Marieke_K schreef:Je kan wel een volmacht regelen bij de notaris, dat jij ook voor je man kan/mag tekenen. Althans, zo hebben wij ons huis gekocht (man zat op zee..)
zo hebben wij het ook gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kazan schreef:we hebben het CAO door gespit en er staat idd dat hij recht heeft op 2verhuisdagen.
Ik wacht vanmiddag eventjes af want de 2e baas gaat met de 1e baas praten er over en als er dan nog niets uit gekomen is dan ga ik de notaris bellen voor volmacht en verhaal ik de kosten op zijn baas.
Brainless schreef:Niet bij een overdracht van een huis.
DDDMakkink schreef:tjonge jonge wat een **** baas zeg
hij hoeft toch geen uren vrij te nemen het is even heen en weer tekenen en dan kan hij weer aan het werkwat nou als jij (ik hoop het echt niet en klop het gelijk even af)onder een auto terecht komt en naar het ziekenhuis word gebracht???
mag hij zeker ook niet weg omdat ze geen invaller hebben
maar ach zo ken ik een nog gekker verhaal
ik ken iemand die helemaal geen vrij kreeg voor haar verhuizing
andere mensen stonden toen uiteindelijk haar spullen te verhuizen toen zij aan het werk was![]()
![]()
![]()
maar oh wee als de grote baas weg moet morgen dan kan het ineens wel
PPPeet schreef:Quellian schreef:Ziekmelden!
Wat een gek die baas.
Jij hebt zeker geen eigen bedrijf of ervaring met een eigen bedrijf?
DDDMakkink schreef:nee maar zowel op de vrachtwagen als chirurg valt er wel wat te regelen
als je als chirurg nu al weet dat je volgende week iets heb dan houden ze die dag rooster vrij of minder operaties ofzo
in mijn ogen valt er altijd wel wat te regelen
ook als vrachtwagenchauffeur kan je ruilen oid
was met een vriend van mij ook toen zijn zoon geboren werd die belde s'avonds dat hij de volgende dag niet kwam en dat was toen ook geen probleem
er valt overal altijd wel iets aan te doen
maar het ligd aan de baas of die wilt
want vaak is het om het willen en niet om het kunnen