Ze horen daar toch sowieso niet zonder ouders rond te lopen?
Ik vind dit van die onbegrijpelijke problemen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die GoGo's van de C1000 vonden ze helemaal geweldig, waren daar op school een dikke rage, al die kindjes trots op hun 5 GoGo's, komen de kinderen van mijn moeders collega aan, met 50 van die dingen 
Adil schreef:Ik vind het heerlijk! Ik spaar ze niet, dus ik geef ze graag weg...Maar!!!!! Niet voor niets!
Wat moeten ze dan doen....Nou eh: Liedjes zingen, 10 keer opdrukken....![]()
Muhahaha, heerlijk!
Vjestagirl schreef:Adil schreef:Ik vind het heerlijk! Ik spaar ze niet, dus ik geef ze graag weg...Maar!!!!! Niet voor niets!
Muhahaha, heerlijk!
Hahahaha daar heb ik zoooo over gedacht, om dat systeem in te zetten. Maar dan heb ik straks boze mama's aan mijn deur, omdat ik hun kinderen zou mishandelen.

blokje schreef:Ik ben zooooo blij dat ik een Super de Boer klant ben die heeft niet van die belagelijke acties
Mijn moeder is gewoon zo ongeveer beroofd door die koters. Me mams neemt ze mee voor de buren of der kleinkinderen maar een joggie bij de winkel nam daar geen genoegen mee die wou ze uit me ma der handen trekken. Nou dan heb je aan me mams een verkeerde

Nee maar zonder gein, ik denk dat je er weinig aan kunt doen, bij de volgende actie zal het weer hetzelfde zijn. *zucht*
Heb geen natuurlijk overwicht en word zelf uitgescholden door de idiote kinderen.Vjestagirl schreef:Adil schreef:Ik vind het heerlijk! Ik spaar ze niet, dus ik geef ze graag weg...Maar!!!!! Niet voor niets!
Muhahaha, heerlijk!
Hahahaha daar heb ik zoooo over gedacht, om dat systeem in te zetten. Maar dan heb ik straks boze mama's aan mijn deur, omdat ik hun kinderen zou mishandelen.

Ook bij netjes vragen zouden ze never iets van me krijgen, ik hou niet van gebedel, en al helemaal niet bij vreemde mensen.