Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:12

Wat erg dat je dit meegemaakt hebt. Aan het meisje weet je gelijk wat je hebt, dit is geen vriendin van je. Kan je ook geen klacht indienen bij TDF over die meiden? Ik neem aan dat zij ook geen geweld accepteren en misschien dat ze het nu beter in de gaten moeten gaan houden?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:19

Wat een verhaal zeg! Maar wat is dat voor een pauper disco als de beveiliging al die tijd niets doet? :=

Wamhorse

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:29

Poehh wat een naar verhaal. Ik zou zeker aangifte doen, ook al herken je ze niet dit hoort bij de politie. Als ze ooit weer eens iemand te grazen nemen en die herkent ze wel dan word er misschien ook weer naar jou aangifte gekeken. VErder die "vriendin"van je, als ze echt alsnog een vriendin wilt zijn dan geeft zij ook een verklaring aan de politie. Zij heeft ze toch wel gezien? En niet bang zijn voor represailles, dit soort tuig moet keihard aangepakt worden. In mijn perfecte wereldje opsluiten en nooit meer vrijlaten.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:40

Allemachtig meid... wat een rot-ervaring.. hoe gaat het nu met je?

Zelfs als je niet veel lichamelijke sporen meer hebt en bang bent die meiden die je dit aandeden niet meer te herkennen of te kunnen beschrijven: doe toch aangifte! Bovendien: die meid, die de naam vriendin niet waard is, heeft ze ook gezien en dat andere meisje met wie je later naar buiten ging, toch ook? En misschien die jongens? Ik zou in ieder geval je moeder bij die TDF eens even laten navragen of er cameratoezicht was ( op straat zijn er vaak wel camera's, de politie weet dat natuurlijk) en of er vaker dit soort incidenten geweest zijn. Het is helaas zo dat er wel wat van die "meiden-bendes" opereren - gek genoeg vooral in de provincie - en je hebt best kans dat er meerdere slachtoffers zijn en al eerder bij de politie aangifte gedaan is van dit aso-gedrag.

Sterkte!

Daantjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:58

Toen ik nog weleens in TDF rondliep was er altijd bewaking in de buurt, waar was deze op dit moment??
En zeker aangifte doen! In het vervolg met mensen op stap gaan waar je van op aan kan, desnoods ga ik mee 8-)
Heel veel sterkte!! :(:)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 10:04

Wat belachelijk van die vriendin van je zeg, echt geen woorden voor :n Zorg inderdaad dat als je hier echt last van krijgt in het dagelijks leven, dat je er met iemand over gaat praten.
Aangifte doen kan ik je ook alleen maar aanraden. Rare wereld is 't soms zeg...

Van mij ook sterkte!

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 10:19

wow heftig zeg!!
en dat jou vriendin dan ook nog eens doet alsof er niks aan de hand is!!
echt hier zijn geen woorden voor!

heel veel sterkte toegewenst! eerste tijd zal je wat bang zijn(spreek uit eigen ervaring), zeker weten maar ik hoop dat je daar sn el over heen komt!

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 10:24

Lekkere vriendin Lot...
Je zou (als je inmiddels weet wie het zijn/hoe ze er uit zien) even naar tdf/portiers kunnen gaan om te zeggen dat ze op hun moeten letten, met je verhaal dr bij??

Sterkte. :(:)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 10:32

Wat verschrikkelijk zeg! En ronduit belachelijk dat niemand je heeft geholpen...
Ik zou wel aangifte doen hoor, jou verhaal is ook bewijs. Stel dat het vaker voorkomt en er nooit iets van wordt gezegd?
De beveiliging/portiers hebben dit zomaar gemist, dat kan eigenlijk ook niet. Je kunt vragen of er evt videobeelden zijn opgenomen?

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:04

He Lotte :(:)

Het is zo k.t, en onthoudt, het is NIET jou schuld.. Dit is gewoon zinloos geweld en die meiden gaan gewoon naar TDF om zo te doen.
Kennis van me is laatst ook in elkaar geslagen in TDF. Die is naar de huisarts geweest om alles vast te laten leggen aan klachten, en ook naar de politie, en ook naar het manangment van TDF. Ze doen er echt wel wat aan. Dus probeer de namen van die meiden te achterhalen en probeer die 'vriendin' voor je te laten getuigen.

Die lui komen nu TDF niet meer in

sterkte meid :(:)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:07

Kiwipitje schreef:
Wat een verhaal zeg! Maar wat is dat voor een pauper disco als de beveiliging al die tijd niets doet? :=

er lopen zat dikke mannen van beveiliging rond, maar helaas had ik de pech dat die er op dat moment niet waren..

ik dacht ook al aan camera's. maar denk niet dat die daar op dat punt waren. Ze hebben het goed voor mekaar gekregen dus..

Zera schreef:
Hoe gaat het nu met je?

mijn pols doet gelukkig minder zeer, maar mijn knie en elleboog zijn nog erg gevoelig. Daar zitten ook een paar blauwe plekjes
en op mijn elleboog een schrammetje. Verder toen ik net in de spiegel keek bleek ik een schram op mijn hoofd te hebben,
opzich nog best wel een grote. Waarschijnlijk heeft ze dus ook met de nagels in mij gezeten, heb er net even een foto van gemaakt.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:15

Meisje toch, wat vreselijk! Ik zou aangifte doen bij de politie, dit is gewoon mishandeling hoor! En wat die die "vriendin" betreft, kan zij die meisjes toevallig niet? Ik vind dat zij maar raar reageert. Kom op het is toch niet normaal dat je tot twee keer toe in elkaar geslagen word!!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:17

aangifte doen :j

En wss herken je die meiden wel als je ze weer ziet, je herkende ze vannacht toch ook toen je ze weer tegen kwam?

Die zgn vriendin van je zou van mij ook nog te horen krijgen wat ik van haar (non)actie vind, maar dat is iets wat je zelf moet afwegen.

Ik zou overigens ook bij die discotheek even melding maken van wat er gebeurd is!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:18

Oh ik krijg hier echt trillende handen van! Waar was je vriendin op het moment dat de eerste mep was uitgedeeld? Ik ben absoluut geen vechtersbaas maar ze hadden van mij al een hoek gehad! Kan hier zo boos om worden! Waarom ging ze niet naar een portier?

Heb mijn vraagtekens er dus bij of deze vriendin wel echt een vriendin is ;(
Als je tijd er voor heb, ga dan op kickboksen dit is echt heel goed voor je zelfvertrouwen!

Sterkte

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:20

sans6 schreef:
aangifte doen :j

En wss herken je die meiden wel als je ze weer ziet, je herkende ze vannacht toch ook toen je ze weer tegen kwam?

!

ja, omdat ze naar me wezen en zijden; dat is zij!
toen keek ik om en ik wist genoeg, heb ze ook niet meer aangekeken dan een seconde, omdat ik bang was dat dat
weer een aanleiding zou zijn om me er weer van langs te geven,..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:21

Jemig wat een verhaal!

Maar begrijp ik nou serieus dat je niet naar de bewaking bent gegaan!?
Dat is toch het eerste wat je moet doen bij zinloos geweld...
En anders bel je gewoon simpel de politie...

En niet zeggen : Jamaar het waren maar 2 meiden...
nee... geweld is geweld...

Idioten zeg!!!
Bah!!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:23

En wat zeggen je ouders hiervan? Zijn die niet in alle staten?

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:26

Jeetje ik heb hier echt geen woorden voor. Hoe kun je nou iemand, die je verdorie niet eens kent, zoiets aandoen?
Sterkte meid. Ik zou echt aangifte doen.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:26

peetje: ja ze gaan zeker naar tdf bellen en we hopen een foto te vinden van tdf waar hun opstaan.
er gaat zeker aangifte worden gedaan!

jolliegirl: op dat moment dacht ik echt niet aan bewaking, ze waren niet in de buurt en die fijne vriendin van
me wou alleen maar bij die jongens blijven te flick flooien. En reken er maar niet op dat ik het in me hoofd
haalde om nog een keer alleen in tdf rond te lopen :n

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:27

Ik begrijp wat je bedoeld.
Waarom heb je geen politie gebelt?

Ik weet hoe het is om in paniek te zijn en bang te zijn...

Goed dat je aangifte gaat doen.
Maak foto's van je blauwe plekken. Want blauwe plekken kunnen ook na 2 dagen nog ontstaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:31

Wat een verhaal...

Ik zou zeker aangifte doen vandaag, ondanks dat je niet weet wie het waren en hoe ze eruit hebben gezien. Maak ook even foto's van evt. zichtbare verwondingen/blauwe plekken.
Er MOETEN getuigen zijn daar.

Die 'vriendin' kreeg overigens ook een functioneringsgesprekje als ik jou was. Om vervolgens op het lijstje 'bestaat niet' geplaatst te worden om zo de rest van haar leven genegeerd te worden. Wat een loeder.

Ik hoop dat de daders gevonden (en goed gestraft) worden en dat jij er niets aan overhoudt...
sterkte.

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:32

Ook al lijkt het alsof je nu niets hebt: ga naar het ziekenhuis of de huisarts en laat hun een beschrijving en foto's maken. Daarna naar de politie met die gegevens, en als het kan met de politie naar die discotheek. Die mensen die daar werken weten misschien over wie jij het hebt. Wel doen hoor!!! Ook echt aangifte doen!! Kom voor jezelf op!! Dan sta je daarna veel sterker in je schoenen. En als je het voor jezelf niet nodig vindt, doe het dan voor de anderen die slachtoffer zijn geworden van deze meiden. Jouw aangifte maakt hun zaak sterker.

Ik lees hierboven dat dit wel vaker gebeurd is in deze disco, krijg daar toch vraagtekens bij. In het poppodium waar ik werk krijgen dit soort lui de kans niet, die worden meteen tegen de grond gewerkt door het personeel en de beveiliging en worden, hoppa, ingeleverd bij de politie.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:33

Heftig dit!
Zou zeker even nara de huisarts gaan, en aangifte gaan doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:34

Snor schreef:
Ik lees hierboven dat dit wel vaker gebeurd is in deze disco, krijg daar toch vraagtekens bij. In het poppodium waar ik werk krijgen dit soort lui de kans niet, die worden meteen tegen de grond gewerkt door het personeel en de beveiliging en worden, hoppa, ingeleverd bij de politie.

Ik vind het ook vaag klinken dat er geen security in de buurt was en dat die er niets van meegekregen hebben. Misschien ga ik uit in extreem rare tenten ofzo maar er hoeft maar érgens iets meer oproer dan normaal te zijn en ze staan er met een paar man bij hoor...

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 11:35

Snor schreef:

ik dacht dat het bij ons ook zo ging, maar het was al bijna afgelopen en bijna iedereen ging naar huis al, (nog 10 minuten open ofzo)
en die bewaking was dus op dat moment, toen het gebeurde er ook niet.. helaas.

dat het vaker is gebeurd, daar weet ik niks van, hopelijk kan ik al mijn moed verzamelen en durf ik weer naar tdf te gaan, hopelijk
dan dit keer zonder geknok