Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
PaysBas schreef:Daarintegen zijn de vaste kosten ook gestegen :-(
verder vind ik dat voor veel zaken het € teken er voor gezet is en het hierdoor twee keer zo duur is geworden. Bijv. Simpel voorbeeld vroeger (klinkt idd heel oud) kostte de komkommer 1,-- gulden. Nu is dat dus €0,79 super slim toch.
Inderdaad dit was mege off topic
Maar volgens mij zeg je het goed, je vind dat veel zaken 2x zo duur zijn geworden, of het zo is betwijfel ik. 
Dan s op zoek gaan naar True Religion!
Of Rock & Republic. Zijn wel dure broeken vandaar mijn vraag naar USA plannen. Dan is dat wel iets om mee te nemen (letterlijk en figuurlijk). 

.
) maar bij mij zitten broeken van de mango altijd erg goed! hoef er dan ook geen riem bij om te doen, als ik ga zitten ziet niemand mijn bilspleet, ze sluiten goe en mooi aan en zijn rond de 50eu.
zag ook iemand die only aanraadde, maar die zitten bij mij juist het minst goed.
en korte pootjes .
en dat voor iemand die normaal weken op zoek is. Aanrader
) dus daar heb ik een maat groter voor nodig dan voor mijn taille. Met als gevolg dat een broek die goed om mijn benen zit 'gaapt' bij mijn taille en een broek die om mijn taille past mijn benen in rollades perst
mirandah schreef:gaapje schreef:Ik heb ook 28/30, ik zou zeggen ....loop is bij only naar binnen .
Genoeg in deze maat .
Ik heb deze maat ook en deze zijn er bijna nooit bij de only.