Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:01

Dan sleep ik ze met hun oortje mee naar hun huis. :+
Ze horen daar toch sowieso niet zonder ouders rond te lopen?
Ik vind dit van die onbegrijpelijke problemen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:02

hier is het nog niet zo erg (of komt het dat ik meestal tijdens school uren boodschappen doe :+ )
maar bij mijn sus in culemborg hebben ze zelfs al drang hekken er staan bij de uit gang en daar mogen ze niet voorbij komen (en het werkt daar wel voor zover ik begreep)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:02

Hm, bij ons bij de AH staan ze nooit, onze plaatjes gaan altijd naar een collega van m'n moeder. Die wonen in België en mama moet in Nederland boodschappen gaan doen :') Die GoGo's van de C1000 vonden ze helemaal geweldig, waren daar op school een dikke rage, al die kindjes trots op hun 5 GoGo's, komen de kinderen van mijn moeders collega aan, met 50 van die dingen :')
Ik heb niks tegen op 'Mag ik alstublieft U voetbalplaatjes?' maar gaan schelden word me ook te veel.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:05

Ik vind het heerlijk! Ik spaar ze niet, dus ik geef ze graag weg...Maar!!!!! Niet voor niets!

Wat moeten ze dan doen....Nou eh: Liedjes zingen, 10 keer opdrukken.... }>

Muhahaha, heerlijk!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 17:06

Adil schreef:
Ik vind het heerlijk! Ik spaar ze niet, dus ik geef ze graag weg...Maar!!!!! Niet voor niets!

Muhahaha, heerlijk!

Hahahaha daar heb ik zoooo over gedacht, om dat systeem in te zetten. Maar dan heb ik straks boze mama's aan mijn deur, omdat ik hun kinderen zou mishandelen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:06

Ik wil ook niet hebben dat mijn kinderen achter zo`n hek gaan staan schooien.
Heb er zo`n hekel aan.

Als ik bij de kassa bezig ben, gaan ze als 2 heilige boontjes op t bankje zitten,
meestal krijgen ze ze dan vanzelf wel, en anders maar niet.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:08

Hier zijn ze ook weer bezig :n

Ik spaar ze zelf voor mijn zoontje dus geef niks weg.
Loop met een "boze" blik erlangs heen en hoor 1 van die jochies zeggen nee laat die maar lopen, mijn blik zei genoeg :P

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:08

Vjestagirl schreef:
Adil schreef:

Muhahaha, heerlijk!

Hahahaha daar heb ik zoooo over gedacht, om dat systeem in te zetten. Maar dan heb ik straks boze mama's aan mijn deur, omdat ik hun kinderen zou mishandelen.

Nee, het is gewoon een wijze levensles: Wil je iets heel graag hebben, dan moet je er voor werken! :D ;)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:11

Oei, ben nog niet bij de winkel geweest (doen altijd 1x in de week alle boodschappen), ben eigenlijk wel blij dat we allebei vrij zijn op vrijdag deze week, gaan lekker overdag heen zal ik er wel niet veel last van hebben... Mijn vriend spaart ze zelf ook haha :D

blokje

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:13

Ik ben zooooo blij dat ik een Super de Boer klant ben die heeft niet van die belagelijke acties :P

Mijn moeder is gewoon zo ongeveer beroofd door die koters. Me mams neemt ze mee voor de buren of der kleinkinderen maar een joggie bij de winkel nam daar geen genoegen mee die wou ze uit me ma der handen trekken. Nou dan heb je aan me mams een verkeerde :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 17:15

blokje schreef:
Ik ben zooooo blij dat ik een Super de Boer klant ben die heeft niet van die belagelijke acties :P

Mijn moeder is gewoon zo ongeveer beroofd door die koters. Me mams neemt ze mee voor de buren of der kleinkinderen maar een joggie bij de winkel nam daar geen genoegen mee die wou ze uit me ma der handen trekken. Nou dan heb je aan me mams een verkeerde :+

Dát zouden ze bij mij ook niet hoeven proberen...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:22

Bij me ma ook niet volgens mij heeft ze die kinderen geslagen met der tas :')
Mijn moeder is echt niet op der mondje gevallen en durft ook echt wel wat te doen :P

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:22

Ik heb het zonet ook weer mogen ondervinden, er stond weer een hele horde zeikerds achter een hek. Zelfs toen ik de winkel in liep was het´mevrouwwwwww, heeft u voetbal plaatjes???'
Eeeuh, wat denk je zelf? :?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:24

Ojee, weer een topic over deze ergernis. :=

Tsja, het is rottig voor de klanten maar je houd zo wel de kids van straat. :+ Nee maar zonder gein, ik denk dat je er weinig aan kunt doen, bij de volgende actie zal het weer hetzelfde zijn. *zucht*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:24

M'n vriend had het vorig jaar met van die beens (of zoiets van de Plus). Hij zei dat hij wel wat wilde ruilen, maar dat was niet de bedoeling...... }:0
Als ze het op een normale manier vragen, prima! Maar ik heb er ook een bloedhekel aan als ze al met hun hand naar voren op je af komen stormen van 'Geef maar hier!!!'

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:27

Hier worden ze weggestuurd, heerlijk! Wij geven ze gewoon altijd aan schattige kindjes die mee zijn boodschappen doen met hun ouders, of we vragen gewoon of er mensen in de rij zijn die kinderen hebben die ze sparen. Veel fijner.

Pff toen die kinderen er nog stonden, grote mond en echt ongelooflijk onopgevoed kwamen ze over.. Dus ik ben blij dat ze er niet meer staan. :)

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:29

Werk zelf ook bij AH en hoe erg ik ook mijn best doe de kinderen uit de winkel te houden en te zorgen dat ze klanten niet lastig vallen.... het lukt me niet :+ Heb geen natuurlijk overwicht en word zelf uitgescholden door de idiote kinderen.
Ik vind het een probleem van de ouders, ik denk echt dat het meeste tuig wat er tussen staat gewoon geen opvoeding heeft gehad!

Vind het dus als AH medewerker verschrikkelijk dat die kinderen de klanten zo lastig vallen, maar kan helaas niet zoveel beginnen omdat ik dan boze ouders op mijn dak krijg...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:30

Vjestagirl schreef:
Adil schreef:

Muhahaha, heerlijk!

Met sintmaarten kunnen ze hier ook liedjes zingen voor een snoepje. Dus vind het een prima idee :+
Maar dit gemekker vind ik dus een reden om Appie te vermijden. Heb geluk: bij het winkelcentrum om de hoek zitten nog 3 andere supermarkten.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:35

VERSCHRIKKELIJK.... al die zeikende kinderen om die voetbal plaatjes...

Mijn vriend en ik gingen boodschappen doen, en voordat de vrouw achter de kassa gezegd had: spaart u ook voetbalplaatjes, stond er al zo'n rotjong naast ons en gilde meteen mag ik ze van u hebben...

Waarop mijn vriend zegt, nee want ik spaar ze zelf :+

Wij doen niets met die hele plaatjes niet hoor, maar gewoon om dat gebedel te omzeilen zei hij maar dat ie ze zelf wou hebben..

Als mijn zoon het zou flikken om te staan schooien bij een supermarkt om wat voor spaaractie dan ook, gaat ie aan zijn oren mee naar huis...

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:40

Hier bij de C1000 staan ze voor de deur voor die Stars of Football actie, of hoe het ook heten mag. Gelukkig zijn ze niet zo asociaal en vragen gewoon beleefd of je nog wat voor ze hebt. Ik erger me er daarom niet echt aan (doe ook niet vaak boodschappen), maar ik snap niet dat die ouders het toelaten om hun kind bij de supermarkt te laten bedelen..

@ Adil: Dat vind ik wel een hele goede, die kids er iets voor laten doen! Ga ik volgende keer ook doen als ze erom vragen :D

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:46

Ik heb nergens last van. Heel veel kinderen vinden het super leuk die plaatjes (en niet alleen kinderen) dus waarom zou de AH moeten stoppen omdat er een aantal vestigingen zijn waar wat kinderen staan te jengelen? Bij ons staan ze altijd gewoon achter een hek en vragen gewoon op een normale toon of iemand voetbalplaatjes heeft. Het is nog nooit in me opgekomen dat dit misschien een ergenis zou zijn voor mensen.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:47

Ik ben ook zo'n arme, zuchtende cassière achter de kassa bij AH :')
Het is wel verschrikkelijk, hier in Schalkwijk. Dat is helemaal
een zooitje ongeregeld.. Gelukkig hebben wij een stel stoere
mannelijke collega's die niet op hun mondje zijn gevallen en
zo nodig het tuig naar buiten schoppen <3

Ik erger me altijd dood aan die kids, als cassière vraag ik
daarom ook altijd of de klant de plaatjes wil hebben of niet :j

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:48

Mijn broertje en zusje gingen vandaag ook naar de C1000

Zij vragen trouwens rustig en rukken niet iemand de kaartjes uit handen! :j

Dan zou mams ook zo ongelovenlijk kwaad worden!

Vind het niet normaal hoor :n
Uit handen rukken enzo :n

die van Adil vind ik overigens wel goed!

Mijn mams laten ze ook altijd lopen _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:55

Gelukkig in Belgie geen last van, maar man o man, wie laat zijn kind nou om plaatjes schooien bij de Appie :? Ook bij netjes vragen zouden ze never iets van me krijgen, ik hou niet van gebedel, en al helemaal niet bij vreemde mensen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:57

'Ja. En ik heb ook een schop onder je ass voor je in de aanbieding. Ga lekker buiten spelen joh!'

Over 10 jaar in de krant:
'AH werkte hangjeugdproblematiek in de hand.'
Memoires van een hangjong(ere).

:Y)