Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:04

Kaula schreef:
Maar lelijk zijn is geen feit, maar een mening. Dus je kunt nooit zeggen dat de oudste het lelijkst is.
Misschien vind iemand anders jouw broer wel veel knapper dan jou.

Ik snap wat je bedoeld, maar dat kan dus echt niet :Y)
Ik zal kijken of ik een voorbeeldfoto van ons samen kan vinden, dan snap je wat ik bedoel.

Ook bij de mensen uit mijn voorbeelden, is de oudste ongetwijfeld de lelijkste. Geen discussie over mogelijk.
Ze zijn echt niet allemaal lelijk, maar de jongere kinderen overtreffen de oudste toch echt.

Ladybird
Moderator Algemeen

Wat een rare stelling... ik wil er gewoon niet eens over oordelen.. ik zit ook heel anders in mekaar als mn zusjes.. zij doen meer aan hun uiterlijk als dat ik doe.. maar vind het raar om te zeggen dat de oudete dan maar de lelijkste is.. iederen heeft zijn eigen ding.. de een is mooi, de ander minder. de een is knap de ander eheft zijn andere gaven.. misschien vin djij je zelf wel heel knap, maar vind ik jou broer knapper... beetje rare stellign vind ik dit..

je zult ook maar een zus hebben die even op internet plant dat je broer lelijker is.. :7

Anoniem

De gustibus non est disputandum...

Elk mens is mooi.

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:05

Haha, dit vind ik echt raar..
Het is toch ook een persoonlijke smaak wat mooi en lelijk is?
En daarnaast is het me niet echt opgevallen.. Tenminste, ik vind niet dat mijn broertje nou zo mooi is :P
Laatst bijgewerkt door Anne_26 op 05-03-11 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:05

Mwaa ik weet niet. Ik vind mezelf nou niet echt stukken knapper ofzo dan mn zus, maar zij is ook niet veel mooier dan mij ofzo.
Is wel zo een vriendin dat ik haar toch echt wel mooier vind dan haar oudere zus := Maar omgekeerd ook, een andere vriendin heeft een jonger zusje en die vind ik dus echt niet knapper dan haar.
Maarja, blijft natuurlijk altijd een mening en geen feit ;)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:06

Ja, het is vaak een combinatie met de uitstraling die iemand heeft, waarom je iemand knap/mooi vindt.
Als iemand 'mooi' is maar altijd ontevreden/chagrijnig kijkt is er weinig moois meer aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:06

loesje688 schreef:
Wat een rare stelling :')

Wie bepaalt wat mooi en wat lelijk is?

1-0! Amen _/-\o_

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:07

Oh, dus ouders die maar 1 kind kunnen krijgen hebben geen kans op een mooi kind :+?

Of zou het kind wat eventueel ná mij was gekomen, nóg mooier zijn geweest? Onmogelijk :') _O-

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:08

Ik ben de jongste.. :+

Maar ik vind dat ik en mijn broer wel ongeveer gelijk zijn in 'knapheid'.

Maar het verschild natuurlijk heel erg omdat hij een jongen is. Want we hebben dezelfde genen maar of dat nu knapper uitvalt bij de jongen of het meisje is natuurlijk niet te zeggen.

We hebben wel een stiefbroer (alleen van onze vader) en die vind ik persoonlijk wel minder knap dan ons. ;)

Caira

Ik stel voor dat we een statje gaan maken met meest lelijke topics, ik denk dat je dan wel hoog zal eindigen hoor. Pff wat een onzin dit!

Werecat

mika11 schreef:
Ja, het is vaak een combinatie met de uitstraling die iemand heeft, waarom je iemand knap/mooi vindt.
Als iemand 'mooi' is maar altijd ontevreden/chagrijnig kijkt is er weinig moois meer aan.

_/-\o_

Mijn jongste zusje is echt een knap meisje, maar omdat ze altijd gilt/krijst boos kijkt en weet ik veel wat nog meer doet, is ze echt niet meer de knapste hoor! Ik vind het trouwens ook onzin, de lelijkste. Het gaat om het karakter, verder over niks.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:09

Nou er is echt wel een verschil tussen echt lelijk en echt mooi. En dat heeft dan ook weer niet alles met aantrekkelijk te maken... Moeilijk verhaal.

Maar broer en zus gaan hier in dit huishouden gelijk op denk ik.

Elliebelle

hahahah natuurlijk!! Ik ben ook de jongste.

8nnemiek

Haha wat een stelling :')

Wat ik wel altijd zie is dat de jongere zusjes altijd sneller volwassen willen zijn, en zich dus meer opmaken en meer met mode enzo bezig zijn. De jongere broers zijn ook vaak wat ijdeler vind ik.. Als je dat met mooi zijn bedoelt, dan ja.. Maar echt qua uiterlijk, bouw enz.. nee dat kan natuurlijk helemaal niet. Mijn jongere zusje heeft in dr gezicht en dr handen veel meer weg van mn pa en qua bouw meer van mn ma, en ik juist andersom en ben dus vrij smal gebouwd met een wat fijner gezicht/handen. Maar qua kleding/make-up is mn zusje dus wel weer heel modebewust, en ik totaal niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:11

Shanna schreef:
Ben je dan ook echt de knapste thuis?
Zie mijn voorbeeld van mn nichtjes, ook daar is de oudste absoluut niet lelijk, maar als je haar naast haar zusjes op de foto ziet is zij toch echt het minst mooi van de 3.

Ja ik ben toch echt de mooiste, mijn middelste zusje is kleiner dan mij waardoor ze meer een propje is (Ik heb een mooie lengte) en mijn jongste zus heeft het ook niet nét helemaal. Nee ik ben erg tevreden en om terug te komen op jou stelling het klopt dus niet!

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:12

Mijn moeder komt uit een gezin van 9 kinderen, dan zou mijn jongste tante dus ontzettend knap moeten zijn.
Nou, ze is echt niet knapper dan haar andere zussen, ze lijken allemaal op elkaar.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:12

Ik vind mezelf inderdaad lelijker dan me oudere zus.

Bij mn nichtjes, is de jongste juist het knapste.

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:13

Waar je je al niet druk om kan maken :')

Ik vind deze stelling maar apart maar oké.
Zelf ben ik het niet eens met de stelling, zie genoeg mensen die de oudste zijn kwa broertjes/zusjes maar die zijn vaak echt niet het "lelijkst".
Maar het hangt er maar net vanaf wat iemand mooi of lelijk vind, daar heeft iedereen weer een eigen mening over ;)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:13

Ja, ik ben de jongste thuis en absoluut de knapste :j

Ik vind het een beetje een onzin-stelling. Wat nou als mensen maar 1 kind krijgen? Bovendien is 'mooi' of 'knap' een heel rekbaar begrip en voor iedereen verschillend.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:18

wat een idiote vraagstelling dus mensen met een enigst kind hebben altijd een lelijkerd, hahahaha
bij mij klopt je stelling in ieder geval al niet, mijn zusje is klein en gezet en ik lang en normaal/slank en ik ben 7 jaar ouder, maar lelijk nee, nu jij weer! :P
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 05-03-11 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:18

Sonja schreef:
De gustibus non est disputandum...

Elk mens is mooi.

_/-\o_

Lekkere zus trouwens.. ''Niemand kan mijn broer mooier vinden'' :x
Laatst bijgewerkt door MarJon op 05-03-11 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:21

Schoonheid is een relatief begrip.
Ieder mens heeft iets moois over zich heen en dat komt meestal van binnenuit. Uitstraling kan iemand heel mooi maken.

Ik vind je topic nogal respectloos overkomen, misschien zelfs wat arrogant.
("Het kan niet dat iemand mijn broer knapper vindt dan mij." Wat is dat voor onzin? :? )
Verder snap ik niet zo goed waarom je je daarmee bezig houdt..

Flying_Angel

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:22

Ik heb alleen maar knappe mensen in de familie :+
Ik vind dit totaal nergens op slaan eigenlijk, zoals gezegd wordt lelijk of mooi is een mening en geen feit. En ik vind het nogal bot overkomen. De oudste is het lelijkst bij die en die..

Ik snap de reden van dit topic ook niet :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:25

Roosch schreef:
Schoonheid is een relatief begrip.
Ieder mens heeft iets moois over zich heen en dat komt meestal van binnenuit. Uitstraling kan iemand heel mooi maken.

Ik vind je topic nogal respectloos overkomen, misschien zelfs wat arrogant.
("Het kan niet dat iemand mijn broer knapper vindt dan mij." Wat is dat voor onzin? :? )
Verder snap ik niet zo goed waarom je je daarmee bezig houdt..

Idd, leuk voor de broer, als hij dit ooit leest arme jongen. :(:) :+

Ieder mens heeft wel wat moois... mooi, knap, aantrekkelijk, dat hoeft niet allemaal samen te gaan maar zo heeft iedereen wel wat.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:26

Ik snap indd ook de rede van het topic ook niet.
Maar we lijken alle 3 wel redelijk op elkaar, dus niemand is lelijk of knap bij ons :)