Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Wel grappig dat weer de mensen zonder kinderen het hardst zijn mening doordrukken....
Maar goed ik ben weg hier
benangelique schreef:als ouder mag je eisen dat dit eruit gehaald wordt. ook dit kan je via het amk spelen overigens.
justdiesel, ik dram niet door. ik zeg ook niet dat er een melding gemaakt MOET worden. ik ben alleen van mening dat je beter te vaak kan bellen dan te weinig omdat er nog veel verborgen blijft (omdat mensen te lang afwachten of niet willen/durven melden).
wanneer je hond ziek is en je het neit vertrouwt bel je toch ook de dierenarts voor advies? eigenlijk moet je het amk ook als zodanig benaderen het is dan ook een ADVIES en meldpunt kindermishandeling.
Jolliegirl schreef:De naam die je moet geven is om ervoor te zorgen dat er enkel serieuze meldingen gedaan worden.
En terecht....
apple01 schreef:@deangelique dan geef je een valse naam op...? Of je zegt dat je je dan terug trekt omdat je vang bent.
Stom dat dat niet anoniem is!! Stel je hebt een buurman 2 m breed, 2 m hoog. Die zijn kinderen en vrouw in elkaar mept durf jij het dan te zeggen? Mij niet gezien...
benangelique schreef:justdiesel schreef:Wel grappig dat weer de mensen zonder kinderen het hardst zijn mening doordrukken....
Maar goed ik ben weg hier
ik heb wel een kind overigens... lekker kort door de bocht weer. krijg je je zin niet soms?
Sophie_midas schreef:Eerlijk gezegd zou ik er nog even mee wachten.
Mijn broer was vroeger een moeilijk kind (ahdh) en daardoor was er bij ons ook vaak ruzie thuis. En ja, daar hoorde ook geschreeuw en gehuil bij en door de kamer vliegende spullen. Betekend niet gelijk dat er mishandeld werd.![]()
Als je pas echt duidelijke signalen gaat zien of als het echt te vaak gebeurt dan kan een melding altijd nog.
Ik weet niet wat je band met je buren is maar kan je niet een keer bij haar langs gaan om te vragen hoe het gaat? Ze zal natuurlijk niet toegeven dat ze haar kinderen mishandeld (áls dat het geval is) maar misschien heeft ze het wel hartstikke zwaar met twee 11 jarigen en kan ze wel wat hulp gebruiken? Lijkt me fijner voor haar dat je gewoon naar haar toe gaat dan dat ze straks (al dan niet vals) beschuldigt wordt voor mishandeling...