Bedankt voor al jullie lieve berichtjes
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het eng, moeilijk vind om hier te posten. Ben altijd zo bang dat ik het niet goed doe.
nienke1208 :
Ik schrik een beetje van je reactie! "Ik wil mijn verhaal niet meer in het openbaar kwijt". Niet meer, niet meer, niet meer. Er gaan nu 100 dingen door mijn hoofd. Waarom niet meer? Want daar leid ik van af dat je dat wel ooit gedaan hebt, maar het jou schijnbaar heel erg is tegen gevallen. Zou je me mischien willen uitleggen waarom? Mag ook via pb, als je dat liever hebt?
Weet niet precies wat ik moet/kan/wil verwachten bij die psychologen, beetje bang voor het onbekende dus. Hoe gaat zo'n gesprek in hemelsnaam in zijn werk? Verwachten ze dat je zelf je verhaal vertelt? Leiden hun het gesprek en geef je alleen antwoord op hun vragen? En als je ergens helemaal geen antwoord op wil of kan geven? *zucht* zoveel vragen allemaal...Ik begrijp wel van jullie dat ze je wel de ruimte geven en niet gaan aandringen o.i.d. Maar toch, blijf het spannend vinden.
StillAngel :
Boos en kwaad zijn emoties die ik nog niet echt gevoeld heb, maar wel graag zou willen voelen. Mag ik wat van je lenen, zo te horen heb je genoeg
riagr:
Je hebt gelijk, ik moet zorgen dat ik zelf weer controle over mijn leven krijg. Ik heb al veel te lang gewacht, maar die tijd heb ik op de een andere manier toch nodig gehad. Ook om dingen voor een stukje te accepteren, hoe raar het mischien ook klinkt. Heb het namelijk heel lang geprobeert om het te negeren. Dat lukt, voor een poosje. Maar het komt altijd terug. En zoals al door iemand anders is gezegt in dit topic... ALTIJD op de meest ongelegen momenten. En dat wil ik gewoon niet meer!
Ik stuur je nog een pb.
_kelly_bokt en soleletuut:
Harstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes