar typ ik k*nker
MarcoBorsato schreef:aerdenhout1 schreef:Ik zit al aardig wat jaartjes op bokt, maar ben het nog nooit tegen gekomen.
In welk forum komt dit voor dan?
search.php?keywords=k*nker&terms=all&author=&fhk=on&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=1000&t=0&submit=Zoeken
Is het te zien? Aanleiding voor dit topic was een meisje in het tattootopic, dat niet wilt reageren hier helaas.
aquafan2 schreef:Voor mij is het een erg "hard"woord waar ik direct verdriet van krijg als ik het hoor of lees en dan ga ik direct terug in de tijd...daniel den hoed, begravenis etc en daar wil ik niet aan denken dus vandaar typ ik k*nker
Jilletje schreef:ik heb n keer n groepje jongens in de trein aangesproken op hun taalgebruik waar in alles kanker was, kon toen zelf ook de kanker krijgen, heb toen ze uitstapte even mn been uitgestoken![]()
mensen die deze ziekte nodig hebben om zich uit te drukken zijn echt laag.
hoewel ik het ook echt gek vind als mensen het woord kanker niet willen uitspreken als het niet word gebruikt als scheldwoord.
door het te zeggen krijg je echt niet zelf opeens kanker.
MarcoBorsato schreef:aquafan2 schreef:Voor mij is het een erg "hard"woord waar ik direct verdriet van krijg als ik het hoor of lees en dan ga ik direct terug in de tijd...daniel den hoed, begravenis etc en daar wil ik niet aan denken dus vandaar typ ik k*nker
Maar hoe wordt het minder hard dan? Er blijft kanker staan, of je er een sterretje bij neer zet of niet. Ik denk dat niemand leuke associaties heeft met kanker, en ik baal er van dat het nu in mijn dagelijks leven zit, kanker of k*nker betekent hetzelfde.
MarcoBorsato schreef:Ik probeer me echt in te leven in mensen die het moeilijk vinden om te typen, maar het zit er gewoon niet in denk ik.